Belchinees’edquote:
Precies, gewoon Chinese vlag voor hem wapperenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk gaat het lukken voor brons, maar ja hoe realistisch is dat nog. Misschien uit woede.
Genoeg tijd om een bloedzak te pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk gaat het lukken voor brons, maar ja hoe realistisch is dat nog. Misschien uit woede.
Snel aan de uitlaat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef butz0rs het volgende:
Wennermars snel een bloedtransfusie en gaan met die banaan
Hij heeft anders echt een plak verloren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:42 schreef Em31 het volgende:
Echt zo sneuquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft anders echt een plak verloren.
Tuurlijk niet. Plof in laatste rondequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen verstand van schaatsen maar je kan toch nooit in een half uurtje minstens zo explosief zijn als in een eerste run?
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen verstand van schaatsen maar je kan toch nooit in een half uurtje minstens zo explosief zijn als in een eerste run?
Voetballers zijn 90+ minuten explosief, dan moet twee keer een minuutje schaatsen toch ook wel kunnenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |