Dat deden ze toch vooral zelfquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We hebben al goud verloren daar.
Omdat je zelf domme dingen gaat doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We hebben al goud verloren daar.
Joep lijkt mij geen allemansvriend. Type van Bommelquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben De Boo en Wennemars ruzie? Zit De Boo in kamp Nuis?
Denk vooral dat er best wel wat animositeit is tussen de ploegen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Joep lijkt mij geen allemansvriend. Type van Bommel
De Boo en Wennemars zitten in verschillende teams, denk niet dat er perse ruzie is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben De Boo en Wennemars ruzie? Zit De Boo in kamp Nuis?
quote:
Vandaar ook de PIquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je zelf domme dingen gaat doen.
Jenning daarentegen lijkt me de kwaadste niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Joep lijkt mij geen allemansvriend. Type van Bommel
Ja, lijkt mij niet onlogischquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk vooral dat er best wel wat animositeit is tussen de ploegen.
Contractuele verplichtingen van sanexquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Respect dat hij z'n verhaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |