Ik vind het zeker wel iets hebben hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:17 schreef Melting het volgende:
De zanger hierna probeert ook door te breken. Eens kijken of het iets is......
Maar die boze jonge man...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel iets hebben hoor.
Ik vind zijn stem ook wel iets hebben. Ik hoor potentie.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel iets hebben hoor.
Je kunt het proberen met het schrijven van een liedje erover.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Tsja, breek maar eens dor als je uit een Ghetto komt
Daar kan ik helaas geen mededelingen over doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Golden Oldies Club, zelfs. Heb jij daar ook aandelen in?
Ik weet het niet hoor.... Misschien kan -ie met z'n heupen gaan bewegen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:17 schreef Melting het volgende:
De zanger hierna probeert ook door te breken. Eens kijken of het iets is......
Je vind z'n stem alleen niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.... Misschien kan -ie met z'n heupen gaan bewegen?
Of gaan acterenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Human League- DOnt youwant me
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:21 schreef livelink het volgende:
The Human League - Don't you want me
Vooral zijn gedrag was niet goed genoegquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je vind z'n stem alleen niet goed genoeg?
Dat vind ik wel een beetje ordinair hoor. Je bedoelt van die suggestieve bewegingen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt er al meteen een beeld bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje ordinair hoor. Je bedoelt van die suggestieve bewegingen
Eerst maar eens musicaal doorbreken. Kunnen we daarna nog zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik te ver gezocht.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef brother52 het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Just a song before i go
Belastend beeldmateriaal opgedoken:quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen mededelingen over doen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Belastend beeldmateriaal opgedoken:
[ afbeelding ]
Gelukkig drink ik geen stout. Dus dat kan ik nooit zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Belastend beeldmateriaal opgedoken:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik moet mijn label aanpassen... de versie die ik vandaag nog gedraaid heb, daar doet Young ook op mee.quote:
Die was te jong. Lag al in bed.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef livelink het volgende:
This will be an everlasting love - Nathalie Cole
Stout?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig drink ik geen stout. Dus dat kan ik nooit zijn.
Zou die niet van schrik zijn weggerend?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef livelink het volgende:
This will be an everlasting love - Nathalie Cole
Ik lust ook geen black IPA.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stout?Dat is IPA, je kijkt gewoon niet goed. Beetje aangeschoten zeker?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stout?Dat is IPA, je kijkt gewoon niet goed. Beetje aangeschoten zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |