Zeker. Ik ben sinds de jarige finale geswitcht.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die vrouw bij ES echt 10x fijner dan Joris troep
Die gaan een medaille pakken, want die andere 3 blijven niet allemaal staanquote:
Tuurlijk moet ze ook blijven staan.quote:
Terecht wel, dit is een medaille weggooienquote:
Zou een schande zijn, maar ja dat is shorttrackquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaan een medaille pakken, want die andere 3 blijven niet allemaal staan
Liet ook nog even lopen waardoor ze net geen WR pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ze ook blijven staan.
Maar ze had nooit in die positie mogen komen.
JensOUT
Dat is niet meer van toepassing.quote:
Is niet genoeg toch. Want zijn rode kaarten nodigquote:
Dan wint niemand brons? Of hoe zit het dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is niet meer van toepassing.
Maar als Joris iets zegt hoeft het niet te kloppen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Is niet genoeg toch. Want zijn rode kaarten nodig
Althans, dat zei Joris
Stukje meat grinderquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:07 schreef Redefine het volgende:
Er sneuvelen vandaag meer Amerikanen dan op D-Day.
Ik zat fout na eerdere incorrecte informatie van ES of NOS.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wint niemand brons? Of hoe zit het dan?
Nouja dat die op snelheid tekort komen is wel duidelijk tochquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Avalon hebben ze even ingefluisterd dat er ook Belgen kijken, want die was net echt oprecht eerlijk in haar pure reactie dat het ongelofelijk was dat Belgie dan wel de finale heeft gehaald
Benieuwd of Knegt wereldkampioen is geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als Joris iets zegt hoeft het niet te kloppen.
Als 1 vd andere 3 er bij gaat liggen of gaat douwen wel jaquote:
Is ook wat ik begreep bij de NOS hoor. Er moesten rode kaarten komen om nog brons te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat fout na eerdere incorrecte informatie van ES of NOS.
Dat klopt, maar het was meer qua emotie van "en die klotebelgen wel"quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja dat die op snelheid tekort komen is wel duidelijk toch
Anders Irizar.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd of Knegt wereldkampioen is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |