Tsja, ik zie echt nergens dat de vermogenden evenredig de pijn op zich gaan nemen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet, en dat lijkt me niet een heel objectieve omschrijving van het voorgestelde beleid.
dat denk ik ook JAquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Asiel naar CDA.
Als, en dan zeg ik met nadruk ALS dit kabinet de rit uit zit kunnen we ons voorbereiden op een enorme groei van partijen als ja21.
Niet dat ik dat snap, maar dat gaat wel gebeuren.
de kleine veehouders met ouderwetse smerige lekkende stallen wel ja, geeft niet , dan is er weer grond voor woningbouwquote:
Het is wel een beetje flauw hoor, maar ook hier roept iedereen al tijden dat de zorg veel kost en er ingegrepen moet worden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:28 schreef Hanca het volgende:
Die gedeelde toekomstvisie is er gewoon niet, anders was Jetten daar mee begonnen.
Waarom?quote:
Er zijn wel meer mensen in ons land dan armen en vermogenden?quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tsja, ik zie echt nergens dat de vermogenden evenredig de pijn op zich gaan nemen.
U bedoelt de klasse die daar midden tussen in zit?quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen in ons land dan armen en vermogenden?
Dan verdienen we het als land om door het afvoerputje te gaan. Simpel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Asiel naar CDA.
Als, en dan zeg ik met nadruk ALS dit kabinet de rit uit zit kunnen we ons voorbereiden op een enorme groei van partijen als ja21.
Niet dat ik dat snap, maar dat gaat wel gebeuren.
De dubbel genaaidenquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bedoelt de klasse die daar midden tussen in zit?
Van de Plas jubelt inmiddels al niet meer. Die is compleet flabbergasted.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom?
Van der Plas zat nog wel te jubelen dat dit aankomende kabinet zoveel overneemt van Wiersma.
Met dat vorige pakket vanuit het vorige kabinet met D66 hadden ze nu enkele miljarden gehad. Ironisch genoeg zette de partij voor de Boeren daar een streep doorheen.quote:
Beetje de Agnes Kant van rechts.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:42 schreef kalinhos het volgende:
Op npo politiek zenden ze nu dat debat uit van dinsdag en ik val er ff middenin. Wat opvalt: zo’n Lidewij de Vos heeft echt 0 humor of relativering in haar zitten hè.
Het is allemaal serieus qua onderwerp maar er zit nooit eens een kwinkslag of een geinig opmerkinkje, Wilders heeft dat wel altijd gehad.
Ze is nog jong. Ze moet nog groeien in haar rol.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:42 schreef kalinhos het volgende:
Op npo politiek zenden ze nu dat debat uit van dinsdag en ik val er ff middenin. Wat opvalt: zo’n Lidewij de Vos heeft echt 0 humor of relativering in haar zitten hè.
Het is allemaal serieus qua onderwerp maar er zit nooit eens een kwinkslag of een geinig opmerkinkje, Wilders heeft dat wel altijd gehad.
Dat gaan we helaas al een tijdje..quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan verdienen we het als land om door het afvoerputje te gaan. Simpel.
Mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Van de Plas jubelt inmiddels al niet meer. Die is compleet flabbergasted.
https://x.com/i/status/2019387859661386104
Zeg zeg, Straatcommando. Wie zei hier laatst wat over doomscrollen..quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaan we helaas al een tijdje..
Hetgeen natuurlijk het doel is van die verzonnen stikstofcrisis.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de kleine veehouders met ouderwetse smerige lekkende stallen wel ja, geeft niet , dan is er weer goedkope grond voor woningbouw
geeft niet , ik geef de voorkeur aan moderne bedrijven net als in Denemarkenquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hetgeen natuurlijk het doel is van die verzonnen stikstofcrisis.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan verdienen we het als land om door het afvoerputje te gaan. Simpel.
nee dat is niet waarquote:Op donderdag 5 februari 2026 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaan we helaas al een tijdje..
Allemaal virtue signaling. Het is net zo slecht om afhankelijk te zijn van de EU en er zijn geen Nederlandse bedrijven die dit soort dingen kunnen (encrypted email misschien maar dat kan eigenlijk sowieso niet 100%). Vooral door diezelfde EU. Niemand in Nederland wil ook datacenters.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
- IND stopt met Amerikaanse e-mail dienst.
- VS beschuldigt Nederland voor censuur op social media
- Universiteit Groningen probeert zich los te rukken van big-tech
- Waarom de Hanze hogeschool af moet van big tech
- Kan de WUR zonder de Amerikaanse cloud
- Autoriteit persoonsgegevens, Nederland te afhankelijk van Big Tech
- Digitale autonomie moet het uitgangspunt zijn voor de overheid.
Zomaar even een paar berichten van de afgelopen dagen.
Ik klaag over hoe er wordt bezuinigd, niet dat er wordt bezuinigd. Huishoudelijke hulp afkappen op 100/120/130% bestaansminimum is geen goed idee. Een koude taakstelling leggen bij langdurige zorg zoals de gehandicaptenzorg (0,5 miljard) zonder de hoeveelheid zorg te verkleinen is geen goed idee.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is wel een beetje flauw hoor, maar ook hier roept iedereen al tijden dat de zorg veel kost en er ingegrepen moet worden.
Nu wordt er wat gedaan en is het vervolgens klagen dat er wordt bezuinigd op de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |