Dit heb ik gemist, ja dit is precies zoals die overkomt.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is hij.
https://nos.nl/artikel/26(...)ger-naar-schaatsbond
Op donderdag kon de KSNB van hem nog een dikke middelvinger krijgen want er zat geen Olympisch symbool op zijn helm want dat kregen ze niet op tijd rond. Dan denk ik, vent je bent daar omdat je aangewezen bent door dezelfde KNSB boven andere schaatsers en niet omdat je je rechtstreeks hebt geplaatst. Toon wat bescheidenheid klootzak.
Talent Huizinga in shambles.quote:
Lijkt mij ook lastig ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Onder de 6 minuten lijkt me toch lastig op basis van deze ritten
Op de kortere nummers volgt weer 100 keer snappyquote:Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Grit is het nieuwe favoriete woord van Hersman.
Wat is er mis met grinta
Heeft de KNSB een andere bondsarts?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Echt heel raar om de Nederlanders als kansloos te zien op het schaatsen. Even wenne(mars).
VDH was zeker niet beschikbaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft de KNSB een andere bondsarts?
Die kanshebbers zijn beter.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon te langzaam leeftijd is ook geen excuus als je de kanshebbers op het goud ziet
Flink gefeest?quote:
Valt nog wel mee.quote:
Bij Lorello valt het nog wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |