SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 I BOWE Brittany USA
O KOK Femke NED
14 I YAMADA Rio JPN
O LAMARCHE Beatrice CAN
15 I TAKAGI Miho JPN
O LEERDAM Jutta NED
poll
Niet mijn op. Hier wel evt verder.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:11 schreef Slobeend het volgende:
Juffermans is vrij hard voor Schulting in de NOS schaatspodcast
Idd niks mis met wat (oude) wedstrijdbeelden!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:42 schreef mario390 het volgende:
ja ik post niks meer ,maar zijn ook beelden van sporten
Dat het er schaatstechnisch slecht uit zag gisteren, dat ze misschien beter ook world cups shorttrack gereden had kunnen hebben.quote:
Juffermans was veldvulling.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat het er schaatstechnisch slecht uit zag gisteren, dat ze misschien beter ook world cups shorttrack gereden had kunnen hebben.
Goed zo.quote:
Jutta ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik denk dat Schulting stopt na de Spelen
De 1000-meters van Marianne Timmer horen ook absoluut in dit rijtje thuisquote:Op maandag 9 februari 2026 18:49 schreef Toby56 het volgende:
Tuitert heeft wel gelijk; samen met Tarzan Gerard waren dit de twee mooiste (Nederlandse) 1000 meters ooit.
Hoewel Ard Schenks 1.18,8 in Inzell 1971 (destijds WR), na een nacht stappen tot 6 uur des ochtends, ook wel bijzonder was. Helaas heb ik daar nog nooit beelden van gezien. Nou ja, vroeger misschien wel, toen ik naar Ard en Kees keek op de tv. Maar toen wist ik nog niet wat een kater was.
Eens maar Timmer was meer het verhaal (3x) en de concurrentie die zich stukbeet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De 1000-meters van Marianne Timmer horen ook absoluut in dit rijtje thuis
En ook Ids Postma, zoals hier eerder al genoemd.
Bedankt man!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die mij doet denken, zijn AI posts wel zo slecht.
Mens geschreven troep om maar aandacht te krijgen is zowaar nog irritanter.
Dat viel toch wel mee? Volgens mij was de meeste kritiek op het niet te woord willen staan van de pers en haar gedrag nav de vragen over haar enkel terwijl ze zelf voor de draaiende camera’s midden in de hal iemand op haar enkel liet timmeren. Terecht kritiek imo. En over die privéjet. Dat moet ze verder lekker zelf weten natuurlijk, maar je kan er op wachten als je zulke decadente foto’s post op social media dat mensen daar iets van vinden. Zeker in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:37 schreef _Lily_ het volgende:
Prachtig om Jutta goud te zien pakken.
Ze heeft zoveel kritiek gekregen, mensen hadden werkelijk op alles commentaar, er werden landelijk kwetsende dingen gezegd. Men zei dat ze het niet (meer) in zich had vanwege alle glamour, ze zou niet goed genoeg zijn omdat ze viel bij het OKT etc etc
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:31 schreef Gretzl het volgende:
Heeft iemand al een gifje van het dansje van Femke in de opwarmruimte?
Het viel niet mee.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee? Volgens mij was de meeste kritiek op het niet te woord willen staan van de pers en haar gedrag nav de vragen over haar enkel terwijl ze zelf voor de draaiende camera’s midden in de hal iemand op haar enkel liet timmeren. Terecht kritiek imo. En over die privéjet. Dat moet ze verder lekker zelf weten natuurlijk, maar je kan er op wachten als je zulke decadente foto’s post op social media dat mensen daar iets van vinden. Zeker in Nederland.
enorm veel haters op Jutta, je zal maar zo een kutleven hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:28 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het viel niet mee.
Ik volg het lange baan schaatsen op de voet, dus ook de nieuwsberichten met bijv de reacties van gewone mensen eronder op nu.nl.
Nou die waren pittig hoor
Bijv na de val op het OKT
of aan het begin van het seizoen. “Ja, jutta zal wel falen dit seizoen als ze zo gefocust is op de bokser en de glamour. En geen commitment meer heeft. ”
Terwijl wanneer heeft zij op sportgebied ooit gebrek aan focus laten zien.
En je kan er donder op zeggen dat zij dat ook leest.
Dus ik heb t niet zozeer over wat journalisten zeggen in het nieuws, maar meer de algemene landelijke opinie over haar
Maar ook bijv jouw bericht.
Ik ben absoluut niet zo extravagant als zij, maar bepaalde dingen van haar herken ik ook van mezelf lol. Zoals die enkel. Ik kan me voorstellen dat ikzelf die enkel ook en plein public laat timmeren omdat ik geen zin heb om naar de kleedkamer te lopen en dan wil ik er alsnog geen vragen over beantwoorden
Ik snap dat wel haha
Maar heel Nederland heeft er een oordeel over.
Nouja het enige wat je kan doen is je schaatsbenen laten spreken en dat heeft ze geweldig gedaan
De vraag stellen mag en respecteer als iemand zegt daar niet over te willen praten. Het is raar dat we dan een 'Nee' niet respecteren. De fophef was echt cringe.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:28 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het viel niet mee.
Ik volg het lange baan schaatsen op de voet, dus ook de nieuwsberichten met bijv de reacties van gewone mensen eronder op nu.nl.
Nou die waren pittig hoor
Bijv na de val op het OKT
of aan het begin van het seizoen. “Ja, jutta zal wel falen dit seizoen als ze zo gefocust is op de bokser en de glamour. En geen commitment meer heeft. ”
Terwijl wanneer heeft zij op sportgebied ooit gebrek aan focus laten zien.
En je kan er donder op zeggen dat zij dat ook leest.
Dus ik heb t niet zozeer over wat journalisten zeggen in het nieuws, maar meer de algemene landelijke opinie over haar
Maar ook bijv jouw bericht.
Ik ben absoluut niet zo extravagant als zij, maar bepaalde dingen van haar herken ik ook van mezelf lol. Zoals die enkel. Ik kan me voorstellen dat ikzelf die enkel ook en plein public laat timmeren omdat ik geen zin heb om naar de kleedkamer te lopen en dan wil ik er alsnog geen vragen over beantwoorden
Ik snap dat wel haha
Maar heel Nederland heeft er een oordeel over.
Nouja het enige wat je kan doen is je schaatsbenen laten spreken en dat heeft ze geweldig gedaan
Marianne Timmers ritten waren de omgekeerde Yvonne van Gennips ritten. De Oost-Duitse favorieten, Kania en Ehrig, maakten elkaar kapot in de eerdere ritten, waarna Yvonne er net kon onderduiken. Als Yvonne steeds eerder had moeten rijden, dan denk ik niet dat het driemaal goud was geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens maar Timmer was meer het verhaal (3x) en de concurrentie die zich stukbeet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |