Neem een abo op HBO MAX. Het kost klauwen vol geld en de overheid wil niet de portemonnee trekken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef Redefine het volgende:
NOS is nu dus elke keer gewoon later met interviews uitzenden door een kwartier reclame.
Interen in die te hoge salarissen is nooit een optie...quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is altijd zo geweest sinds de omroepwet van 1967. Ook toen er nog geen commerciële omroepen waren. Zo werken de lobbies.
Vier miljoen kijkers zijn een pot met goud voor zowel de NOS als de adverteerders.
En de bezuinigingen moeten toch ergens door opgevangen worden.
Waarom denk je dat ik die niet heb?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Neem een abo op HBO MAX. Her kost klauwen vol geld,en de overheid wil niet de portemonnee trekken.
Op de livestream van de NOS. Je hebt ook nog BBC, ARD/ZDF, VRT en Eurosport.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik zeg je. Ik heb me eergisteren stuk gezocht naar kunstrijden. Ik heb geen extra sportkanalen of zo dus ik kon enkel rodelen, curling, of snowboarden oid zien. Vreselijke sporten. Dat terwijl ook kunstrijden was,.
Nérgens terug te kijken zelfs. Ook niet op de OS website of het YT-kanaal. Ik was zo gefrustreerd.
Alsof ze anders gewend zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk heeft die Chinees zo’n brakke, paupermedaille die uit elkaar valt.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Die snapt toch niks van wat er gezegd wordt en met al die uitroeptekens kan hij het ook als aanmoediging uitleggenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:13 schreef Tommeke het volgende:
Haha die Lian Ziwen heeft z’n Insta al op privé staan
Die win je gewoon door een fout van je tegenstander zelf. Deze medaille wordt gewonnen doordat iemand worst gehinderd door iemand die dat niet moet doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:13 schreef Marcoss het volgende:
Bob de Jong was ook dolblij na de verkeerde wissel bij Kramer, die kreeg ook nogal wat kritiek
Al boeide Bob dat vast voor geen ene meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |