Mooie plannen! In Artis weer een kleine 🐘 geboren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:39 schreef Candaasje het volgende:
Verder hebben we een fantastisch mooi reisvoorstel gekregen. Alleen wel een beetje groter budget nodig dan verwacht. We gaan bespreken in hoeverre een andere periode nog verschil maakt. Hij staat nu op juli ( niet helemaal duidelijk of het deels juni of deels juli is, we hebben nog geen datum vastgelegd) , maar wellicht kunnen we het volledig naar juni trekken.
Het is niet gelijk een reden om er niet mee door te gaan, maar vragen kan altijd.
De Grote Trek is volgens reismevrouw overigens in september pas goed te zien, niet in de periode die ik dacht (echt al die sites en kaartjes spreken elkaar tegen) maar ik ben nog in dubio of we het daarvoor willen uitstellen. Extra dagen Serengeti maakt het niet voordeliger, maar misschien komen we door het laagseizoen wel gelijkaardig uit….
(Ik kan maandag pas bekijken of het dit jaar überhaupt met mijn werk een optie is om in september weg te gaan )
Ik word er wel helemaal blij vanze hebben daar heeeul veeeeeul olifanten
![]()
![]()
![]()
Dit was geen goede start van de Spelen nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moest al aan jullie denken.
Ik volg het schaatsen al lang niet meer zo intensief maar hier ook vochtige ogen.
Dat wil ze niet. Dit levert met clicks op dan praatje bij de NOS.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
sta je een stuk minder in de picture dan nu.
En dus geld. Over het algemeen kunnen ze veel minder lang door dus ze moeten nu binnenhalen wat er kan. Volgende OS krijgen ze zelfs geen geld meer voor het behalen van medailles.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Dit levert met clicks op dan praatje bij de NOS.
In en om Leer was het ook lekker mistig netquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:02 schreef derLudolf het volgende:
Ik ging dus direct na m'n vorige bericht naar buiten en binnen vijf minuten was het mistig. Dat dat zo snel kan![]()
Nu binnen, kachel brandt.
Monchshof Natur Radler Blutorange, een kistje Deit in div smaken, ze hadden varken in de aanbieding maar daar was de rij me te lang voor, en daarnaast spullen voor 't bakken, zuurkool, gurkjes enz enzquote:
Ja, ben op de goede weg. Het lijkt een korte variant te zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:52 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike al weer beeetje uit het virusdal ?
J ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ben op de goede weg. Het lijkt een korte variant te zijn
Klopt, goede benzine. Met 5% ipv de in Nederland gebruikelijke 10% ethanol.quote:
Niet perongeluk verwisselt voor diesel?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Monchshof Natur Radler Blutorange, een kistje Deit in div smaken, ze hadden varken in de aanbieding maar daar was de rij me te lang voor, en daarnaast spullen voor 't bakken, zuurkool, gurkjes enz enz
Oow en Rum, ehm Liquore43 diverse smaken en meer van dat. En 48 liter E5.
De zon is hier! Overdadig dus geen ruimte voor jouw stad vrees ikquote:Op zondag 8 februari 2026 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Is jullie wereld ook zo klein? Lijkt er niet op dat er nog een zonnetje gaat doorbreken
Weequote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snot. Spierpijn. Veel te druk gehad. Nu meer rust, maar wel nog snot en pijn. Wee mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |