So close and yet so farquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ministerie justitie en veiligheid
Uit ervaring weet ik dat jij niet Yesilgöz bent. Dat is maar goed ookquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ministerie justitie en veiligheid
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat jij niet Yesilgöz bent. Dat is maar goed ook
Anders zou ik diep beledigd zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat jij niet Yesilgöz bent. Dat is maar goed ook
Mijn oude buren spoten het dak van hun aanbouw af en die zooi kwam in mijn tuin terecht. Alles toen verzameld en over de schutting gegooid.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Halfuurtje terug had ik buren aan de deur of ik kattenstront en grit over hun mbw had gedumpt. Natuurlijk heb ik dat niet gedaan, maar het is wel asociaal om zoiets te doen.
Ik neem aan dat je het daarom ook niet doetquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Halfuurtje terug had ik buren aan de deur of ik kattenstront en grit over hun mbw had gedumpt. Natuurlijk heb ik dat niet gedaan, maar het is wel asociaal om zoiets te doen.
idd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het daarom ook niet doet
Ik lees het wel als 'ik was het niet, maar het was asociaal genoeg dat ik het wel had kúnnen zijn'.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het daarom ook niet doet
Ik kon eerst mwb niet plaatsen, maar ik gok BMW?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
M.a.w. wij hadden dit dus wel gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees het wel als 'ik was het niet, maar het was asociaal genoeg dat ik het wel had kúnnen zijn'.
Strani heeft wel katten hè. Dus wie weet heeft hij het écht wel gedaan!quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
M.a.w. wij hadden dit dus wel gedaan
Ja, leuk is dat altijd he.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind trouwens dat we al veel mailtjes krijgen als je een pakket besteld, maar dit keer kreeg ik ze dus nog een dubbelop van 2 bedrijven
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani heeft wel katten hè. Dus wie weet heeft hij het écht wel gedaan!
Bij een verkopende partij waar je via Bol besteld is dat altijd leuk ja.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind trouwens dat we al veel mailtjes krijgen als je een pakket besteld, maar dit keer kreeg ik ze dus nog een dubbelop van 2 bedrijven
Precies, ik van de verkopende partij om iets voor zessen een mailtje met je pakket bezorgd en vervolgens om kwart over zes eentje van Bol.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij een verkopende partij waar je via Bol besteld is dat altijd leuk ja.
Ik had laatst iets besteld bij Aliexpress. Nou die sturen zelfs nog een bericht als het pakketje van de ene plank naar de ander gaat in hun magazijnquote:Op donderdag 5 februari 2026 21:23 schreef zorro28 het volgende:
En dan eentje van de bezorger zelf.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Precies, ik van de verkopende partij om iets voor zessen een mailtje met je pakket bezorgd en vervolgens om kwart over zes eentje van Bol.
Dat vind ik nog niet genoeg. Voortaan moet het maar zo:quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had laatst iets besteld bij Aliexpress. Nou die sturen zelfs nog een bericht als het pakketje van de ene plank naar de ander gaat in hun magazijn
Al helemaal weekend, zoals elke weekquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer bijna weekend. Maar eerst nog even morgen werken.
Ook een leuke sportquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mensen die denken: ik ga darten.
Willen die met je joystig spelen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze komen met connectieverzoeken. Vaak zijn het van die jonge dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |