Daar was ik vandaag nog, komt wel erg dichtbij zo. Uitstekende slager en groenteboer hebben ze daar. Bakker is wat minder, stelletje chagrijnen daar achter de toonbank.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik den Dolder bijna 10!graden. Net mn trui uit gedaan onder mn jas
STALK MIJ EN MISSHOBJE NIETquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar was ik vandaag nog, komt wel erg dichtbij zo. Uitstekende slager en groenteboer hebben ze daar. Bakker is wat minder, stelletje chagrijnen daar achter de toonbank.
Die stelletje chagrijnen daar achter de toonbank zullen vast @Paul en @MissHobje zijn geweestquote:
O shit, zijn zij dat??quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die stelletje chagrijnen daar achter de toonbank zullen vast @:Paul en @:MissHobje zijn geweest![]()
Denk dat ze nog niet genoeg winter hebben gehad waardoor ze nu even zo zijn![]()
Ooh wacht, ze balen dat ze weer in Nederland zijn waar het koud is![]()
Ja maar snel ontwijken, voor je het weet pakken ze jou nog eens met sneeuwballenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
O shit, zijn zij dat??![]()
Ik durf daar gewoon niet meer te komen, want ze kijken je aan van wat mot je.
Maar goed ontopic maar weer. Het was vandaag gewoon lente. Wel erg lekker op de fiets, dat wel.
Ik had willen schaatsenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die stelletje chagrijnen daar achter de toonbank zullen vast @:Paul en @:MissHobje zijn geweest![]()
Denk dat ze nog niet genoeg winter hebben gehad waardoor ze nu even zo zijn![]()
Ooh wacht, ze balen dat ze weer in Nederland zijn waar het koud is![]()
Wie is dat nou weerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
nou @:-Sigaartje zit in de bosjes naar ons te gluren
We kunnen lang wachtenquote:
Vrees het ook,komt nog klein dipje en dat was het dan weerquote:
Ja dit is een winter om weer in de boeken te doenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vrees het ook,komt nog klein dipje en dat was het dan weer
Wel lekker veel *snil* geweest deze winter![]()
Die stellen hier in het noorden niet heel veel voor dus daarom verlang ik eerder naar winterweerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:03 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage verlangt naar onweersdagen.
Waar haal je dat nou weer vandaan??quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
nou @:-Sigaartje zit in de bosjes naar ons te gluren
Ja ik ook..2025 was amper onweerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:03 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage verlangt naar onweersdagen.
Ja lekker doen toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Iemand die de vrijheid wil hebben waar hij zelf boodschappen wil doen.
Hier ook. 10 graden en volop zon. Nog even en de sneeuw is weg, het groen neemt steeds meer de overhand.quote:
OHHH VIENNAAAAAquote:Op zondag 8 februari 2026 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan die mist nu ook eens oprotten? Godallemachtig zeg
Aha dus jij stuurde het naar mijquote:Op zondag 8 februari 2026 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan die mist nu ook eens oprotten? Godallemachtig zeg
Tja ik moest toch iets probeerde, tot ik besefte dat het helemaal verkeerd ging aflopen voor anderen mensen dus ben gelijk gestopt maar kwaad was al geschied.. Zucht.quote:
Gernot. Vandaag. En gisteren.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:13 schreef Mark-Hgl het volgende:
Wat een tweedeling vandaag. Was vanmorgen in Leiden, heerlijk koffie op het terras gedronken in het voorjaarszonnetje.
Nu in Nijmegen, waterkoud en alles in de mist.
quote:Op zondag 8 februari 2026 20:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:12Beaufort is wel heel boos geworden zeker?
Deze afbeelding genereerde AI voor mij toen ik 12Beaufort invoerde
Australië is het wel heetquote:
Hier de ergste graf kou gelukkig ook wel weg. Komend weekend wel weer koud. Alleen jammer dat er wat meer natte geit komtquote:Op maandag 9 februari 2026 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
Nét niet de 20 graden aangetikt vandaag.
Phew.... nachtmerrie ternauwernood afgewend.
Hij doet het zelfde in de browser via desktop. Bijzonder wel dat het zeker al 3 dagen duurt.quote:
Kennelijk is het nu verholpen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij doet het zelfde in de browser via desktop. Bijzonder wel dat het zeker al 3 dagen duurt.
Ik zie het ook nu net!quote:
10 graden inmiddels. Heerlijk zacht weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie het ook nu net!
Het is best raar om het weer van 3 dagen geleden te hebben en van 14 dagen vooruit maar niet het weer op dit moment.
Nu heb ik dan ook weer bewijs dat het in Assen nog steeds fucking koud is en in Limburg weer 8 graden.
Ik meen ergens te hebben gelzen dat die grens van koud en lente nu bij Denemarken ligt dus wil ik graag op de kaart in de OP in Denemarken geplaatst worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |