Maar inhouden kost tijd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:30 schreef Hugo_Treger het volgende:
De analisten van de oosterburen zeggen, zoals ik ook alreeds deed: Joep neemt voorrang, terwijl deze verleend moet worden. Verkeersregels 101, ook bij het schaatsen. Hij stuurt met oogkleppen op tegen de schaats van de Aziaat. Dat de laatste vervolgens nog niet plaats maakt voor Joep is frappant, maar het kwaad is dan eigenlijk al geschied.
Inderdaad, in het verkeer gaat het niet om goud, zilver, brons.quote:
Maar hij hoefte niet in te houden, maar gewoon rechtdoor te schaatsen (ipv naar binnen te komen).quote:
Dat lijkt mij zeer sterk, zilver was misschien nog wel mogelijk geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:07 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Erik Dijkstra (wie kent hem niet) had Joep Wennemars mogelijk gewonnen als ie niet zo'n pech had gehad![]()
Hij neemt voorrang wat zijn volste recht is. Die Chinees had moeten bedenken dat ie nooit voorlangs kon kruisen en had in moeten houden. Iedereen die schaatsen langer volgt dan 3 dagen weet dat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:30 schreef Hugo_Treger het volgende:
De analisten van de oosterburen zeggen, zoals ik ook alreeds deed: Joep neemt voorrang, terwijl deze verleend moet worden. Verkeersregels 101, ook bij het schaatsen. Hij stuurt met oogkleppen op tegen de schaats van de Aziaat. Dat de laatste vervolgens nog niet plaats maakt voor Joep is frappant, maar het kwaad is dan eigenlijk al geschied.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij hem niet op tijd zag. En ja hij had rechtdoor kunnen schaatsen, maar dan kom je weer in een situatie dat je de bocht niet goed kan aansnijden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar hij hoefte niet in te houden, maar gewoon rechtdoor te schaatsen (ipv naar binnen te komen).
Dan had die ander gezien dat hij er niet meer voor kon komen en kon dan inhouden.
Ik vind het toch niet 100% de fout van de Chinees. Ja, het is zijn verantwoordelijkheid, maar Wennemars ligt in de bocht echt nog een stukje achter en de Chinees kon hem niet goed zien. Wennemars had in feite beter ietsje in kunnen houden. Natuurlijk is het zijn goed recht om voorlangs te kruisen, maar zo werkt het nu eenmaal niet altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 00:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij neemt voorrang wat zijn volste recht is. Die Chinees had moeten bedenken dat ie nooit voorlangs kon kruisen en had in moeten houden. Iedereen die schaatsen langer volgt dan 3 dagen weet dat.
De schuld bij Wennenars leggen slaat echt helemaal nergens op.
Wat zijn dit voor teksten johquote:Op donderdag 12 februari 2026 01:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet 100% de fout van de Chinees. Ja, het is zijn verantwoordelijkheid, maar Wennemars ligt in de bocht echt nog een stukje achter en de Chinees kon hem niet goed zien. Wennemars had in feite beter ietsje in kunnen houden. Natuurlijk is het zijn goed recht om voorlangs te kruisen, maar zo werkt het nu eenmaal niet altijd.
Ik denk dat we kunnen stellen dat als Joep zich iets ingehouden had in de bocht, hij zilver had gepakt. Hopelijk kijkt hij wel even in de spiegel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 01:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet 100% de fout van de Chinees. Ja, het is zijn verantwoordelijkheid, maar Wennemars ligt in de bocht echt nog een stukje achter en de Chinees kon hem niet goed zien. Wennemars had in feite beter ietsje in kunnen houden. Natuurlijk is het zijn goed recht om voorlangs te kruisen, maar zo werkt het nu eenmaal niet altijd.
Je kunt wel merken dat de Duitsers niets meer met het schaatsen hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2026 23:30 schreef Hugo_Treger het volgende:
Opmerkingen van mensen die duidelijk niet weten hoe het werkt bij schaatsen. Hij heeft voorrang en elk manier om niet voorrang te nemen had hem tijd gekost dus daar kiest die logischerwijs en terecht niet voor. Plus dat hij verwacht dat Lian niet door blijft schaatsen, want dat komt al niet vaak voor.quote:
Ik geloof, gezien de user, er heel weinig van dat de Duitse commentatoren dat op die manier gezegd hebben. Dus ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat de Duitsers niets meer met het schaatsen hebben
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2026 07:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof, gezien de user, er heel weinig van dat de Duitse commentatoren dat op die manier gezegd hebben. Dus ja.
Ik vergelijk het een beetje met iemand die zo een rotonde op rijdt terwijl jij op de rotonde zit. Natuurlijk heb jij voorrang, maar dan rijd jij er ook niet tegenaan natuurlijk, als je al ziet dat een botsing dan onvermijdelijk is. Ok, dan gaat het niet om Olympisch goud, maar toch. Ik vond dat de Chinees dit niet helemaal had kunnen zien aankomen, want je ziet Wennemars bij de laatste passen in de buitenbocht echt nog enorm versnellen. Als hij dat niet had gedaan, had hij er gewoon achterlangs gekund én in de slipstream kunnen duiken. Dan ga je echt zeker voor zilver. Je kunt wel altijd je voorrang opeisen maar zo werkt het in de praktijk gewoon niet altijd.quote:
Maar wanneer heb je precies voorrang als je de rotonde oprijdt als er al iemand rijdt?quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vergelijk het een beetje met iemand die zo een rotonde op rijdt terwijl jij op de rotonde zit. Natuurlijk heb jij voorrang, maar dan rijd jij er ook niet tegenaan natuurlijk, als je al ziet dat een botsing dan onvermijdelijk is. Ok, dan gaat het niet om Olympisch goud, maar toch. Ik vond dat de Chinees dit niet helemaal had kunnen zien aankomen, want je ziet Wennemars bij de laatste passen in de buitenbocht echt nog enorm versnellen. Als hij dat niet had gedaan, had hij er gewoon achterlangs gekund én in de slipstream kunnen duiken. Dan ga je echt zeker voor zilver. Je kunt wel altijd je voorrang opeisen maar zo werkt het in de praktijk gewoon niet altijd.
Ald rotonde is gemaakt van ijs.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wanneer heb je precies voorrang als je de rotonde oprijdt als er al iemand rijdt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |