Dat zeg ik toch?quote:
Ik heb dit nog nooit gezienquote:Op maandag 9 februari 2026 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn meme ook blijkbaar
Bekijk deze YouTube-video
Dit zegt dan wel alles geloof ik als dat de voorbeelden van recente topkeepers die onze top drie heeft opgeleid.quote:
Welnee. Was een loting die niet erg meezat. En welke Nederlandse ploeg heeft het nog beter gedaan? Je kunt het PSV niet verwijten dat het in de competie alsnog goed gaat omdat Ajax en Feyenoord compleet verzaken.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh dat is wel gek, aangezien er een handjevol ploegen door zijn gegaan die een nóg minder groot budget hebben en er ook een aantal ploegen uit zijn gevlogen die dat niet hebben. Je zou bijna denken dat er meer dingen zijn die meespelen.
Ik vind het complete onvermogen van de top 3 om een fatsoenlijke spits op te leiden eerlijk gezegd opmerkelijkerquote:Op maandag 9 februari 2026 12:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zegt dan wel alles geloof ik als dat de voorbeelden van recente topkeepers die onze top drie heeft opgeleid.
Omdat die al op zeer jonge leeftijd weggekocht worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het complete onvermogen van de top 3 om een fatsoenlijke spits op te leiden eerlijk gezegd opmerkelijker
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat die al op zeer jonge leeftijd weggekocht worden.
Eens. Want ik vind het helemaal niet opmerkelijk dat we geen keepers opleiden. Dat was het hele punt dat ik maakte.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het complete onvermogen van de top 3 om een fatsoenlijke spits op te leiden eerlijk gezegd opmerkelijker
Misschien omdat het wat minder opvalt als de grootste talenten uit de jeugd al weggeplukt worden…quote:
Elke jonge aanvallende speler die zonder te vallen een cornervlag voorbij kan komen staat op alle lijstjes in Europa.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien omdat het wat minder opvalt als de grootste talenten uit de jeugd al weggeplukt worden…
Bijlow vind ik nog een redelijke doelman.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zegt dan wel alles geloof ik als dat de voorbeelden van recente topkeepers die onze top drie heeft opgeleid.
Ik vond die Bijlow sowieso altijd maar overschat. In Rotterdam zagen ze daar schijnbaar altijd de toekomstige keeper van het NL elftal in, maar ik vond het maar een modale keeper. Heeft eigenlijk nooit dingen laten zien waaruit blijkt dat hij op hoger niveau zou kunnen acteren.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijlow vind ik nog een redelijke doelman.
Hij is alleen altijd blessa.
Eens.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vond die Bijlow sowieso altijd maar overschat. In Rotterdam zagen ze daar schijnbaar altijd de toekomstige keeper van het NL elftal in, maar ik vond het maar een modale keeper. Heeft eigenlijk nooit dingen laten zien waaruit blijkt dat hij op hoger niveau zou kunnen acteren.
Stekelenburg kwam op zijn 13e naar Ajax.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, het kan wel. Die heeft ook een echt goed en lang traject afgelegd om onder de lat te komen bij het eerste. En anderhalf seizoen echt goed gekeept. En vervolgens ver afgegleden.
Maar noem er nog eens drie die door de top drie in Nederland zijn opgeleid. Zelfs Sar en Stekelenburg kwamen pas na hun 19e bij Ajax.
Ah joh boeien. Kampioen ben je toch al en het verschil in de beker gaat echt niet gemaakt worden door Kovar. Ik ben sowieso niet onder de indruk van de keepers, welke van de 3 of 4 dan ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:30 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Vertaling:
Medische update ℹ️
Medisch onderzoek heeft uitgewezen dat Matěj Kovář slechts lichte schade heeft opgelopen. De PSV-doelman zal naar verwachting binnen enkele weken terugkeren.
Nick Olij zal zich in een later stadium weer bij de selectie voegen. De andere PSV-doelman kampt met een spierblessure en is, net als Kovář, al begonnen met zijn revalidatie.
Van geen spitsen meer over naar geen keepersAch PSV
Excuses, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Stekelenburg kwam op zijn 13e naar Ajax.
Kovar is toplevelquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah joh boeien. Kampioen ben je toch al en het verschil in de beker gaat echt niet gemaakt worden door Kovar. Ik ben sowieso niet onder de indruk van de keepers, welke van de 3 of 4 dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |