Hij is er klaar mee en geen zin.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Joep overdrijft nu ook wel wat door alle emotie (Olympische droom weg)
Ik kan het me wel voorstellen, olympische medaille winnen is bepaald niet makkelijk voor hem. Verwacht ook niet dat hij zich kan opladen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Couch potato @Whiskers2009 bepaalt wel even wat topsporter Joep moet voelen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo kan het nu toch ook voor hem voelen? Zal morgen wel anders zijn, ook met Erben (en Schulting) die dat vast zullen benadrukkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als je dat verhaal niet kent ben je ook geen OS-fan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee want ik weet totaal niet wie dat is.
Nouja je hebt zuur en zuur, maar Bert is toch wel de overweldigende trap daarvanquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:27 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Geweldige interviewer.
Ik denk van wel. 'Zijn' afstand is volgende week pasquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, olympische medaille winnen is bepaald niet makkelijk voor hem. Verwacht ook niet dat hij zich kan opladen.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Couch potato @:Whiskers2009 bepaalt wel even wat topsporter Joep moet voelen.
Is gewoon menselijk.quote:
De hele avond wachten op de race en de ceremonie. Zoiets kun je Stolz ook niet aandoen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:28 schreef wimderon het volgende:
Nu wil Henry opeens de regel aanpassen.
En wat wil hij dan? Een halve seconde compensatie?
Zou zeggen dat de 1000 meer zijn afstand is eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk van wel. 'Zijn' afstand is volgende werk pas
Dan had hij een snellere slotronde dan Stolz gehadquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
De 'kenners' in het TeamNL huis zeggen dat Joep zeker een seconde sneller kon
Ik snap het wel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |