Ik neem aan de N.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:48 schreef NailQueen het volgende:
Komen wij bij de N van The Netherlands of bij de P van Passi Bassi (en Adriaan)?
Dat zou niet het geval moeten zijn. Ze zullen voor deze ceremonie een strict schema hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja er werd hier op gegokt dat het a la San Remo tot ver na middernacht zou duren
Mevrouw Heywooduquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Als ik het live topic moet geloven zit er een bekende van het FOK in het Brazillie team
De vriendin van @heywooduquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Als ik het live topic moet geloven zit er een bekende van het FOK in het Brazillie team
quote:
Aha! Ik had het niet helemaal meekregen. Superleuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De vriendin van @:heywoodu
OWS / Bruna gaat naar de Olympische Spelen!!! #5 Brunagod
Moet iets pakkends staan.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet iets pakkends staan.
Ik dacht vanwege Taiwan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kattenmonarchie Angola is er helaas niet bij
Dat heet al een tijd zo.quote:
Ah, Chinees Taipeiquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling.
Dit is maar 1 week op tv geweest en zoveel jaar later hebben we het nog steeds over. Dàt is pas marketing!quote:
Dit soort ceremonies lopen altijd enorm uit. En dan ook nog eens georganiseerd door Italianen...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de gids had de openingsceremonie al afgelopen moeten zijn maar we zijn nog druk met de speeches. En dan moet het hijsen van de vlag en het ontsteken van het vuur nog komen.
Nu weet ik hoe de mensen die elk jaar San Remo kijken zich voelen.
Alles voor de vlam.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit soort ceremonies lopen altijd enorm uit. En dan ook nog eens georganiseerd door Italianen...
Heeft er al een man met een groot konijnenmasker een ode gebracht aan de presentator terwijl elke deelnemende artiest (of in dit geval misschien atleet) van een metershoge showtrap valt?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Volgens de gids had de openingsceremonie al afgelopen moeten zijn maar we zijn nog druk met de speeches. En dan moet het hijsen van de vlag en het ontsteken van het vuur nog komen.
Pyromaan gespot.quote:
Bij mij alleen uit de uitlaat.quote:
Ik ben inmiddels afgehaaktquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:51 schreef sportfreak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |