Alleen het zuiden heeft waarschuwingen nu. Wij hier (zuidoost) ontspringen deze keer de dans.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We horen ook al niks van @:Strani
Even hierop inhakend, volgens mij heeft dat ook met het weer te maken. Mijn haar wil ook precies niks. Het is ook knetterstatisch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:01 schreef NailQueen het volgende:
En dan heb ik ook nog een bad hair day. Maar goed dat ik het huis niet uit kan![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat jij zoveel voeten hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:04 schreef Arizona het volgende:
53. DRIE-EN-VIJFTIG.
Zoveel paar sokken had ik.
Ik heb mijn sokken-, ondergoed- en accessoire (sjaals, riemen etc.)-ladenkastje zojuist uitgemest
Voor elke week een paar en nog één extra voor de kerstquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:04 schreef Arizona het volgende:
53. DRIE-EN-VIJFTIG.
Ik heb mijn sokken-, ondergoed- en accessoire (sjaals, riemen etc.)-ladenkastje zojuist uitgemest
Sinds wij een nieuwe bank hebben, ben ik zelf met dat vriezende weer de hele tijd statisch in huis. Tot het punt dat ik me even met mijn arm ergens aan moet ontladen voor ik de kraan durf aan te raken ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even hierop inhakend, volgens mij heeft dat ook met het weer te maken. Mijn haar wil ook precies niks. Het is ook knetterstatisch.
Je leeftquote:Op woensdag 4 februari 2026 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen het zuiden heeft waarschuwingen nu. Wij hier (zuidoost) ontspringen deze keer de dans.
Vandaar die ijzel in Groningen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus als Strani niet in de buurt is ga je mij maar pesten?
*knuffel*quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinds wij een nieuwe bank hebben, ben ik zelf met dat vriezende weer de hele tijd statisch in huis. Tot het punt dat ik me even met mijn arm ergens aan moet ontladen voor ik de kraan durf aan te raken ofzo
Wel fijn dat het paren waren en niet dat je in totaal 53 sokken hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:04 schreef Arizona het volgende:
53. DRIE-EN-VIJFTIG.
Ja, dat dus. Vorige keer toen ik handmatig de TV op een ander net zette, ging het hele scherm even op zwart toen ik de knop aanraaktequote:
De Troubadour is zeker de meest tijdloze van de winnaars.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lenny kuhr stopt met muziek.
Ik vind haar de beste NLse winaar van het ESF.
Heb je niet nog meer frikandellen in huis?quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Code rood is voorbij maar nu heb ik geen zin meer om boodschappen te doen
Arcade komt daar aardig in de buurt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Troubadour is zeker de meest tijdloze van de winnaars.
Dat heb ik ook. De heb bak met restjes uit de vriezer gehaald om vanavond op te warmen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Code rood is voorbij maar nu heb ik geen zin meer om boodschappen te doen
Het is slechts een feitelijke constateringquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus als Strani niet in de buurt is ga je mij maar pesten?
Ik heb er toch op gewaagd om naar de lidl te gaan. Die zit op loopafstand. Het was te doen maar soms toch oppassen. Ik was bang dat het nu heel druk zou zijn maar dat viel reuzemeequote:Op woensdag 4 februari 2026 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. De heb bak met restjes uit de vriezer gehaald om vanavond op te warmen.
Komt er aan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanavond training/cursus van werk. Er is Chinees gehaald
Dat kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |