Zowel in de halve finale als in de finale.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een soort Eddie the Eagle van de shorttrack die goud won omdat iedereen onderuit ging.
Krijgt ook in ieder geval eerst de 500 meter nog om alle frustraties eruit te schaatsenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop voor Joep dat die hier voor de 1500m nog een beetje overheen geraakt, kan zomaar je hele toernooi verpesten door een gevoel van frustratie en moeten revancheren.
Daarom misschien ook wel goed dat Orie hem die skate-off liet doen
Ik val in herhaling, maar: waarom? Ning heeft niets verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:21 schreef Szura het volgende:
Als die Chinees een man is, geeft hij zn medaille aan JOEP zoals Crawford die van ooit aan Churandy gaf
Ja nouja met wat pech verliezen we een keer brons. Tis wat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
Bij shorttrack zal met deze pech de Nederlandse kanshebber ook wel onderuit worden gereden
Ik vrees wel voor een vierde plek op de 1500 meterquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop voor Joep dat die hier voor de 1500m nog een beetje overheen geraakt, kan zomaar je hele toernooi verpesten door een gevoel van frustratie en moeten revancheren.
Daarom misschien ook wel goed dat Orie hem die skate-off liet doen
Crawford destijds ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val in herhaling,maar: waarom? Ning heeft niets verkeerd gedaan.
Inb4quote:
Joep schijnt nogal een balletje te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben De Boo en Wennemars ruzie? Zit De Boo in kamp Nuis?
Die hebben helemaal geen ruzie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En wel zilver. Best gelopen in dat opzicht. Maar blijft lullig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nouja met wat pech verliezen we een keer brons. Tis wat.
Dat lijkt me wel, maar Nuis heeft geen problemen met Wennemarsquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We hebben al goud verloren daar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nouja met wat pech verliezen we een keer brons. Tis wat.
Joh, ik liep maar wat te dollen. Ik heb te weinig verstand van schaatsen om de details te snappen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat heeft de bronzen medaillewinnaar misdaan?
In de categorie onzin scoort dit wel heel erg hoog. Totaal niet te vergelijken met die race.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:21 schreef Szura het volgende:
Als die Chinees een man is, geeft hij zn medaille aan JOEP zoals Crawford die van ooit aan Churandy gaf
Dit werd al gevraagd op Eurosportquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |