De kansjes die je had, had je in de eerste helft moeten maken. Nu ga je het niet meer omdraaien.quote:
Dat Van Cruijsen daar niet gewoon wekelijks basis staat snap ik echt niet.quote:
Ik geloof dat hij vandaag niet helemaal fit was. Lolquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Van Cruijsen daar niet gewoon wekelijks basis staat snap ik echt niet.
Hij staat al weken niet echt vast in de basis.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij vandaag niet helemaal fit was. Lol
Vreemd, Earnie haalt enkel toplevel verdedigersquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:34 schreef PSVCL het volgende:
flamingo achterlaten in volendam, wat een waardeloze voetballer
Napoli kan er geen klote van man. Zegt genoeg dat je daar zo trots op bent met je toplevel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]napoli,liverpool
zo een grote voorsprong in de competitie werkt verlammend
Begin van het einde.quote:Een opvallend incident vrijdagavond in het VriendenLoterij Eredivisie-duel tussen FC Volendam en PSV en FC Volendam: in de 38e minuut kregen Ivan Perisic en Joey Veerman openlijk ruzie na een discutabele actie van de Kroaat.
Veerman is toch weg van de zomer.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Napoli kan er geen klote van man. Zegt genoeg dat je daar zo trots op bent met je toplevel.
GEGARANDEERD DOOR IN DE CL NOG SERIEUZE KANS OP PLAATS BIJ DE TOP 8quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Top level lees ik hier elke week van onze vriend PSVCL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |