Ik zie zijn berichten niet meer voorbij komen. Misschien ook wel geblokkeerd danquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:56 schreef Dutch_view het volgende:
Weerprutser Marc Putto heeft me geblokkeerdHij kan blijkbaar niet tegen kritiek
![]()
Maar via een ander account zie ik dat hij nog steeds onzin de wereld in slingert.
"Valentijskou met sneeuw en strenge vorst"![]()
welkom bij de club van de geblokkeerdenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie zijn berichten niet meer voorbij komen. Misschien ook wel geblokkeerd dan
Verandering is onderwegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het was voor de verandering weer eens zonnig. Ongekend hoeveel de zon schijnt hier in de bergen deze winter
Jep, maar de bedoeling is dat we nog maar anderhalve week hier zijn.quote:
Voor bakken in de zon kan je beter daar blijven dan. Hier in maart onmogelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, maar de bedoeling is dat we nog maar anderhalve week hier zijn.
Ga ik dan terug naar Limbabwe om daar in maart te gaan bakken in de zon.
Eerste deel paprika's zijn al gezaaid overigens.
Zodra ik thuis ben gaan we werk maken van de tomaten en wat ander spul.
In Limburg kan je in Maart al UV index 3 halen... Zijn ginger vrouw krijgt dan al advies van de lokale brandweer om binnen te blijven, wegens gevaar op spontane zelfontbranding.quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor bakken in de zon kan je beter daar blijven dan. Hier in maart onmogelijk
Uv index 3? In maart? Laatste week eventueel misschien wellicht kans op zeker?quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In Limburg kan je in Maart al UV index 3 halen... Zijn ginger vrouw krijgt dan al advies van de lokale brandweer om binnen te blijven, wegens gevaar op spontane zelfontbranding.
Nou wat een treurnis.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de zon vergeten op te komen vandaag.
Jawel hoor, denk vanaf midden Maart ofzo dat dat wel moet lukken. En uiteraard als het dan daarbij ook nog eens zonnig en 15 graden is zal dat wel weer beschreven worden als "pure verschroeiende woestijnhitte".... je weet wel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uv index 3? In maart? Laatste week eventueel misschien wellicht kans op zeker?
Op hoogte in de bergen fik je eerder weg
Dat sowieso.. is echt ongekend. Ze kan zelfs bij UV index 1 of 2 verbrandenquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In Limburg kan je in Maart al UV index 3 halen... Zijn ginger vrouw krijgt dan al advies van de lokale brandweer om binnen te blijven, wegens gevaar op spontane zelfontbranding.
Het wordt ongekend heet in maart. Verzengende hitte met een zeer krachtige zonquote:Op woensdag 11 februari 2026 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jawel hoor, denk vanaf midden Maart ofzo dat dat wel moet lukken. En uiteraard als het dan daarbij ook nog eens zonnig en 15 graden is zal dat wel weer beschreven worden als "pure verschroeiende woestijnhitte".... je weet wel.
Maart zoals vorig jaar mag. Ongekend veel zon en hopelijk veelal 12-14 graden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het wordt ongekend heet in maart. Verzengende hitte met een zeer krachtige zonWordt weer maanden afzien
Nou, nee. Maart vorig jaar was echt perfect
Wij sluiten hier een deal.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maart zoals vorig jaar mag. Ongekend veel zon en hopelijk veelal 12-14 graden.
Dit is gewoon kansloos, sneu en triest waar je heen donder aan hebtquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
Rauw oud hollandsch weertje. Grimmig nat en grijs
Dit dus, inmiddels slaat het hier weer dicht met mistquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is gewoon kansloos, sneu en triest waar je heen donder aan hebt
?quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is gewoon kansloos, sneu en triest waar je heen donder aan hebt
Ja alles leuk en wel maar als je al meer dan een week de zon niet hebt gezien en met die achterlijke mist zit gaat zelfs een houtkachel de sfeer niet echt inbrengen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
?
kacheltje aan
warme chocolademelk
dekentje op de bank
olympische spelen
kjeld nuis die goud pakt
@:pisces29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |