abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220040293
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die uitslag boeit me werkelijk niks. Echt, ik verlies liever met 3-0 van Groningen op een super geflatteerde manier dan dat ik met poep in de broek 1-2 win. Dit is precies de reden waarom we niet verder zijn gegaan in Europa, omdat je in Nederland schijtbakkenvoetbal kunt spelen en toch kunt winnen. Dat red je Europees niet.
Geniet nou maar van dit oppermachtig PSV , want wanneer er weer een periode aankomt dat PSV echt schijtbakken voetbal speelt ga je terug verlangen naar de laatste 3 jaar Boszball (hopelijk komen daar nog een paar jaar bij) :)

twitter

#toplevel
pi_220040295
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat was een snelle conclusie. Staat bij Jong ook vaak goed te keepen. Altijd rustig, maakt vaak de juiste beslissingen. Is idd geen twee meter lang maar heeft goede reflexen.
Die gast pakt hier gewoon de punten voor je.

Maar @VEM2012 heeft een keeper van net 22 een kwartier na zijn debuut in het eerste al volledig afgeschreven.

Wat is dat toch met sommige "supporters" hier :')
pi_220040546
Ik maak me vooral zorgen om de haargrens van Schiks.
U MAD?
pi_220040592
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om de haargrens van Schiks.
Dat was angstaanjagend idd.

Turks trainingscamp deze zomer
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220040942
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat was een snelle conclusie. Staat bij Jong ook vaak goed te keepen. Altijd rustig, maakt vaak de juiste beslissingen. Is idd geen twee meter lang maar heeft goede reflexen.
Hij kwam er beter in naar mate de wedstrijd vorderde. Maar bij de 1-0 was hij niet erg doortastend.
pi_220040967
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die gast pakt hier gewoon de punten voor je.

Maar @:Vem2012 heeft een keeper van net 22 een kwartier na zijn debuut in het eerste al volledig afgeschreven.

Wat is dat toch met sommige "supporters" hier :')
Ik heb hem niet volledig afgeschreven. En mij staat geen hele bijzondere reddingen bij. Eerder dat de keren dat er iemand vrij op de doelman af kon (wtf: 4x!) er 3x hopeloos werd afgewerkt.

Maar goed, jij bent tevreden over zijn optreden. Ik vond hem weifelend in het begin.
pi_220041016
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb hem niet volledig afgeschreven. En mij staat geen hele bijzondere reddingen bij. Eerder dat de keren dat er iemand vrij op de doelman af kon (wtf: 4x!) er 3x hopeloos werd afgewerkt.

Maar goed, jij bent tevreden over zijn optreden. Ik vond hem weifelend in het begin.
Voor een 22 jarige debutant deed hij het meer dan prima. Doet het bij Jong ook gewoon goed doorgaans.
pi_220041028
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Voor een 22 jarige debutant deed hij het meer dan prima. Doet het bij Jong ook gewoon goed doorgaans.
Maar eindigt ook gewoon bij een excelsior/nac natuurlijk. Niks mis mee verder maar keepers opleiden kunnen we niet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220041049
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:

[..]
Maar eindigt ook gewoon bij een excelsior/nac natuurlijk. Niks mis mee verder maar keepers opleiden kunnen we niet.
Lijkt me ook geen keeper voor het eerste uiteindelijk nee.

Noem eens 1 club die regelmatig topkeepers uit de eigen opleiding laat komen?

Ik heb altijd het idee dat bij keepers het talent nog altijd meer bepalend is dan de opleiding. Ze rollen nergens echt van de lopende band toch? Ik kan me bij Feyenoord en Ajax ook niet heugen dat daar regelmatig toppers zelf opgeleid onder de lat komen.

Kwestie van vroeg scouten en dan heel veel geluk.
pi_220041127
Zo'n jongen is toch de perfecte 3e keeper? Zal nooit zeuren, en de kans dat hij daadwerkelijk ooit moet spelen is normaal gesproken vrij klein.
pi_220041178
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zo'n jongen is toch de perfecte 3e keeper? Zal nooit zeuren, en de kans dat hij daadwerkelijk ooit moet spelen is normaal gesproken vrij klein.
Het is of dit of een uitgerangeerde 42 jarige. Dan liever een jong talent die er in elk geval vol voor gaat als hij een keer moet komen opdraven.

Al is in de CL een derde keeper met veel ervaring die zijn verdediging ook kan coachen natuurlijk lekkerder.
pi_220041245
Als je voor de prijzen speelt is een keeper opleiden ook gewoon vreselijk lastig. Je kunt zo'n jongen niet elke week een half uurtje gunnen bij een leuke stand om te wennen zoals je dat bij een spits wel zou doen.

Als je een keer goud hebt in je opleiding dan moet je verhuren en hopen dat zo'n jongen dan bij Groningen ofzo voor de leeuwen wordt gegooid en daar de sterren van de hemel gaat keepen. Want één ruk wedstrijd vroeg in het seizoen en zo'n gehuurde keeper verdwijnt naar de bank.

Sparta of RKC kunnen geduld hebben met een jonge talentvolle keeper. Bij PSV of Ajax gebeurt dat gewoon niet zo snel.
pi_220041452
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:

[..]
Peersman staat bij CL deelnemer Union onder de lat.

Bij keepers moet je geluk hebben. Bij 10 veldspelers is er een kans dat er eentje doorbreekt, maar voor de keeper is die kans 10 keer kleiner.

En de bal is rond.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220041571
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je voor de prijzen speelt is een keeper opleiden ook gewoon vreselijk lastig. Je kunt zo'n jongen niet elke week een half uurtje gunnen bij een leuke stand om te wennen zoals je dat bij een spits wel zou doen.

Als je een keer goud hebt in je opleiding dan moet je verhuren en hopen dat zo'n jongen dan bij Groningen ofzo voor de leeuwen wordt gegooid en daar de sterren van de hemel gaat keepen. Want één ruk wedstrijd vroeg in het seizoen en zo'n gehuurde keeper verdwijnt naar de bank.

Sparta of RKC kunnen geduld hebben met een jonge talentvolle keeper. Bij PSV of Ajax gebeurt dat gewoon niet zo snel.
Zoet heeft het goed gedaan bij PSV, met 3 landstitels het maximale eruit gehaald.
En een wereldpot tegen Atleti in de 8e finale CL _O_

Het kan dus wel
  zondag 8 februari 2026 @ 22:57:23 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220041795
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is of dit of een uitgerangeerde 42 jarige.
De haarlijn van een 42 jarige heeft ie alvast. o|O
pi_220042119
Net even de samenvattingen gekeken.

Wat is de arbitrage in Nederland toch wanstaltig slecht. Idiote tweede geel voor Utrecht en het afkeuren van de 2-0 van AZ doet gewoon de gang naar de groenteboer vermoeden.
pi_220042354
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:18 schreef VEM2012 het volgende:
Net even de samenvattingen gekeken.

Wat is de arbitrage in Nederland toch wanstaltig slecht. Idiote tweede geel voor Utrecht en het afkeuren van de 2-0 van AZ doet gewoon de gang naar de groenteboer vermoeden.
Ik heb me 50 jaar lopen ergeren, maar sinds de VAR heb ik dat veel minder. Gözübüyük, Lindhout en Manschot fluiten vaak prima. De scheids bij Gr-PSV was ook best aardig.

Overigens is het leiden van een wedstrijd iets dat op termijn prima door de AI gedaan kan worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220042906
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:41 schreef Cherni het volgende:

[..]
We komen niet verder in Europa omdat je tegen ploegen speelt die een compleet ander budget hebben.
Oh dat is wel gek, aangezien er een handjevol ploegen door zijn gegaan die een nóg minder groot budget hebben en er ook een aantal ploegen uit zijn gevlogen die dat niet hebben. Je zou bijna denken dat er meer dingen zijn die meespelen.
pi_220042911
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:51 schreef Lyrebird het volgende:
Ik snap “supporters” die zo veel commentaar hebben niet zo. Je moet wel realistisch blijven.

Groningen heeft goed naar NEC gekeken en probeerde met lange halen naar voren PSV te ontregelen. Dat deden ze goed. Ze stonden net als NAC compact en zaten er ook goed bovenop. Dan pak je PSV gewoon prima aan.

Verder speelde PSV in de eerste helft de bal te sloom naar voren, met te weinig spelers die de diepte in durfden te duiken. Mauro kon dat wel, en dan staat het 1-1. Wat zat Saibari hoog zeg.

En toen ging PSV voetballen. Prima wedstrijd, Verdiende overwinning.
Gelukkig schijnt Bosz wat kritischer te zijn :')
  Redactie Sport maandag 9 februari 2026 @ 08:40:59 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220042958
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Oh dat is wel gek, aangezien er een handjevol ploegen door zijn gegaan die een nóg minder groot budget hebben en er ook een aantal ploegen uit zijn gevlogen die dat niet hebben. Je zou bijna denken dat er meer dingen zijn die meespelen.
In een goed seizoen haal je wel de top 24 (natuurlijk helpt een gunstigere loting daar wel bij, maar met vrijwel elke loting is dat niet onmogelijk) en als het echt mee zit win je de pot in de tussenronde ook nog. Nog verder komen is over het algemeen een zeer zware opgave.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220043699
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zoet heeft het goed gedaan bij PSV, met 3 landstitels het maximale eruit gehaald.
En een wereldpot tegen Atleti in de 8e finale CL _O_

Het kan dus wel
Ja, het kan wel. Die heeft ook een echt goed en lang traject afgelegd om onder de lat te komen bij het eerste. En anderhalf seizoen echt goed gekeept. En vervolgens ver afgegleden.

Maar noem er nog eens drie die door de top drie in Nederland zijn opgeleid. Zelfs Sar en Stekelenburg kwamen pas na hun 19e bij Ajax.
  Redactie Sport maandag 9 februari 2026 @ 11:18:04 #72
pi_220044221
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, het kan wel. Die heeft ook een echt goed en lang traject afgelegd om onder de lat te komen bij het eerste. En anderhalf seizoen echt goed gekeept. En vervolgens ver afgegleden.

Maar noem er nog eens drie die door de top drie in Nederland zijn opgeleid. Zelfs Sar en Stekelenburg kwamen pas na hun 19e bij Ajax.
Erwin Mulder is de enige die ik kan bedenken verder. En dat is ook niet echt geweldig ofzo.
  maandag 9 februari 2026 @ 11:23:17 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220044253
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Erwin Mulder is de enige die ik kan bedenken verder. En dat is ook niet echt geweldig ofzo.
Vermeer, Bijlow
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport maandag 9 februari 2026 @ 11:30:20 #74
pi_220044311
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Vermeer, Bijlow
Bijlow had ik wel kunnen bedenken ja. Vermeer zou ik even niet op zijn gekomen, die was ik alweer totaal vergeten.
  maandag 9 februari 2026 @ 11:32:11 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220044333
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bijlow had ik wel kunnen bedenken ja. Vermeer zou ik even niet op zijn gekomen, die was ik alweer totaal vergeten.
Was je die totaal vergeten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')