Leven de Noren ook zo mee met de OS??quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef Fogel het volgende:
Als jullie me stil vinden... het ligt eraan dat ik aan het typen ben
TRV / [reisverslag] In de voetsporen van de Incas - Peru
Typen gaat beter met muziek.
En niet naar huis toe gaan was beter geweest, daar was het warm, hier is het koud...
Cool!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef Fogel het volgende:
En niet naar huis toe gaan was beter geweest, daar was het warm, hier is het koud...
Sommigen wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leven de Noren ook zo mee met de OS??
Ik zal het vervolg eens in de gaten houden. Spam het gerust nog eens opnieuw, als reminder.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:03 schreef Fogel het volgende:
Epstein-vibes.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef livelink het volgende:
Het is een Neil, maar ik weet nooit welke.
Die zijn leuk hè?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie net bij een line up de naam van Plork en de Aannemers voorbij komen
Die zijn leukquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die zijn leuk hè?![]()
Waar komen ze, want ze zijn eigenlijk gestopt.
No wind?quote:
Goede track ook wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weggewaaid.
[ afbeelding ]
quote:
Ik zat eens even wat te lezen over deze groep. Wist je dat ze alle drie nog leven en dat eentje een heel beroemde broer heeft? Die van dat bandje dat je steeds promoot.quote:
Die middelste zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eens even wat te lezen over deze groep. Wist je dat ze alle drie nog leven en dat eentje een heel beroemde broer heeft? Die van dat bandje dat je steeds promoot.
Dat is de broer van degene die zijn bas vast houdt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eens even wat te lezen over deze groep. Wist je dat ze alle drie nog leven en dat eentje een heel beroemde broer heeft? Die van dat bandje dat je steeds promoot.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de broer van degene die zijn bas vast houdt zoals het hoort.
Die kon zijn bas vasthouden op alle mogelijke manieren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de broer van degene die zijn bas vast houdt zoals het hoort.
er is maar 1 juiste manierquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kon zijn bas vasthouden op alle mogelijke manieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |