Bende van Vierquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe heet de schuldige Chinees eigenlijk?
LIAN zoals ik in de OP lees.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe heet de schuldige Chinees eigenlijk?
Geen idee want ik weet totaal niet wie dat is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hoe zou Steven Bradbury zich dan wel niet gevoeld moeten hebben.
Als je er van geniet is een maandje HBO Max toch wel te doen qua prijs?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen extra sportkanalen en derhalve ook geen Eurosport e.d.
NOS livestream? Als ik via Ziggo NOS kijk, zonden ze enkel die andere troep uit. En ik wil wel graag commentaar ook. En terugkijken was niet te doen. Ik kon niets vinden in ieder geval. Niet op NOS, OS, YT etc. Heb verschillende plekken gecheckt.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee want ik weet totaal niet wie dat is.
Ja, dat weet ik. Maar om iemand die niks verkeerd gedaan heeft allerlei narigheid en ongemakken toewensen is wat mij betreft gewoonquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen gekke gedachte. Al die Italiaanse medailles vallen uit elkaar of krijgen deuken. Dat is pas ‘‘.
Wat heeft de bronzen medaillewinnaar misdaan?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk heeft die Chinees zo’n brakke, paupermedaille die uit elkaar valt.
SMS LI UIT naar 6969quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
LIAN zoals ik in de OP lees.
Een soort Eddie the Eagle van de shorttrack die goud won omdat iedereen onderuit ging.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee want ik weet totaal niet wie dat is.
Helemaal NIKSquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat heeft de bronzen medaillewinnaar misdaan?
Ning-Lian Van der Meij.quote:
Dat is wel een enorme belediging voor Bradbury.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een soort Eddy the Eagle van de shorttrack die goud won omdat iedereen onderuit ging.
Andere sport. Daar is het nu eenmaal een risico dat er gevallen wordt en hoort het er bij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Ning heeft niks verkeerd gedaanquote:
Geniet er niet dermate van dat ik er een maand HBO ga afnemen. Maar als de OWS worden uitgezonden, vind ik dat ik kunstrijden moet kunnen zien bij NOSquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je er van geniet is een maandje HBO Max toch wel te doen qua prijs?
Die kreeg zelfs Henk Kok, de immer saggerijnige Groninger, luidkeels aan het lachen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |