De gouden medaille van Lollobrigida heeft een oranje randje!quote:Op zondag 8 februari 2026 17:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Alles wat ook maar banden heeft met Nederland FLOPT!
Hij verbeterde zich nadat hij inderdaad 10 keer had genoemd dat het een valse start was.quote:
Vooruit dan maar…quote:Op zondag 8 februari 2026 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij verbeterde zich nadat hij inderdaad 10 keer had genoemd dat het een valse start was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Inderdaad, zo'n ramp was dat niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:45 schreef Gremen het volgende:
Zo een misslag bij de start als je nog stilstaat, maakt natuurlijk helemaal niet zo veel uit
Waar te zien?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
Bosker staat bovenaanEn de snelste man met helm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
6:08quote:Op zondag 8 februari 2026 17:46 schreef Gretzl het volgende:
Hoe hard zou Semirunniy hier gereden hebben?
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:45 schreef Arcee het volgende:
Nou, het werd niet helemaal de topshow die ik verwachtte, maar mooie en sterke overwinning van Eitrem.
quote:
Denk iets van 0.3-0.5 seconde. Je zag wel een hele slechte opening van hem. Maar had voor uitslag sowieso niet uitgemaakt.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:45 schreef Gremen het volgende:
Zo een misslag bij de start als je nog stilstaat, maakt natuurlijk helemaal niet zo veel uit
Dat gaan we kunnen beoordelen op de 10.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:46 schreef Gretzl het volgende:
Hoe hard zou Semirunniy hier gereden hebben?
So closequote:Op zondag 8 februari 2026 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zin in de afgang van Nederland. 7, 9 en 10 noteer ik alvast.
Wie is dat?quote:Op zondag 8 februari 2026 17:53 schreef wimderon het volgende:
Moet Femke Bol toevallig nu wat doen? Nog weinig van meegekregen in dit topic.
Zusje van Femke Kok?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:53 schreef wimderon het volgende:
Geen idee, goed dat je het vraagt.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:53 schreef wimderon het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |