quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat quasi-intellectuele trek ik mokerslecht. Zeker omdat er alleen maar open deuren ingeramd worden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat bied je een partner
Kappen nou Tjerrie
Gohquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Pepijn in de apothekerskast gesnuffeld? Of stukje adhd
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg beelden van witte stokken en aangelijnde honden erbij…
Mja, is ook wel beetje aangemeten. Goh kijk mij eens verstrooid zijn, och meid, mn Adeehadeeee!quote:
Daar wacht ik ook nog opquote:
En dan moet het shorttracken nog beginnen…quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
jongens ik vind het een hele zware avond
Ja echt!quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
jongens ik vind het een hele zware avond
Ach onder de sneltoetsquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet het shorttracken nog beginnen…
quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van die mokerharde dunne wielrenfietskuiten
Nou zegquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
waarom praat die indo zo slecht Nederlands als hij hier sinds z'n 14e is
Wat een hufter met die handquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Pepijn laat nooit meer wat van zich horen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |