Mijne is 2m36 hoogquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb één meter. Maar wel tot 2m30 hoog. De bovenste plank heeft van die grote bewaartassen met zomerkleding, extra sportkleding, beddengoed, skikleding.
B vindt dat ik veel kleren heb maar hij heeft 1m20 brede kledingkast dus ehhhh
(Laten we het over mijn schoenen niet hebben. Ik heb niet recent geteld hoe veel All Stars ik heb, maar ik heb daarnaast ook nog iets van 12 paar sportschoenen in gebruik)
Verschilt per keer. Niet echt hardop huilen, eerder tranen over wangen maar dan zonder geluid. Of paar traantjes. Meestal zo lang ze huilende mensen in beeld hebben / nog emotionele interviews hebben / ouders in beeld hebben etcquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Kan me daar niets bij voorstellen, ben ik veel te nuchter voor volgens mij. Is het een traantje, hardop janken? En na hoe lang is het over.
Vochtige ooghoek over het algemeen. Af en toe ook neus snuiten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Kan me daar niets bij voorstellen, ben ik veel te nuchter voor volgens mij. Is het een traantje, hardop janken? En na hoe lang is het over.
Dat is géén IKEA kast. 😎Heel andere modellen bij de buren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:44 schreef derLudolf het volgende:
Wat betreft kledingkasten, her en der ligt wat, want nog geen kast. Met de nadruk op nog, want morgen ga ik die ophalen. Qua afmetingen en specificaties zou ik zeggen: kijk hier
https://www.xxxlutz.de/p/(...)artisan-000687045701
Bij ons eindigt alles rond. En ik heb niet alle lades in de pax even ver van elkaar gehangen, boven de truien zit bijv meer ruimte dan boven de Tshirts.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou het niet rollen noemen, want ze eindigen niet rond maar plat. Ik vouw ze als een normaal shirt en dan een extra keer zodat ze de hoogte van de la zijn, en dan staan ze inderdaad rechtop.
Als ik mijn broeken in drieën vouw en dan dubbel, zijn ze nét hoger dan een la. Maar in vieren en dan dubbel zijn het onhandelbare dingen. Dus die gaan niet meer in de la. Ik heb ook wel nogal lange benen dus misschien werkt het bij jullie broeken beter. (Ik heb spijkerbroek lengtemaat 34)
Verwarden ze je enthousiasme niet met een voorstelquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:33 schreef borisz het volgende:
Had de finales stiekem aan tijdens bestuursvergadering. En geen geluid aan. Dan was het toch van oh we hebben goud.
Maar bij de 5k op het einde van rit 4 en 6 stond ik te een beetje te springen
Gelukkig niet, dermate hekel aan die winkels dat ik er ook geen meubels van zou willen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is géén IKEA kast. 😎Heel andere modellen bij de buren.
Het gaat hard nu met aftellen.quote:
Kleine dikkiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:34 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer wit buiten..
[ afbeelding ]
Ik hoop ook maar dat er ook kleine dikkertjes in zitten; ze weegt 5 kilo boven par!quote:
Zou er bijna eentje komen halenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop ook maar dat er ook kleine dikkertjes in zitten; ze weegt 5 kilo boven par!
Kunnen ze samen opgroeien, dikke vriendjes wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou er bijna eentje komen halen![]()
Maar heb nog de handen vol aan de kitten
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kunnen ze samen opgroeien, dikke vriendjes worden
Dan ben je in 1x klaar. Nu doet het kitten het en over een paar jaar een hondje. Da’s 2x opruimenquote:
Ook waarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan ben je in 1x klaar. Nu doet het kitten het en over een paar jaar een hondje. Da’s 2x opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |