Tuurlijk wel, gewoon te langzaam leeftijd is ook geen excuus als je de kanshebbers op het goud zietquote:Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef Szura het volgende:
Genoeg te zeuren over onze schaatsers, maar dit is er niet een van
Maar maar maarquote:Op zondag 8 februari 2026 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon te langzaam leeftijd is ook geen excuus als je de kanshebbers op het goud ziet
Hersman heeft de werken van Angie Duckworth zitten lezen.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Grit is het nieuwe favoriete woord van Hersman.
Wat is er mis met grinta
Ik zeg Dawsonquote:
Ik denk dat iets minder verval mogelijk was qua pacing.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:16 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon een degelijke race. Meer kun je niet verwachten.
Wie weet deze rit. Al denk ik in rit acht.quote:
Heeft zeker True Grit van the Coen Brothers gekeken (ik denk dat hij de versie van John Wayne niet kent)quote:Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Wat is er mis met grinta
Dit heb ik gemist, ja dit is precies zoals die overkomt.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is hij.
https://nos.nl/artikel/26(...)ger-naar-schaatsbond
Op donderdag kon de KSNB van hem nog een dikke middelvinger krijgen want er zat geen Olympisch symbool op zijn helm want dat kregen ze niet op tijd rond. Dan denk ik, vent je bent daar omdat je aangewezen bent door dezelfde KNSB boven andere schaatsers en niet omdat je je rechtstreeks hebt geplaatst. Toon wat bescheidenheid klootzak.
Talent Huizinga in shambles.quote:
Lijkt mij ook lastig ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Onder de 6 minuten lijkt me toch lastig op basis van deze ritten
Op de kortere nummers volgt weer 100 keer snappyquote:Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Wat is er mis met grinta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |