Zou er bijna eentje komen halenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop ook maar dat er ook kleine dikkertjes in zitten; ze weegt 5 kilo boven par!
Kunnen ze samen opgroeien, dikke vriendjes wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou er bijna eentje komen halen![]()
Maar heb nog de handen vol aan de kitten
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kunnen ze samen opgroeien, dikke vriendjes worden
Dan ben je in 1x klaar. Nu doet het kitten het en over een paar jaar een hondje. Da’s 2x opruimenquote:
Ook waarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan ben je in 1x klaar. Nu doet het kitten het en over een paar jaar een hondje. Da’s 2x opruimen
Er zijn er nog geen...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou er bijna eentje komen halen![]()
Maar heb nog de handen vol aan de kitten
Ik zie nu zo'n scenario voor me waarbij jij langs jullie waterloop slentert met zo'n hele krioelende bontmassa aan kleine flapperende oortjes en wiebelende staartjes om je voeten heen, en een bever die opkijkt en denkt... "Daar gaat m'n rust..."quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn er nog geen...
Als ze wel komen duurt het nog meer dan 2 maanden voordat ze het huis mogen verlaten. Eind april heb je vast wel plaats voor een schattige pup
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn er nog geen...
Als ze wel komen duurt het nog meer dan 2 maanden voordat ze het huis mogen verlaten. Eind april heb je vast wel plaats voor een schattige pup
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n scenario voor me waarbij jij langs jullie waterloop slentert met zo'n hele krioelende bontmassa aan kleine flapperende oortjes en wiebelende staartjes om je voeten heen, en een bever die opkijkt en denkt... "Daar gaat m'n rust..."
Gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:29 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Mocht ik een foto-gelegenheid zien dat zo'n beeld schetst zal ik hierop terugkomen.
Ik zie en hoor wel 'dingen' gesmoes enzo haha.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het gaat hard nu met aftellen.
Merk je iets van geheimzinnig gedoe rond je afscheid van het werkzame leven?
Of denk je het allemaal in de hand te hebben…?
# laat je verrassen![]()
Whaha wat een mazzeltje voor jouw collega’squote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie en hoor wel 'dingen' gesmoes enzo haha.
Vdg werd er 30 gebak bezorgd wat ik besteld heb voor 13/3.
Maand te vroeg, gebeld, hun fout. En dat het maar mag smaken.
Had vanochtend al carnaval muziek in de supermarktquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het aantal verklede mensen per vierkante kilometer nam vanmorgen per uur significant toe. Om 8 uur de eerste solo Raad van Elluf-muts gespot. Om 12 uur waren het al groepjes jeugdraadleden, dansmariekes en minions.
Dat is... bruutquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had vanochtend al carnaval muziek in de supermarkt
😂quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie en hoor wel 'dingen' gesmoes enzo haha.
Vdg werd er 30 gebak bezorgd wat ik besteld heb voor 13/3.
Maand te vroeg, gebeld, hun fout. En dat het maar mag smaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haha in 't eetcafé en het halve dorp stond daar net op beeld met mattie en grijze truiquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, Jorrit BergsmaFeest bij @:Memento-mori in de straat
Haha zou mooi zijn, dan zit ik eerste rangquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:57 schreef borisz het volgende:
Mijn collega komt uit het uit het dorp waar MM nu woont. Ze ging kijken met dr Friese vriendinnen (die dan wel hier in Amsterdam zitten).
Neem aan extra dat er een extra gondeltocht komt ;-)
Ze is bewust gevlucht naar de grote stad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha zou mooi zijn, dan zit ik eerste rang
Ik heb jaren genoeg bewust in grote steden gewoond maar vind het nu heerlijk hierquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze is bewust gevlucht naar de grote stad.
Maar ik krijg wel jaarlijks verslag van de Gondelvaart.
Vorig jaar was ik in Grou en kreeg ik er van langs.Blijkbaar ook een dingetje.
Nog altijd niet helemaal helder het is blijkbaar een lightversie van Heerenveen - Leeuwarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |