Pleasequote:Op zondag 8 februari 2026 17:58 schreef Faraday01 het volgende:
De beste Nederlandse van de dag is van Femke Bol. Dat is toch niet best als de OWS bezig zijn
Heb je hem toen wel een Douw gegeven?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:02 schreef Em31 het volgende:
Ik had laatst bijna een ongeluk door Douwe de Vries omdat hij zo een rotonde op fietste, komt wel dichtbij zo
Wist je dat hij een echte liefhebber is?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:02 schreef koffieleuk het volgende:
Eitrem terecht aan het glunderen de hele tijd
En het Italiaantje moet waarschijnlijk gewoon erbij werken.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:00 schreef alpeko het volgende:
Zeer matig optreden tot nu toe. Van de mannen kon je op deze afstand al weinig verwachten natuurlijk maar een nobody Italiaantje pakt gewoon brons. Gister was ook 3x niks.
Dat weet niemand.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wist je dat hij een echte liefhebber is?
Er werd flink met handen gezwaaid in de auto voor mij, maar geweld gebruiken dat doen we hier in het noorden niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je hem toen wel een Douw gegeven?
In de pizzeria of ijssalon?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En het Italiaantje moet waarschijnlijk gewoon erbij werken.
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de pizzeria of ijssalon?
quote:Op zondag 8 februari 2026 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er werd flink met handen gezwaaid in de auto voor mij, maar geweld gebruiken dat doen we hier in het noorden niet.
Hier hebben de redeactieleden elkaar wel een paar high fives voor gegeven.quote:
Die kan mooi op de fiets naar huis. Dat voordeel hadden Falko en Sven ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ook wel mooi voor die Italiaan die vlakbij de ijshal woont.
Zou logisch zijn. Maar ik denk dat ze dan doodsbedreigingen zouden krijgen. En dat is tegenwoordig helaas niet eens een grap...quote:
Als ze morgen geen medaille winnen dan zou ik als Team NL toch even kijken wat er in die pakken zitquote:
Ik vind het vooral apart dat ze het als slotstuk opvoeren. Dan is iedereen al weggezapt. Dan kun je het beter voor de race uitzenden.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:19 schreef Redefine het volgende:
De rubriek zelf is overigens wel gewoon leuk, maar dat ze dan de analisten elke keer dat Italiaans voor moeten laten lezen is wel weer treurig.
Dat is inderdaad wel een vreemde keuze ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral apart dat ze het als slotstuk opvoeren. Dan is iedereen al weggezapt. Dun kun je het beter voor de race uitzenden.
Dat deden ze Sotchi beter met het Antwanet als paardenmeisje filmpje.
Die zijn toch goed als wc-papier?quote:Op zondag 8 februari 2026 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn dit contractueel verplicht.
Zou tof zijn als NOS Studio Sport weer eens de aanleiding voor een leuk radiohitje kan zijn. Is volgens mij al even geledenquote:Op zondag 8 februari 2026 18:21 schreef Gretzl het volgende:
Annalisa GODIN![]()
Bekijk deze YouTube-video
Gisteren leek het alsof het ijs bijna van Heerenveen-kwaliteit was. Na deze 5km denk ik eerder aan Hamar. Als je het vergelijkt met de WB in Hamar zijn de tijden vergelijkbaar, achter de top 4.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:46 schreef Faraday01 het volgende:
Conclusie: ijs is toch wat minder. En twee enorme schroeiprestaties van Eitrem en Lollobrigida
Denk dat het ijs vooral zwaar is hoe langer je rijdt. Dat de 3000 meter nog wel de max was waar het goed werkt. Al reed Eitrem wel een relatief vergelijkbare tijd als Lollobrigida.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren leek het alsof het ijs bijna van Heerenveen-kwaliteit was. Na deze 5km denk ik eerder aan Hamar. Als je het vergelijkt met de WB in Hamar zijn de tijden vergelijkbaar, achter de top 4.
En als je op deze site kijkt waren daar veel meer schaatsers met een vlak schema of negative split. Ik denk dat veel schaatsers vandaag op een schema onder de 6:10 zijn vertrokken en dat ze bijna allemaal zichzelf tegen zijn gekomen. Vooral Loubineaud, Huizinga, Dawson en Van de Bunt.
Vooral Kongshaug te snel en Gross te langzaam begonnen. Stijn ietsjes te hard ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gisteren leek het alsof het ijs bijna van Heerenveen-kwaliteit was. Na deze 5km denk ik eerder aan Hamar. Als je het vergelijkt met de WB in Hamar zijn de tijden vergelijkbaar, achter de top 4.
En als je op deze site kijkt waren daar veel meer schaatsers met een vlak schema of negative split. Ik denk dat veel schaatsers vandaag op een schema onder de 6:10 zijn vertrokken en dat ze bijna allemaal zichzelf tegen zijn gekomen. Vooral Loubineaud, Huizinga, Dawson en Van de Bunt.
Ja, en hier ligt ook de oplossing denk ik. Je moet dus vooral zorgen dat je sneller rijdt, want dan is je race qua tijd korter en heb je dus een groter deel van je race goed ijs. Om je kans op winst te vergroten moet je dus vooral proberen zo snel mogelijk te finishen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het ijs vooral zwaar is hoe langer je rijdt.
quote:Op zondag 8 februari 2026 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en hier ligt ook de oplossing denk ik. Je moet dus vooral zorgen dat je sneller rijdt, want dan is je race qua tijd korter en heb je dus een groter deel van je race goed ijs. Om je kans op winst te vergroten moet je dus vooral proberen zo snel mogelijk te finishen.
Waarschijnlijk is het ook gewoon niet heel snel, als de tijden vergelijkbaar zijn met Hamar (en men hier over het algemeen een stuk beter in vorm zal zijn). Als de lat al vroeg op 6:09 gelegd wordt zijn er veel die op zo'n tijd weggaan terwijl dat op dit ijs niet binnen hun mogelijkheden ligt.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat het ijs vooral zwaar is hoe langer je rijdt. Dat de 3000 meter nog wel de max was waar het goed werkt. Al reed Eitrem wel een relatief vergelijkbare tijd als Lollobrigida.
Kan ook nog wel door de warmte in de hal liggen dat veel schaatsers ploften.
Logisch, net als dat als je sneller gaat, je minder lang onderweg bent en dus minder moe bent op het eind. En als je minder moe bent kan je harder schaatsen.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en hier ligt ook de oplossing denk ik. Je moet dus vooral zorgen dat je sneller rijdt, want dan is je race qua tijd korter en heb je dus een groter deel van je race goed ijs. Om je kans op winst te vergroten moet je dus vooral proberen zo snel mogelijk te finishen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |