quote:
quote:
Brundle kan mooi praten maar dat gaat veel verder dan dat.quote:
De autofabrikanten (vooral Mercedes, Renault en Honda) wilden meer elektrificatie en zonder fabrikanten doe je niet veel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:44 schreef High-on-Fire het volgende:
Terecht dat max zich zo uitspreekt over dit achterlijke concept wat bedacht is om autofabrikanten aan te trekken. F1 is geen sport meer maar een testbaan voor autofabrikanten op deze manier.
Dan gaan ze maar naar de Formule E. Electrificatie zoveel ze willen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef Starflyer het volgende:
De autofabrikanten (vooral Mercedes, Renault en Honda) wilden meer elektrificatie
Had jij vandaag ook bericht van je bestelling bij verstappen dattie eindelijkonderweg is? Of had jij niet die Ferrari besteld en vergis ik mij nu?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De autofabrikanten (vooral Mercedes, Renault en Honda) wilden meer elektrificatie en zonder fabrikanten doe je niet veel.
Er is gesproken om eerder te stoppen met deze regels en vanaf 2029 of 2030 te komen met nieuwe regels, maar daar wilden ze niet aan.
Nee, niets besteld.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Had jij vandaag ook bericht van je bestelling bij verstappen dattie eindelijkonderweg is? Of had jij niet die Ferrari besteld en vergis ik mij nu?
Gisteren binnen gekregen, de Lulham / Verstappen 1:43, als je die bedoelt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Had jij vandaag ook bericht van je bestelling bij verstappen dattie eindelijkonderweg is? Of had jij niet die Ferrari besteld en vergis ik mij nu?
Formula Prius.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Brundle kan mooi praten maar dat gaat veel verder dan dat.
Ze gaan namelijk ver voor de bocht al behoorlijk snelheid verliezen en kunnen beter langzaam door de bocht gaan omdat ze daardoor meer energie kunnen winnen voor op het rechte stuk en dat levert dan meer tijdwinst op.
Te belachelijk dat dit nog F1 heet.
Komt vooral omdat marketing budgetten bepaald worden door vrouwen en die willen geen ronkende motoren maar snorrende naaimachines, en nee dit is geen sneer naar vrouwen, dit is hoe marketing afdelingen denken: Bron 20 jaar met marketeers werken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De autofabrikanten (vooral Mercedes, Renault en Honda) wilden meer elektrificatie en zonder fabrikanten doe je niet veel.
Er is gesproken om eerder te stoppen met deze regels en vanaf 2029 of 2030 te komen met nieuwe regels, maar daar wilden ze niet aan.
Ow jij was dat ja. Mijn geheugen laat me een beetje in de steek de laatste paar maanden door alle toestand. Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gisteren binnen gekregen, de Lulham / Verstappen 1:43, als je die bedoelt.
Franz maanden terug al binnen.
Ja die zou blij zijn als zijn grootste concurrent er uit stapt natuurlijkquote:Lando Norris tikt kritische Max Verstappen op de vingers: ‘Geen enkele coureur wordt verplicht hier te zijn’
Als Max Verstappen het niet leuk vindt om in de nieuwe Formule 1-auto’s te rijden, kan hij ook gewoon stoppen. Dat zegt Lando Norris, de regerend wereldkampioen van McLaren. „We krijgen een absurd bedrag om te mogen rijden dus uiteindelijk mogen we niet echt klagen.”
https://www.ad.nl/formule(...)er-te-zijn~a21dfb85/
At the end heeft hij wel een punt. Dit zijn de regels, die gelden voor iedereen en als je het niks vindt dan ga je wat anders doen. Max moet ook niet te vaak dreigen met stoppen, dan verliest het zijn werking.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zou blij zijn als zijn grootste concurrent er uit stapt natuurlijk
Reverse grid in de F1 is voor mij de druppel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:43 schreef shiz het volgende:
Sorry, maar je wordt F1-coureur om hard te gaan. The pinnacle of motorsport. Niet als carrièrepad 'oh ja, als ik in F1 kom, dan heb ik het financieel goed voor elkaar en hoef ik me nooit meer zorgen te maken'. 'Wees blij, het is goed geld' is een kutexcuus. Vroeger was het 'bouw de snelste auto, wees de snelste coureur': prestaties; wat is het volgende? Reverse grid in F1 om het veld nog meer kunstmatig bij elkaar te houden? Dat gaat niet meer om een competitieve edge, dat gaat dan alleen nog maar om entertainment. Dan is het niet langer meer 'sport' en dat zou ik jammer vinden. Geintjes uit de Formula E met FanBoost en wat dan ook... dan begint het meer op MarioKart (next up: olieplasjes en bananenschillen) te lijken dan motorsport.
Fan boost is al even afgeschaftquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:43 schreef shiz het volgende:
Sorry, maar je wordt F1-coureur om hard te gaan. The pinnacle of motorsport. Niet als carrièrepad 'oh ja, als ik in F1 kom, dan heb ik het financieel goed voor elkaar en hoef ik me nooit meer zorgen te maken'. 'Wees blij, het is goed geld' is een kutexcuus. Vroeger was het 'bouw de snelste auto, wees de snelste coureur': prestaties; wat is het volgende? Reverse grid in F1 om het veld nog meer kunstmatig bij elkaar te houden? Dat gaat niet meer om een competitieve edge, dat gaat dan alleen nog maar om entertainment. Dan is het niet langer meer 'sport' en dat zou ik jammer vinden. Geintjes uit de Formula E met FanBoost en wat dan ook... dan begint het meer op MarioKart (next up: olieplasjes en bananenschillen) te lijken dan motorsport.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dat in de praktijk in een race zal zijn. Als iemand behoorlijk snelheid verliest ruim voor een bocht, kan een ander er dan nog langs? En is het dan zeker dat die later op het rechte stuk weer teruggepakt wordt? Dat zou wel tot behoorlijk wat gevechten en stuivertje wisselen kunnen leiden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Brundle kan mooi praten maar dat gaat veel verder dan dat.
Ze gaan namelijk ver voor de bocht al behoorlijk snelheid verliezen en kunnen beter langzaam door de bocht gaan omdat ze daardoor meer energie kunnen winnen voor op het rechte stuk en dat levert dan meer tijdwinst op.
Te belachelijk dat dit nog F1 heet.
Eens. De formule is nu eenmaal de formule.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
At the end heeft hij wel een punt. Dit zijn de regels, die gelden voor iedereen en als je het niks vindt dan ga je wat anders doen. Max moet ook niet te vaak dreigen met stoppen, dan verliest het zijn werking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |