quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hoe lang is ze?quote:
Die donkere?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:49 schreef RipCity het volgende:
ik zone zo erg uit als deze ordinaire vrouw gaat praten
Slanke tattoosquote:
Ik vind haar wel leuk. En mooi. Maar er komt ook weinig uit die jongen en de camera draait. Ze weet van gekte niet meer wat ze moet vertellen of doen.quote:
Hoe groot ben jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. En mooi. Maar er komt ook weinig uit die jongen en de camera draait. Ze weet van gekte niet meer wat ze moet vertellen of doen.
Het is eenrichtingsverkeer.quote:
Ja, maar dan nog, vermijdt zulke vragen. Hij kan sws nu wel opstappen lijkt me.quote:
Dit is in het zuiden een hele doorsnee heteroquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
zei deze nu "haar"?
dit is een haai toch
Normaal is dat toch meer een dom stijf blondjequote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
wtf wilde net typen HR type is het nog zo ook
Die 113 vent gisteren compenseerde dat ruimschoots…quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Weinig autisme en adhd deze week. Ook wel eens lekker
Ook voor een 14u date?quote:
Hier elke dag ben ik bangquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Weinig autisme en adhd deze week. Ook wel eens lekker
Oh jaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 113 vent gisteren compenseerde dat ruimschoots…
Welke bovenlip?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Welke provider? @Cocoquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom loopt mijn tv altijd 2 minuten achter op jullie?
Terugkijken de moeite dus?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Gister was wel een TOP aflevering.
Woon je in het Noorden van het land? Daar loopt alles altijd achter toch.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom loopt mijn tv altijd 2 minuten achter op jullie?
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Welke bovenlip?Gebrek aan bovenlip dan…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind van wel.quote:
Oh. Ja dat is wel heel vervelend kijken en posten dan.quote:
Heb nu een ander kanaal, die loopt al een stuk minder ver achter.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Ja dat is wel heel vervelend kijken en posten dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |