abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2026 @ 23:22:02 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220012173
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik moest ook lang wachten op de aaltjes voor de pissebedden

Hoop voor jullie dat gedeelde smart halve smart gaat worden maar ik ben er bang voor dat dat niet gaat lukken @:lucky_strike
Zelfde vraag. Die kun je toch zo bestellen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_220012182
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zelfde vraag. Die kun je toch zo bestellen?
Bestellen wel, maar wanneer ze niet op voorraad zijn kom je op een wachtlijst
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 5 februari 2026 @ 23:26:21 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220012191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bestellen wel, maar wanneer ze niet op voorraad zijn kom je op een wachtlijst
Iets met zoeken naar een andere aanbieder?
The love you take is equal to the love you make.
pi_220012288
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Iets met zoeken naar een andere aanbieder?
Oh, dat zou ook kunnen, vermoed ik.
Blijkbaar zijn aaltjes voor naaktslakken en huisjesslakken bijzonder, dacht ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pot staat nu op een omgekeerde schaal, paar cm. Minder in doorsnee dan de potbodem boven de vloer.
En ik dacht de rand van de pot van het voorjaar in te smeren met vaseline.
De ( larven van) naaktslakken overleven wel 20 cm onder de grond. 8)7
Misschien waren ze niet vorstbestendig? De waterbakjes stonden met ijs.
pi_220012445
Nou gefeliciteerd @borisz
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220012452
Precies: Van Harte @borisz 🎉
pi_220012640
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is volgens mij ongeveer de enige context waarin mokkel gebruikt mag worden in deze SC _O-
Ik noem mijn mokkel regelmatig heel liefdevol mokkel. Meestal voorafgegaan door mijn, soms lekker *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220012685
Goedemorgen!

Ik kon niet zien of het nog glad was buiten (en met de spikes onder de schoenen voel ik het ook niet), het was in elk geval niet zo lelijk koud. Geen wind. Het is zelfs binnen nog meer dan 18 graden *O*
Wegens mogelijke gladheid ga ik ook vandaag maar weer thuiswerken; dat is de 4e dag op rij. Het lijkt wel coronatijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220012689
quote:
80s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:05 schreef flipsen het volgende:
() Trips ()
Ik ken ze in NL van de paprika's. Trips zuigen er sap uit en dat geeft kleine witte puntjes op de paprika. Dat kan voor mensen totaal geen kwaad maar paprika's met tripschade mogen niet verkocht worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 februari 2026 @ 07:41:59 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220012762
Eerste halve finale sinds 1992. Tweede ooit. :)

Inmiddels op weg naar Den Bosch. Om daar de bus te pakken. Straks van Haaren op weg naar Middelbeers. Door oa Kampina.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220012865
Telstar wint van Go Ahead
Go Ahead wint van Aston Villa
Aston Villa wint van Manchester City

Je kunt de hele wereld aan *O*
pi_220012880
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is volgens mij ongeveer de enige context waarin mokkel gebruikt mag worden in deze SC _O-

Over mokkels gesproken, Melanie. Die documentaire. Trump wou hem verplichten op scholen. Ze zijn zelf de uitgever.
Doet me erg aan Mein Kampf denken.
Was dat geen fake news? Het ergste is eigenlijk dat we ons dat af moeten vragen he?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 08:15:42 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220012900
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Was dat geen fake news? Het ergste is eigenlijk dat we ons dat af moeten vragen he?
Uh ja blijkbaar. Maar wat niet is kan jij komen :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220013064
Raar begin van de dag: gisteravond op het brommertje naar popkoor.
Pang …breekt gaskabel. Twee km zeulen naar de fietsenmaker.
Die is gesloten. Nieuwe buurman is fietsenmaker in mijn dorp.
Neemt niet op. Gedoe. Geregel. Hoe kom ik thuis.
Vijf km zeulen is geen optie.

Doodmoe hiervan. Wakker geworden.
Ik heb helemaal geen brommer. o|O

Affijn. De dag gaat vast beter. Bij jullie ook.
pi_220013110
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:52 schreef AnneX het volgende:
Raar begin van de dag: gisteravond op het brommertje naar popkoor.
Pang …breekt gaskabel. Twee km zeulen naar de fietsenmaker.
Die is gesloten. Nieuwe buurman is fietsenmaker in mijn dorp.
Neemt niet op. Gedoe. Geregel. Hoe kom ik thuis.
Vijf km zeulen is geen optie.

Doodmoe hiervan. Wakker geworden.
Ik heb helemaal geen brommer. o|O

Affijn. De dag gaat vast beter. Bij jullie ook.
:o :D
pi_220013519
Mogge!

Oeh, dat zijn doodvermoeiende nachten @AnneX Begon te lezen en dacht Annex op een brommer? _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:48:25 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220013655
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:47 schreef derLudolf het volgende:
Maar een mailtje gestuurd naar de Expert. Wasmachine deugt echt niet. 29/11 gekocht. Vorig weekend stond ie opeens helemaal scheef. Vanavond nog maar eens iets meer waterpas gezet en op van die rubber dempers. Maar alsnog gaat ie aan de wandel en trilt nog meer als zaterdag.
Heb je de transportbeveiliging er wel helemaal uitgehaald ? O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 09:54:13 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220013716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heb je de transportbeveiliging er wel helemaal uitgehaald ? O-)
Ja, alle drie. In het begin deed ie het ook gewoon zonder te dansen
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:22:08 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220013863
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja, alle drie. In het begin deed ie het ook gewoon zonder te dansen
En zit er niet iets in de manchet? Een klont sok ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220013922
Mogguh.

Nog even een :* voor @Blues en g . Heel naar om zo machteloos te moeten toekijken hoe iemand zo lijdend afwacht tot het lichaam opgeeft.

En pittig dat je angsten weer zo opspelen @vlindertje89 . Wellicht nemen ze ietsje meer af als je voor jezelf qua werk weer in wat rustiger vaarwater zit :*

Verder ben ik niet of nauwelijks bijgelezen. Mijn lijf loopt al een week te vechten tegen alle snotbacillen in de omgeving denk ik. }:| Hoewel ik niet ziek ben, ben ik wel intens moe en spelen allerlei kwaaltjes (ontstekingen aan mijn schenen en voet) weer op. En gisteren was gewoon een matige dag op het werk. Gelukkig werkte mijn eigen team wel goed samen, maar ik kon sommige andere collega’s wel de MRI induwen (met kleding/metalen en al), ware het niet dat ik ze dan eerst meters over de gang had moeten slepen :+

Gelukkig vandaag vrij en straks een gesprek met de reisorganisator (ze woont in Tanzania) *O*
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 10:53:01 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220014071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
En zit er niet iets in de manchet? Een klont sok ?
Die rubberen rand bij de deur? Dat is me nog nooit overkomen bij een wasmachine, zou bijzonder zijn als het bij m'n eigen zo snel prijs is :D
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:53:56 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220014075
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die rubberen rand bij de deur? Dat is me nog nooit overkomen bij een wasmachine, zou bijzonder zijn als het bij m'n eigen zo snel prijs is :D
Ik heb jaaaaarenlang bij mn pa in de zaak die manchetten verkocht, en een sok die door de trommel erdoor gesleurd was was vaak het issue
pi_220014801
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik ook ;(
Vind jij jezelf ook zo zielig?

Ik mezelf wel. Ik heb al sinds zaterdag iets meer snot, wat kleine pijntjes hier en daar. En ik heb al spanning van die werk dingen en van het vliegen, dus die pijntjes wil ik er helemaal niet ook nog bij. Dat ik bovenop de stress die er al was, ook nog mezelf moet gaan overtuigen dat ik heus geen longembolie heb omdat ik (spier?)pijn heb bovenin mn rug en in mn kuit en ook ineens een blauwe plek had op mn (andere) kuit, maar waarschijnlijk gewoon een klein virusje (want ook iets meer snot, klein beetje keelpijn af en toe en ook weer klein beetje last van oor) en spanning (waardoor trapezius wat gespannen en pijnlijk, die trekt aan nek en rug etc, de pijn is ook niet constant oid). En ik wss gewoon vergeten ben dat ik mn kuit gestoten had, en die spierpijn in kuit ook maar kort en niet continue was en dus waarschijnlijk gewoon 'body noise' net zoals je altijd wel ergens iets kunt voelen zonder dat dat wat hoeft te betekenen. En dat ik dus heus ook niet naast bang zijn om neer te storten, ook nog bang hoef te zijn dat precies in het vliegtuig er een propje doorschiet en ik dan dáár aan dood ga. En dat gaat dan allemaal wel een soort van, en het lukt me ook (in de ochtend makkelijk, in de avond met enige moeite) wel om dan niet toch een afspraak te maken bij de huisarts voor het weekend om het te laten checken, maar het is wel vermoeiend. En die energie kan ik ook goed gebruiken voor het vliegen, bijvoorbeeld.

En dan moet ik ook nog maar hopen dat het de komende dagen weer minder wordt of zo blijft en niet méér wordt, want dat is nog kutter zowel voor vliegen als voor gewoon hoe ik me voel. Maargoed, zelfs als ik wel erger verkouden of echt ziekig word, kan ik vast ook nog wel vliegen, de Sagrada familia bekijken en terug vliegen. Dan sla ik het rondwandelen en ergens eten etc maar over. Het zou alleen wel echt heel fijn zijn als ik me gewoon behoorlijk goed voel en het een leuke fijne ervaring wordt, sowieso natuurlijk, maar ook omdat het dan wat beter werkt als exposure :+ .

Nou ja. Het vliegen is inmiddels vrij dichtbij, dus het duurt ook niet zo lang meer tot dat voorbij is, en dan is in elk geval die stress weg. En ik hoor ook vrij snel wat van het werkding van vandaag, dus hopelijk kan ik dan ook snel een knoop doorhakken en is die stress dan ook weg.
Er heersen van allerlei virussen. Bij mij op werk ook 1/4 van de mensen of zo ziek. Dus qua waarschijnlijkheid is het echt 1000% een virusje ipv iets ernstigers ofzo.

Ik hoop dat je werkding ok bleek. Heb nog niet daarnaartoe teruggelezen :@

Ik heb echt deadline na deadline op werk dus ik heb gisteren met m'n snothoofd maar extra lang doorgewerkt... m'n vrije tijd is toch niks aan met deze snot/hoest dus dan maar wat nuttigs doen.

Vandaag gaat het al beter! Eigenlijk alleen gisteren echt waardeloos (ook de traanogen etc) en nu alleen nog snot/hoest.

Het is met onderwijs ook een heel drukke periode dus alle zieke collega's zijn gewoon op werk (en ik ook) en we steken nu gezellig alle studenten aan :') :')
pi_220014828
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee maar klinkt interessant.

Beterschap voor @:tele6 en @:vlindertje89 met de zielige verkoudheid. J is er best ziek van. Bij mij komt het ook opzetten ;(
Jullie ook al ;(
pi_220014849
Beterschap aan iedereen iig.
@Lucky_Strike en flip.
@vlindertje89
@Candaasje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')