Tuurlijk niet. Plof in laatste rondequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen verstand van schaatsen maar je kan toch nooit in een half uurtje minstens zo explosief zijn als in een eerste run?
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen verstand van schaatsen maar je kan toch nooit in een half uurtje minstens zo explosief zijn als in een eerste run?
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef wimderon het volgende:
Joep was al 0,37 langzamer op 600 meter, in een rit met circulatie en tegenstander en geen eerdere 1000 meter in de benen, maar Martin ziet nog kansen.
andere verzuringquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnen
Prima vergelijking idd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnen
Kut Ning pakt onterecht een plakquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik moet zo hard pissen van die kutchinezen zeg
Ik zou de rodelbaan nemen, dat gaat lekker naar beneden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
als ie alleen schaatst mag ie dan zelf de baan kiezen
Jawel der doen er 2 mee.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
Wordt die chinees niet gediskwalificeerd
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
Die heeft een DQ net als Odorquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
BOAH!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
Had nu wel een interview met Erben Wennemars willen zien
Zou wel moetenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
Die hangt aan de zuurstof, ademen in een plastic zakje…quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
Had nu wel een interview met Erben Wennemars willen zien
Hij heeft wel wat bespaard door die kruisingquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Dat lijkt mij an wel wat veel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
De 'kenners' in het TeamNL huis zeggen dat Joep zeker een seconde sneller kon
Kiest ie zeker Salt Lake Cityquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
als ie alleen schaatst mag ie dan zelf de baan kiezen
Omdat het bijna niet te doen is om je te verbeteren..quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom vindt men het ‘dapper’ dat hij nogmaals gaat? Hij heeft niets te verliezen. Ik gok zo dat het voor zo’n topsporter geen flikker uitmaakt of je nou 5e of 7e bent als je weet dat je anders op het podium stond. Dan maakt het echt geen tyfus meer uit.
Rijdt verder niks meer? Nou ja je moet er maar zin in hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom vindt men het ‘dapper’ dat hij nogmaals gaat? Hij heeft niets te verliezen. Ik gok zo dat het voor zo’n topsporter geen flikker uitmaakt of je nou 5e of 7e bent als je weet dat je anders op het podium stond. Dan maakt het echt geen tyfus meer uit.
Met dubbele tong?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
Probeer maar eens een minuut zo hard te lopen als je kunt. Je benen knallen uit elkaar van de pijn nadien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zijn onderdeel 500m gaat nog komen, het is misschien niet helemaal slim om "kansloos" nog eens te rijden. In die zin is het dapper om het nogmaals te rijden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar nog steeds niet per se dapper. Het is een keuze die iedere sport in zijn geval zou maken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het bijna niet te doen is om je te verbeteren..
Zouden die voor Nederland zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef Paul het volgende:
Dat gevoel had ik ook. 1.06,50 ofzo als je ziet wat ie nu nog rijdtquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:45 schreef franklop het volgende:
De 500 is helemaal niet zijn onderdeel, 1500m manquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn onderdeel 500m gaat nog komen, het is misschien niet helemaal slim om "kansloos" nog eens te rijden. In die zin is het dapper om het nogmaals te rijden.
Met die opening welquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De 500 is helemaal niet zijn onderdeel
Op zich kun je vrij snel herstellen, het is niet dat ie 5km moet overrijden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn onderdeel 500m gaat nog komen, het is misschien niet helemaal slim om "kansloos" nog eens te rijden. In die zin is het dapper om het nogmaals te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |