Tuurlijk niet. Plof in laatste rondequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen verstand van schaatsen maar je kan toch nooit in een half uurtje minstens zo explosief zijn als in een eerste run?
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen verstand van schaatsen maar je kan toch nooit in een half uurtje minstens zo explosief zijn als in een eerste run?
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef wimderon het volgende:
Joep was al 0,37 langzamer op 600 meter, in een rit met circulatie en tegenstander en geen eerdere 1000 meter in de benen, maar Martin ziet nog kansen.
andere verzuringquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnen
Prima vergelijking idd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnen
Kut Ning pakt onterecht een plakquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik moet zo hard pissen van die kutchinezen zeg
Ik zou de rodelbaan nemen, dat gaat lekker naar beneden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
als ie alleen schaatst mag ie dan zelf de baan kiezen
Jawel der doen er 2 mee.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
Wordt die chinees niet gediskwalificeerd
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
Wordt die chinees niet gediskwalificeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |