abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220034413
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220034415
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:32 schreef ikmoetdrieten het volgende: Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten . Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk. Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
Wij hebben het kinderfeestje ook op zondag gedaan voor onze 5 jarige. Geen moment in mij opgekomen dat dat niet zou kunnen, ik woon wel in een zeer christelijke gemeente in de Randstad. Het was sowieso ‘s middags en de drie vrienden die waren uitgenodigd zijn niet gelovig.
pi_220034424
Ik keek net nog even de beelden van Judith, wat een drukte zeg! En tja, het is wel duidelijk dat ze een super trotse moeder is, vandaar de topictitel: naast de latten 😉
pi_220034432
Ik kom uit het oosten maar mijn kinderen hebben de afgelopen jaren vaak genoeg een kinderfeestje op zondag gehad.
pi_220034475
DBM bralt weer onzin:
"1 ding wat ik van dr. Pol heb geleerd is wat een prolaps is. Dat is ook gelijk het enige".
Ze beweert verpleegkundige te zijn.....en dan niet weten wat een prolaps is.
pi_220034504
Ik heb hem ook uitgezet. Jezus wat is die iris een kwal. ‘Ik kan wel luisteren naar de docent. Maar kan ook gewoon geld gaan verdienen’ ‘meiden rennen op David af omg jij bent de vriend van Iris!!!’ Joeee zo humble de meid
pi_220034751
Met die boodschappen van Sanneke en die kraskaarten.. hoeveel ongezonde dingen eet je dan wel niet? (Terwijl je zelf dan zegt zo gezond te zijn?). Is dit wat zij dan ook ziet op andere accounts? En denkt dat dan normaal is?

Of waar spiegelt ze deze leefstijl dan van (dit neem ik dan aan, want blijkbaar vindt ze dat het ook normaal is om 2x op grote vakanties te gaan, 2 auto's voor de deur te hebben en ik weet allemaal al niet)

Maargoed, kan ook zijn dat ik niet normaal ben hoor :')
pi_220034935
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang geleden vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.

En ze eten momenteel niet heel gezond omdat Sanneke geen ruimte in haar hoofd heeft om te koken. Waar heeft ze dan wel ruimte voor in haar hoofd? Vinted, Hema en tegen de rotzooi in de keet aankijken?

Ik kan trouwens zo tig recepten bedenken die gezonder zijn en echt geen uren tijd vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 13:02:52 ]
Ik wil blijven.
pi_220034986
Zayn die van de trap na beneden valt… en blijven filmen
pi_220035137
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.
En dat te bedenken dat de Lidl één van de voorlopers is en echt een groot assortiment heeft..

quote:
Ik kan trouwens zo tig recepten bedenken die gezonder zijn en echt geen uren tijd vragen.
Yup.. ik ook. Moet ook wel heb een druk leven (ja druk is relatief, maar werk fulltime met een best wat activiteiten) en wil dan wel zoveel mogelijk gezond/zelfgemaakt eten/niet te veel bewerkt eten.
pi_220035139
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:21 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie geen vallen. Meer sensory seeking gedrag eerlijk gezegd. Buiten dat om: moeder grijpt ook gewoon totaal niet in.
pi_220035195
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Ik zie geen vallen. Meer sensory seeking gedrag eerlijk gezegd. Buiten dat om: moeder grijpt ook gewoon totaal niet in.
Ik zag het idd vluchtig na nog keer gekeken te hebben lijkt het idd zelf doet maar dan alsnog
pi_220035206
quote:
Het ligt aan de Lidl dat Sanneke weer regelmatig vlees eet (al jaren zegt ze terwijl ze nog niet heel lang vertelde dat ze geen vlees at). De Lidl moet meer vegetarische vleeswaren in het assortiment opnemen.

En ze eten momenteel niet heel gezond omdat Sanneke geen ruimte in haar hoofd heeft om te koken. Waar heeft ze dan wel ruimte voor in haar hoofd? Vinted, Hema en tegen de rotzooi in de keet aankijken?

Maar ze komt ook bij AH en Plus. De keuze is reuze, maar vast niet goed ofzo.
pi_220035236
Je hoeft ook geen vleesvervangers te gebruiken als je vega eet, nootjes, bonen, kaas en eieren kan bijvoorbeeld prima. Dat is ook te koop bij de Lidl.
pi_220035253
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:32 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat Z het doet is tot daartoe maar zn kleine broertje doet hem na. Dat vindt ik enger. Die heeft nog minder motoriek en overzicht
pi_220035330
quote:

Ik vraag me dus echt af wat zij dan de hele dag doet?
pi_220035355
quote:

Tijdje geleden zat Sanneke huilend in de auto omdat ze een auto met varkens voorbij reden.
Hypocriet gedoe
pi_220035384
DBM voor de verandering weer eens op de spoed, en uiteraard heeft mevrouw weer commentaar want er wordt niet genoeg rekening gehouden met de trauma's van vriendinnie...die mensen hebben wel wat beters te doen zeg...
pi_220035518
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar ben ik stiekem ook benieuwd naar🙃
pi_220035562
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef opwegnaar het volgende:
DBM voor de verandering weer eens op de spoed, en uiteraard heeft mevrouw weer commentaar want er wordt niet genoeg rekening gehouden met de trauma's van vriendinnie...die mensen hebben wel wat beters te doen zeg...
En zeggen dat de ziekenhuizen achterlopen op de randstad...
Echt hoe verzin je het. Wees blij dat je niet in een derde wereld land woont.
pi_220035580
Ze mag blij zijn dat ze mag komen in ziekenhuis
pi_220035600
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zeuren, klagen, schooien, vinted afstruinen, neusgaten en kruis filmen.
Ik wil blijven.
pi_220035616
quote:
Echt hoezo zit die weer bij de spoed? 🤔🤷 en heeft ze ooit bedacht dat die trauma ook wel eens zou kunnen komen omdat kind om iedere dwarse drol daarheen word getrokken?
pi_220035627
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En zeggen dat de ziekenhuizen achterlopen op de randstad...
Echt hoe verzin je het. Wees blij dat je niet in een derde wereld land woont.
Ja want in randstad krijg je lachgas bij het zetten van infuus... 🤔🤣
pi_220035700
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja want in randstad krijg je lachgas bij het zetten van infuus... 🤔🤣
Ik zit echt op mijn handen. Ben veel met de oudste in zhuis in noorden geweest, en op 1x na ( helaas was die ene keer wel traumatisch voor hem) is alles met pedagogische medewerker gedaan.
pi_220035709
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt hoezo zit die weer bij de spoed? 🤔🤷 en heeft ze ooit bedacht dat die trauma ook wel eens zou kunnen komen omdat kind om iedere dwarse drol daarheen word getrokken?
Nou, dit dus!
Ik krijg een heel raar gevoel bij DBM.
pi_220035775
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoe durf je dat ze zeggen, ze heeft het beste voor met dr kinderen 🙃🤪
En dat zal ze ook echt doen maar ze sleept dr kinderen een trauma in dat gun ik ze niet.
pi_220036041
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:35 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hoe durf je dat ze zeggen, ze heeft het beste voor met dr kinderen 🙃🤪
En dat zal ze ook echt doen maar ze sleept dr kinderen een trauma in dat gun ik ze niet.
En de reacties onder dat bericht ook: hartjes en wat doe je het goed!
Echt om te kotsen 🤮
pi_220036171
Ik zie in mijn overzicht steeds Judith Keijsers voorbij komen..
Die dochter van haar zit volgens mij in alle filmpjes. Ik volg er nog niet.. Weet het niet zo goed😂
  zondag 8 februari 2026 @ 14:13:07 #30
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220036354
Bij mij krijg ik nergens stories van DBM, alleen van gisterenavond dat ze zo moe was
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220036534
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:13 schreef popje het volgende:
Bij mij krijg ik nergens stories van DBM, alleen van gisterenavond dat ze zo moe was
Staat op treads
pi_220036541
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:13 schreef popje het volgende:
Threads vertelt ze dat ze bij de spoed zit
pi_220036548
Sanneke deelt haar inkomen. Ze beweerde ooit net zoveel te verdienen als met 24 uur werken in de week. Misschien moet ze even het minimuminkomen op gaan zoeken. Want zelfs met 24 uur werken kun je er geld naast verdienen met haar linkjes.
Waar we allemaal wat meer op moeten gaan klikken want dan hoeft ze ze minder te delen. :')
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220036595
quote:
Hij valt toch helemaal niet? Ze glijden er af samen.
pi_220036597
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:22 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke deelt haar inkomen. Ze beweerde ooit net zoveel te verdienen als met 24 uur werken in de week. Misschien moet ze even het minimuminkomen op gaan zoeken. Want zelfs met 24 uur werken kun je er geld naast verdienen met haar linkjes.
Waar we allemaal wat meer op moeten gaan klikken want dan hoeft ze ze minder te delen. :')
Ik verbaasde me ook over de bedragen.

Maar dan nog voor de hele dag bankhangen in het lekker verdiend.
pi_220036603
Maar hey... "ik zit met dochtertje op de spoed" wat doe je op je telefoon dan?? Spoed zou toch volle aandacht voor kind moeten betekenen en niet "zo even aan threads melden dat we hier weer zitten voor wat veertjes in mijn bips"
pi_220036634
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:22 schreef WinnieWana het volgende:
Ze zei toen zelfs dat ze meer verdiende dan met 24 uur p/w werken. Voor deze bedragen kan ze beter een krantenwijk nemen. Hoeft ze haar kind niet te gebruiken en krijgt ze ook nog frisse lucht.

En wat zij doet noem ik geen werken. Blijkbaar heeft ze zoveel meelevende volgers die haar geld geven. Want de linkjes die zij deelt komen vaak nadat ze door iemand anders zijn gedeeld. Ze doet er zelf dus weinig tot niks voor.

Met dit inkomen van Sanneke snap ik trouwens wel dat Dion minder is gaan werken. Nog een maandje en hij kan helemaal stoppen.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 14:35:35 ]
Ik wil blijven.
pi_220036723
AM die sentimenteel loopt te doen over tijd samen over de rug van Maarten zijn vader. Je eigen vader leeft nog AM, misschien daar eens wat tijd mee spenderen?
En eten ze nou 1 flammkuchen met zijn allen?
pi_220036739
¤156 in een maand verdienen. Dat staat toch totaal niet in verhouding met die zogenaamde 24 uur werken van haar? En even serieus: Dion kon door haar inkomen een dag thuis blijven? 😂
pi_220036744
Ik vind de tekst onder die post van Sanneke echt stuitend. Ze is zo dankbaar, want dankzij de inzet van een ander kan zij met haar zuignap elke dag op de bank zitten of kan Dion een dagje extra haar kind van haar overnemen zodat zij met haar zuignap in de auto kan zitten. O+ Dat is geen werken wat je doet Sanneke, het is gewoon bijna hetzelfde als een dakloze die een hand naar je ophoudt met als verschil dat jij gewoon alle mogelijkheden hebt om zelf wat aan de situatie te veranderen. Ze doet net alsof ze een goed doel is, manman... Schaamteloos en ongelooflijk treurig dat je zo je leven wil leiden.
pi_220036791
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:28 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik zit echt op mijn handen. Ben veel met de oudste in zhuis in noorden geweest, en op 1x na ( helaas was die ene keer wel traumatisch voor hem) is alles met pedagogische medewerker gedaan.
Mijn zoon is vanaf peuter tm een jaar of 12 hier in Friesland, in Meppel en in Utrecht (kinderziekenhuis) geweest voor operaties ed en overal een pedagogisch medewerker erbij, we kenden die in Heerenveen al bij naam 🤭 Zoon is inmiddels bijna 19 dus ook toen al werd er goed met de kinderen omgegaan.
pi_220036854
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:41 schreef Nieve het volgende:
Ik vind de tekst onder die post van Sanneke echt stuitend. Ze is zo dankbaar, want dankzij de inzet van een ander kan zij met haar zuignap elke dag op de bank zitten of kan Dion een dagje extra haar kind van haar overnemen zodat zij met haar zuignap in de auto kan zitten. O+ Dat is geen werken wat je doet Sanneke, het is gewoon bijna hetzelfde als een dakloze die een hand naar je ophoudt met als verschil dat jij gewoon alle mogelijkheden hebt om zelf wat aan de situatie te veranderen. Ze doet net alsof ze een goed doel is, manman... Schaamteloos en ongelooflijk treurig dat je zo je leven wil leiden.
De post had ik nog niet eens gezien, alleen de stories.
Schaamteloos. En dan te bedenken dat ze uit een gezin komt met ouders die werkten, een koophuis hadden, een moeder die nog steeds reist. En dan heb je Sanneke… Sanneke die vindt dat autisme een excuus is om niet te werken, die het de normaalste zaak van de wereld vindt dat een ander haar geld geeft, die bewust kiest voor minder inkomen om gebruik te kunnen maken van toeslagen. Een opvreter is ze.
Ik wil blijven.
pi_220036933
Sanneke zou meer verdienen met influencen dan 24 uur werken😂
Ik werk 24 uur en dit is echt niet mijn salaris!
Niet eens een beetje 😂
Dit verdien ik denk met 4 uur per week werken😂
pi_220036951
Dankzij die ene klik kan ik thuis zijn met M.
Meid ga gewoon werken en kom van die bank af. Ik klik al bijna niemand en nu weet ik ook weer waarom!
pi_220037010
quote:
Want nu ineens blijkt hij geen pijn te voelen, dusssss.
Laten we m lekker met zijn 1 jarige broertje de trap af rollen.
Wat een koekwaus
pi_220037022
quote:
Nou dan heeft ze de week rond.
Is maandag begonnen met bloedprikken
pi_220037033
Ik krijg helemaal de kriebels van Sanneke haar bericht.
Kijk het is leuk mee genomen dat geld. Maar als ik zie hoeveel ze er voor moet delen op sociaals, dan zou ik als ik haar was een baantje zoeken voor 12u per week. Dan verdient ze meer, hoef je thuis niet meer zo te lopen leuren op de socials.
Maar goed ik snap haar opzich ook, ik trek werken zelf ook zeer slecht door autisme.
Wat niemand ziet, is dat alles harder en anders binnen komt. Daar door kom je helemaal gesloopt thuis.
Althans dat gebeurde hier. Thuis lukte het dan amper om de ‘normale’ dingen te doen. Alles wat voor mensen zonder autisme ‘automatisch’ gaat zonder er over na te denken.
Zonder werk lukt het. Met werk raakte ik het overzicht compleet kwijt. Ook met planningen etc.
Maar dat ze dan de hele dag op de bank zit, dat snap ik niet.
pi_220037099
Ze hoopt ooit nog eens door te breken als groot influencer. Dat heeft ze ooit eens bedacht en dat gaat volgens haar op een dag gebeuren.
Ze geeft dr droom niet op.
Iemand onder dr post vraagt ook om tips...
pi_220037123
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:19 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze hoopt ooit nog eens door te breken als groot influencer. Dat heeft ze ooit eens bedacht en dat gaat volgens haar op een dag gebeuren.
Ze geeft dr droom niet op.
Iemand onder dr post vraagt ook om tips...
Ze kan beter bloemenkaartjes gaan prikken. Kan vanaf de bank😂
pi_220037126
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:10 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van Sanneke haar bericht.
Kijk het is leuk mee genomen dat geld. Maar als ik zie hoeveel ze er voor moet delen op sociaals, dan zou ik als ik haar was een baantje zoeken voor 12u per week. Dan verdient ze meer, hoef je thuis niet meer zo te lopen leuren op de socials.
Maar goed ik snap haar opzich ook, ik trek werken zelf ook zeer slecht door autisme.
Wat niemand ziet, is dat alles harder en anders binnen komt. Daar door kom je helemaal gesloopt thuis.
Althans dat gebeurde hier. Thuis lukte het dan amper om de ‘normale’ dingen te doen. Alles wat voor mensen zonder autisme ‘automatisch’ gaat zonder er over na te denken.
Zonder werk lukt het. Met werk raakte ik het overzicht compleet kwijt. Ook met planningen etc.
Maar dat ze dan de hele dag op de bank zit, dat snap ik niet.
Het lijkt me heel goed voor haar om 12 uur per week te werken. Of vrijwilligerswerk. Werk kan zoveel goeds doen en ook leuk zijn. Iets nieuws leren, contact met anderen, je horizon verbreden, meer zelfvertrouwen. Maar ze is helaas een lopende klaagmuur, het lijkt het me lastig om met haar houding ergens aangenomen te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')