SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Je kent hem nog.quote:
Dat is inderdaad veel te jong.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben even geschrokken door het overlijden van de zanger van 3 doors down. Ik wist ergens wel dat ie behoorlijk ziek was, maar toch
47 geworden slechts
Een groter bureau nemen of een grotere kamer als hobbyhokquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar veel grotere speakers heb ik niet echt plek voor op mijn bureau. Onder het bureau wel plek voor een sub
Whehe, beide niet echt een optie helaas.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een groter bureau nemen of een grotere kamer als hobbyhok
Absoluut. Sommige artiesten hebben er een handje van om uitstekende nummers als b-kant uit te brengen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
B kanten verdienen ook aandacht
Was ook niet hun beste nummer, al zeg ik het zelf. En ja.... ik zei het zelf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet en de disco-achtige sound associeer ik ook niet met ze.
Ik vond het wel erg leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet en de disco-achtige sound associeer ik ook niet met ze.
Nee, maar wel leuk om te horenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Was ook niet hun beste nummer, al zeg ik het zelf. En ja.... ik zei het zelf.
Vance McCoy?quote:
Ik ook, maar deze uitvoering mag er ook zijn, zeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik alleen in de uitvoering van The 5th Dimension
Dan hoef je niet naor huus te gaon.quote:
Leven de Noren ook zo mee met de OS??quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef Fogel het volgende:
Als jullie me stil vinden... het ligt eraan dat ik aan het typen ben
TRV / [reisverslag] In de voetsporen van de Incas - Peru
Typen gaat beter met muziek.
En niet naar huis toe gaan was beter geweest, daar was het warm, hier is het koud...
Cool!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef Fogel het volgende:
En niet naar huis toe gaan was beter geweest, daar was het warm, hier is het koud...
Sommigen wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leven de Noren ook zo mee met de OS??
Ik zal het vervolg eens in de gaten houden. Spam het gerust nog eens opnieuw, als reminder.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef Fogel het volgende:
Epstein-vibes.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef livelink het volgende:
Het is een Neil, maar ik weet nooit welke.
Die zijn leuk hè?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie net bij een line up de naam van Plork en de Aannemers voorbij komen
Die zijn leukquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die zijn leuk hè?![]()
Waar komen ze, want ze zijn eigenlijk gestopt.
No wind?quote:
Goede track ook wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weggewaaid.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zat eens even wat te lezen over deze groep. Wist je dat ze alle drie nog leven en dat eentje een heel beroemde broer heeft? Die van dat bandje dat je steeds promoot.quote:
Die middelste zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eens even wat te lezen over deze groep. Wist je dat ze alle drie nog leven en dat eentje een heel beroemde broer heeft? Die van dat bandje dat je steeds promoot.
Dat is de broer van degene die zijn bas vast houdt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eens even wat te lezen over deze groep. Wist je dat ze alle drie nog leven en dat eentje een heel beroemde broer heeft? Die van dat bandje dat je steeds promoot.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de broer van degene die zijn bas vast houdt zoals het hoort.
Die kon zijn bas vasthouden op alle mogelijke manieren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de broer van degene die zijn bas vast houdt zoals het hoort.
er is maar 1 juiste manierquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kon zijn bas vasthouden op alle mogelijke manieren.
Die is in spiegelbeeld.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
Ik ga nogmaals voor Donna Summer - Lady of the Night
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
Kunstdansen op Sjors Bakker gaat wel wat moeizamer, zie ik.
Zo de boarding inquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
Kunstdansen op Sjors Bakker gaat wel wat moeizamer, zie ik.
Ik heb Ringo al voorbij zien komen, de broer van Paul en nu weer George...quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb Ringo al voorbij zien komen, de broer van Paul en nu weer George...
Sneaky bezig hoor...
Dadelijk ook nog de Lennon sisters....quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb Ringo al voorbij zien komen, de broer van Paul en nu weer George...
Sneaky bezig hoor...
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dadelijk ook nog de Lennon sisters....
[..]
[..]
Mij ookquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
Dit doet me denken aan Cherchez la femme
Dat zegt me zo niets. Dit is deze:quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
Dit doet me denken aan Cherchez la femme
Zelfde band. Slip-ietsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me zo niets. Dit is deze:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:09 schreef livelink het volgende:
Eurythmics - Sweet dreams are made of this
Ik vind het zeker wel iets hebben hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:17 schreef Melting het volgende:
De zanger hierna probeert ook door te breken. Eens kijken of het iets is......
Maar die boze jonge man...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel iets hebben hoor.
Ik vind zijn stem ook wel iets hebben. Ik hoor potentie.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel iets hebben hoor.
Je kunt het proberen met het schrijven van een liedje erover.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Tsja, breek maar eens dor als je uit een Ghetto komt
Daar kan ik helaas geen mededelingen over doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Golden Oldies Club, zelfs. Heb jij daar ook aandelen in?
Ik weet het niet hoor.... Misschien kan -ie met z'n heupen gaan bewegen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:17 schreef Melting het volgende:
De zanger hierna probeert ook door te breken. Eens kijken of het iets is......
Je vind z'n stem alleen niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.... Misschien kan -ie met z'n heupen gaan bewegen?
Of gaan acterenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Human League- DOnt youwant me
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:21 schreef livelink het volgende:
The Human League - Don't you want me
Vooral zijn gedrag was niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je vind z'n stem alleen niet goed genoeg?
Dat vind ik wel een beetje ordinair hoor. Je bedoelt van die suggestieve bewegingen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt er al meteen een beeld bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje ordinair hoor. Je bedoelt van die suggestieve bewegingen
Eerst maar eens musicaal doorbreken. Kunnen we daarna nog zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik te ver gezocht.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef brother52 het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Just a song before i go
Belastend beeldmateriaal opgedoken:quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen mededelingen over doen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Belastend beeldmateriaal opgedoken:
[ afbeelding ]
Gelukkig drink ik geen stout. Dus dat kan ik nooit zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Belastend beeldmateriaal opgedoken:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik moet mijn label aanpassen... de versie die ik vandaag nog gedraaid heb, daar doet Young ook op mee.quote:
Die was te jong. Lag al in bed.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef livelink het volgende:
This will be an everlasting love - Nathalie Cole
Stout?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig drink ik geen stout. Dus dat kan ik nooit zijn.
Zou die niet van schrik zijn weggerend?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef livelink het volgende:
This will be an everlasting love - Nathalie Cole
Ik lust ook geen black IPA.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stout?Dat is IPA, je kijkt gewoon niet goed. Beetje aangeschoten zeker?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stout?Dat is IPA, je kijkt gewoon niet goed. Beetje aangeschoten zeker?
Heb gekeken.quote:
You ain't seen nothing yetquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb gekeken.
DJ11 past zijn belastend materiaal aan.
De kringloopwinkels staan er vol meequote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is nog zonde. Neem je een souvenier mee, is het kapot als je thuis komt.
[..]
[ afbeelding ]
Met gebroken souveniers?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De kringloopwinkels staan er vol mee
Ook, ook hele, maar waarvan je dan denkt: Why, in godsnaam why????quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:40 schreef Shii het volgende:
Ik weet nog dat m'n vader Pussycat geweldig vond en ik vond het vreselijk.
Mooie herinneringen aan die tijd.
En er dat is nog geen 10% van wat er bij de kringlopen binnen komt...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De kringloopwinkels staan er vol mee
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook, ook hele, maar waarvan je dan denkt: Why, in godsnaam why????
Ik vind het nog steeds geweldig.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:40 schreef Shii het volgende:
Ik weet nog dat m'n vader Pussycat geweldig vond en ik vond het vreselijk.
Mooie herinneringen aan die tijd.
De herinnering wel en zal de nummers en clips met een glimlach kijken en luisteren, maar meer niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je het wel meer gaan waarderen sindsdien?
Why tell my whyquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook, ook hele, maar waarvan je dan denkt: Why, in godsnaam why????
En toch willen livelink en ik dat de zon gaat schijnen.quote:
quote:
Als je maar niemand wakker chant dan.quote:
Waarschijnlijk zat die in een transitie.quote:
Ach, het was hier vandaag een komen en gaan van carnavalswagens, dus iedereen is al gek-gechantquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je maar niemand wakker chant dan.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, het was hier vandaag een komen en gaan van carnavalswagens, dus iedereen is al gek-gechant
Zo te zien is hij z'n nek aan het kraken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat die in een transitie.
2 Nederlandse zenders is ook wel erg weinig. Maar zoveel als er nu zijn, hoeft ook weer niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heideroosjes heeft ook eens een nummer gemaakt met min of meer hetzelfde thema....
Melting weet vast wel wat ik bedoel....
Oh ja, die hebben ze ook nog gemaakt... Ik zat aan GTST en Jerry rules etc te denken.quote:
Hij schreef mooie liedjes, alleen jammer dat hij ze ook zelf ging “zingen”quote:
En dan te bedenken dat er nog 1 na komt.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nog 1 na komt.
Welterusten zorro. Het laatste hoesje mis je dan wel.quote:
De golden oldies hit parade. Je bent je eigen merk wel aan het pushen, Melting.quote:
Verdorie.... jullie zien ook alles.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De golden oldies hit parade. Je bent je eigen merk wel aan het pushen, Melting.
Deze weken zijn we weinig aanwezig vanwege de Olympische Spelen, vanavond zitten we ook de hele avond bij de tvquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb wel zin om er vanavond weer eens een doordeweekse uitzending in te knallen. Mits daar natuurlijk enige animo voor is?
Vooraf-track: 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - From 11, With Love
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Jamiroquai - Supersonic
Caravan Palace - Supersonics
Hij is niet in de buurt, maar ik vind dit wel grappig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Nu maar hopen dat je zoon ergens in de buurt is en meeluistert, Livelink:Caravan Palace - Supersonics
SHOUSE feat. House Gospel Choir - Your Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |