Hij neemt af en toe een t-pauze.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:51 schreef Em31 het volgende:
Waarom zegt hij Morotzova en dan weer Morozooova
Ik heb ooit op die pagina gestaan (als klager, niet als klacht).quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stuur het naar TT 316 de ergernissenpagina.
quote:
Ze pakken ons alles afquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zocht het op, zeer teleurgesteld nu Fred.
Hoeft op zich niks te zeggen. TP was ze ook goed als ze verder slecht reed.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
De ploegenachtervolging kan ook nog wel eens een probleem worden met deze vorm van Groenewoud
Waarover?quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ooit op die pagina gestaan (als klager, niet als klacht).
Die doet alleen de 10 km.quote:
Toeteren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:55 schreef Fred_B het volgende:
Groenewoud nu toch op koers voor een Olympisch diploma.
Al besprokenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
Morozova heeft wel een Jasch uitgedaan.
Al besprokenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
Morozova heeft wel een Jasch uitgedaan.
Zijn hier beelden vanquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ooit op die pagina gestaan (als klager, niet als klacht).
Ik weet niet meer welk programma het was maar het was een kinderprogramma waarin iemand zei dat als ze een wens zou kunnen doen, ze zou wensen dat ze geen rood haar meer zou hebben. En dat vond ik niet zo pedagogisch verantwoord richting kinderen met rood haar.quote:
Al besproken dat het al besproken is.quote:
Ook dat is al besprokenquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al besproken dat het al besproken is.
Terechte klacht wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk programma het was maar het was een kinderprogramma waarin iemand zei dat als ze een wens zou kunnen doen, ze zou wensen dat ze geen rood haar meer zou hebben. En dat vond ik niet zo pedagogisch verantwoord richting kinderen met rood haar.
1 seconde valt binnen de margequote:Op donderdag 12 februari 2026 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al besproken dat het al besproken is.
Onder de 7 minuten is internationaal gezien ook niet slecht. Voor Nederlandse begrippen wel ondermaats.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:55 schreef Fred_B het volgende:
Groenewoud nu toch op koers voor een Olympisch diploma.
Met de kwaliteit van de medailles wordt dat nog een probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lastig voor de medaille-ceremonie als er iemand op staat.
Gewaagd hoorquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:58 schreef Redefine het volgende:
Schouten met uitspraken hoor. 'In deze vorm wordt de 1500 niet super. '
LEKKER VAREN IN MN BOOTJEquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Marijke gilt een beetje zoals Bouwmeester.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 16:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben gewoon prima in orde
Hou op met me hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |