Alles komt goed.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja alles leuk en wel maar als je al meer dan een week de zon niet hebt gezien en met die achterlijke mist zit gaat zelfs een houtkachel de sfeer niet echt inbrengen.
Daarnaast zit hier al sinds maandag ziek thuisnee op dit moment is het: Of dikke winter met sneeuw en -20 of gewoon de zon met 10 graden.
/klaagmodusUIT
Op woensdag zeggen dat je al helemaal sinds maandag 2 dagen ziek bent. Mannen toch.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja alles leuk en wel maar als je al meer dan een week de zon niet hebt gezien en met die achterlijke mist zit gaat zelfs een houtkachel de sfeer niet echt inbrengen.
Daarnaast zit hier al sinds maandag ziek thuisnee op dit moment is het: Of dikke winter met sneeuw en -20 of gewoon de zon met 10 graden.
/klaagmodusUIT
Ik ga dood...quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alles komt goed.
[ afbeelding ]
@:pisces29
Ja dat zijn wij mannen, sorry daar kunnen we gewoon niks aan doenquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op woensdag zeggen dat je al helemaal sinds maandag 2 dagen ziek bent. Mannen toch.![]()
Nog even doorbijten en het is lente.
Ik klop het maar af. Op het werk maar 5 ziekte dagen in 6 jaar. 2x coronaquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op woensdag zeggen dat je al helemaal sinds maandag 2 dagen ziek bent. Mannen toch.![]()
Nog even doorbijten en het is lente.
Weekend koud met snil en daarna strenge vorst volgens markiequote:Op woensdag 11 februari 2026 17:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik klop het maar af. Op het werk maar 5 ziekte dagen in 6 jaar. 2x corona![]()
Gelukkig nadert de lente, ja. Dit is echt precies niks. En komend weekend weer kold
Ik wil weer terugggggquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:37 schreef dick_laurent het volgende:
22 graden om acht uur savonds. Fijn zomer avondje
Betere tijden liggen in het verschiet. Überhaupt dagen dat je weer zonder jas naar buiten kan zijn weer nodig.quote:
*ziet weekendvoorspelling*quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Betere tijden liggen in het verschiet. Überhaupt dagen dat je weer zonder jas naar buiten kan zijn weer nodig.
Ho ho ho, het is nog steeds pas half februari. Over een week of 2-3 begint de meteorologische lente.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*ziet weekendvoorspelling*
*gaat huilend in een hoekje zitten*
Ik kom bijna terug, dan werken we weer toe naar een verschroeiend heet voorjaar (quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*ziet weekendvoorspelling*
*gaat huilend in een hoekje zitten*
Liever gister...quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Betere tijden liggen in het verschiet. Überhaupt dagen dat je weer zonder jas naar buiten kan zijn weer nodig.
Gelukkig hebben we dat nog nooit gehadquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik kom bijna terug, dan werken we weer toe naar een verschroeiend heet voorjaar (). Nog anderhalve week geduld. Ik neem de zon mee.
Alles boven de 20 graden hequote:Op donderdag 12 februari 2026 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat nog nooit gehad
"Gemiddeld 20+" is wat sterk omschreven, maar Mei is inderdaad, zeker in het zuiden de laatste jaren een vrij warme maand met regelamtig zeker op de helft van alle dagen 20+quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alles boven de 20 graden he
Mei is als maand regelmatig gemiddeld 20+ als dagtemperatuur. Dus mei is verschroeiend heet
Dagtemperaturen zijn gemiddeld zeker 20+. Afgelopen vier jaar gemiddelde dagtemperatuur hier gemeten in mei van 21.47 graden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Gemiddeld 20+" is wat sterk omschreven, maar Mei is inderdaad, zeker in het zuiden de laatste jaren een vrij warme maand met regelamtig zeker op de helft van alle dagen 20+
In de Bilt is dit al vaak weer iets minder en in Noord/West NL hebben ze misschien gemiddeld 5 a 6 dagen van 20+
Ah zo bedoelde je het, sorry ja je hebt gelijk dan. Ik had "gemiddelde temperatuur" in mn hoofd, maar je had het over gemiddelde MAX temp. Ja dan klopt dat inderdaad. En 281 uur zon vorig jaar. Dat is vergelijkbar met hier. Je woont dus inderdaad in een woestijn. Haha.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dagtemperaturen zijn gemiddeld zeker 20+. Afgelopen vier jaar gemiddelde dagtemperatuur hier gemeten in mei van 21.47 graden.
Arcen weerstation had 20.94 graden gemiddelde dagtemperatuur.
Zitten natuurlijk dagen van minder dan 20 bij, maar ook van fors boven de 20. Ergo, gemiddeld gezien 20+, dus verschroeiend heet![]()
Edit: vorig jaar 22 dagen 20+ in mei.
20 graden al als verschroeiend heet omschrijvenquote:Op donderdag 12 februari 2026 08:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dagtemperaturen zijn gemiddeld zeker 20+. Afgelopen vier jaar gemiddelde dagtemperatuur hier gemeten in mei van 21.47 graden.
Arcen weerstation had 20.94 graden gemiddelde dagtemperatuur.
Zitten natuurlijk dagen van minder dan 20 bij, maar ook van fors boven de 20. Ergo, gemiddeld gezien 20+, dus verschroeiend heet![]()
Edit: vorig jaar 22 dagen 20+ in mei.
Jaloers!quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
Pohh, het zou maar weer 22 graden en strakblauw zijn.
Niet eens gruwelijk nat?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:41 schreef INViCTuS het volgende:
Temperatuur is vanmiddag wel ok. Wel beetje nat
Ik ga zoeken naar tickets..mis het blauwquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker lekker lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja goh dat is natuurlijk wat overdreven. Maar het is wel gewoon erg warm alquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
20 graden al als verschroeiend heet omschrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |