abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220013170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 07:52 schreef bianconeri het volgende:

Meerdere mensen hebben je ongelijk al aangetoond.
dus niet omdraaien he.
Dit blijven roepen is vooral zielig.

Maar goed, je hebt jezelf hier duidelijk ontmaskerd als een racist, dus dit kan er ook wel bij.
pi_220013181
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom?

Omdat je jezelf hier als een van de grootste Fok racisten hebt ontmaskerd wellicht?
pi_220014308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Het gaat om verblijfsrechten en je mag dan (logischerwijs) wel onderscheid maken.
Je weet dat die mensen in Letland zijn onder verblijfsrechten? Dus logischerwijs mogen ze onderscheid maken.
pi_220014593
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:19 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Veel Chinese families wonen al 100 jaar in Nederland.
Ja, en dan?
Ik zeg toch nergens dat je alles en iedereen maar weg moet zetten?
Ik geef alleen aan dat als er vijandelijkheden zijn je wel even gaat opletten in welke positie je iemand wilt hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Alle redenen die je ooit bestreden hebt waarom we hier niet op massa migratie zitten te wachten, vind je ineens wel relevant als het je eigen situatie aangaat :') Je begrijpt natuurlijk zelf wel wat dat voor gevolg heeft :')
Lekker kortzichtig gezegd.
(Massa) immigratie is in basis niets verkeerds aan. Als mensen uit de meest vreselijke situaties komen dan moeten we die gewoon opvangen. Simpel zat.

Zit daar een risico aan? Er zal best eens een illegale tussen zitten die niet op wat goeds uit is.
Maar die immigranten gaan niet snel spionnen zijn of een invasie voorbereiden. Daar is geen risico op.

Dit geval in Letland is heel anders.
Rusland is een vijandelijke staat die de tactiek van omvolking al meermaals gebruikt heeft. En dit ook vrij recent weer gedaan heeft als excuus voor een oorlog.
pi_220014638
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aantoonbaar meer dan Russen.

Maar onder de streep ben ik het met jou eens dat ook moslims geen veiligheidsrisico vormen.

Alleen is het gekke dat jij het bij moslims wel ziet en bij Russen je ineens een wappie wordt.
Nee, moslims vormen geen risico.
Zeker als religie niet, alleen sommigen uit bepaalde landen.

Russen wel.
Rusland gebruikt de omvolkingstactiek voor oorlogen al heel lang.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lekker algemeen roepen dat iedereen met een andere mening niet zuiver op de graat is.

Het blijft op de man spelen.
Dat zeg ik toch nergens?
Ik zeg alleen dat er een bepaalde hypocriete groep is die wel blij is met ellende voor buitenlanders (met name moslims), maar als die groep ineens geen moslim is (Russen, Israel etc) dan is alles ineens heel erg en racisme/discriminatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit blijven roepen is vooral zielig.

Maar goed, je hebt jezelf hier duidelijk ontmaskerd als een racist, dus dit kan er ook wel bij.
Haha, zwaktebod.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Omdat je jezelf hier als een van de grootste Fok racisten hebt ontmaskerd wellicht?
Scheelt dat ik geen racist ben
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:38:35 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220014713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Homo's, niet-gelovigen, afvalligen en vrouwen zullen dat wellicht anders ervaren.

Heeft hier ook 1800 jaar geduurd aleer we onder het juk van religie vandaan kwamen.

Je combinatie religie-ras blijft verder verbazingwekkend, alsmede je constante riedel dat jan en alleman op 'geweld' en 'ellende' uit zijn wanneer ze je standpunten niet delen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220014775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Je weet dat die mensen in Letland zijn onder verblijfsrechten? Dus logischerwijs mogen ze onderscheid maken.
Zonder verblijfsrecht? Illegaal? O, dan is het raar dat ze ontslagen worden in plaats van uitgezet.

Je hebt vast (g)een bron!
pi_220014789
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zonder verblijfsrecht? Illegaal? O, dan is het raar dat ze ontslagen worden in plaats van uitgezet.

Je hebt vast (g)een bron!
Er staat ONDER en geen ZONDER.
pi_220014836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, moslims vormen geen risico.

Russen wel.
Rusland gebruikt de omvolkingstactiek voor oorlogen al heel lang.

Het laatste is onzin.

En je maakt jezelf een beetje belachelijk. Deze eeuw alleen al zijn er vele honderden onschuldigen vermoord in Europa door moslims die de in de Koran opgenomen eis om ongelovigen te vermoorden serieus hebben genomen.

Aantal slachtoffers van terroristische Russen: 0.

Maar moslims zijn geen gevaar, Russen wel.

Aldus een van de Fok! racisten.
pi_220014845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Er staat ONDER en geen ZONDER.
Dan staat er gibberisch. Sorry dat ik je te hoog heb ingeschat en dacht dat het gewoon een typfout is.

Wat probeerde je te zeggen (graag in het Nederlands communiceren hier)?
pi_220014978
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan staat er gibberisch. Sorry dat ik je te hoog heb ingeschat en dacht dat het gewoon een typfout is.

Wat probeerde je te zeggen (graag in het Nederlands communiceren hier)?
:') Dat is Nederlands lieve schat, ga meer weer even terug naar school.
pi_220015093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:55 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
:') Dat is Nederlands lieve schat, ga meer weer even terug naar school.
Nee.

Maar dat niet alleen: waarom verklaar je niet even wat je bedoelde te zeggen? Want het lijkt erop dat je bedoelde te zeggen dat ze een verblijfsrecht hadden, waarmee je waarschijnlijk bedoelde dat ze geen EU ingezetenen waren en een verblijfsvergunning hebben en daarmee waarschijnlijk bedoelde dat het dus weldegelijk vergelijkbaar is met de situatie die je eerder postte.

Om te beginnen is het onwaar dat ze allemaal obv een verblijfsvergunning hier verbleven en geen EU ingezetenen zijn (sterker nog, de meerderheid zou ook de Letse nationaliteit hebben), dan wel onbewezen.

Ten tweede draait deze zaak niet over het al dan niet hebben van een verblijfsvergunning, maar om de vraag of je arbeidsrechtelijk onderscheid mag maken op basis van het feit dat iemand een paspoort heeft van land x.

En dat mag niet (buiten hele specifieke functies waar de nationale veiligheid speelt).

Wat ze eventueel wel mogen doen is bv verlenging koppelen aan specifieke voorwaarden (zoals: inburgering).

Als je het verschil tussen beide zaken niet ziet, dan wil je het niet zien, of ben je gewoon een beetje achterlijk. Your call.
pi_220015122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee.

Maar dat niet alleen: waarom verklaar je niet even wat je bedoelde te zeggen? Want het lijkt erop dat je bedoelde te zeggen dat ze een verblijfsrecht hadden, waarmee je waarschijnlijk bedoelde dat ze geen EU ingezetenen waren en een verblijfsvergunning hebben en daarmee waarschijnlijk bedoelde dat het dus weldegelijk vergelijkbaar is met de situatie die je eerder postte.

Om te beginnen is het onwaar dat ze allemaal obv een verblijfsvergunning hier verbleven en geen EU ingezetenen zijn (sterker nog, de meerderheid zou ook de Letse nationaliteit hebben), dan wel onbewezen.

Ten tweede draait deze zaak niet over het al dan niet hebben van een verblijfsvergunning, maar om de vraag of je arbeidsrechtelijk onderscheid mag maken op basis van het feit dat iemand een paspoort heeft van land x.

En dat mag niet (buiten hele specifieke functies waar de nationale veiligheid speelt).

Wat ze eventueel wel mogen doen is bv verlenging koppelen aan specifieke voorwaarden (zoals: inburgering).

Als je het verschil tussen beide zaken niet ziet, dan wil je het niet zien, of ben je gewoon een beetje achterlijk. Your call.
Al die vragen staan al beantwoord in mijn vorige posts. Probeer die wel goed te lezen dit keer. ^O^
pi_220015211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, en dan?
Ik zeg toch nergens dat je alles en iedereen maar weg moet zetten?
Ik geef alleen aan dat als er vijandelijkheden zijn je wel even gaat opletten in welke positie je iemand wilt hebben.
[..]
Lekker kortzichtig gezegd.
(Massa) immigratie is in basis niets verkeerds aan. Als mensen uit de meest vreselijke situaties komen dan moeten we die gewoon opvangen. Simpel zat.

Zit daar een risico aan? Er zal best eens een illegale tussen zitten die niet op wat goeds uit is.
Maar die immigranten gaan niet snel spionnen zijn of een invasie voorbereiden. Daar is geen risico op.

Dit geval in Letland is heel anders.
Rusland is een vijandelijke staat die de tactiek van omvolking al meermaals gebruikt heeft. En dit ook vrij recent weer gedaan heeft als excuus voor een oorlog.
Ontvolking/omvolking is toch een complottheorie? :P

Waar is straatcommando! :(
pi_220015418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:09 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Al die vragen staan al beantwoord in mijn vorige posts. Probeer die wel goed te lezen dit keer. ^O^
Matige poging. 2/10.
pi_220015741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Homo's, niet-gelovigen, afvalligen en vrouwen zullen dat wellicht anders ervaren.

Heeft hier ook 1800 jaar geduurd aleer we onder het juk van religie vandaan kwamen.

Je combinatie religie-ras blijft verder verbazingwekkend, alsmede je constante riedel dat jan en alleman op 'geweld' en 'ellende' uit zijn wanneer ze je standpunten niet delen
Ik ben niet degene die over racisme spreekt... Dat doet VEM.

Dat iemand andere standaarden heeft maakt ze nog geen veiligheidsrisico. Moslims niet, christenen niet, joden niet.

Er zijn genoeg die het niet met mij eens zijn, die niets met geweld hebben.
Het gaat specifiek over een kleine groep die geweld tegen de ene groep wel goed vinden en tegen de ander niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het laatste is onzin.

En je maakt jezelf een beetje belachelijk. Deze eeuw alleen al zijn er vele honderden onschuldigen vermoord in Europa door moslims die de in de Koran opgenomen eis om ongelovigen te vermoorden serieus hebben genomen.

Volgens mij maak jij jezelf belachelijk.
Een enkele moslims die zelfstandig of vanuit een terroristische groep iets doen is heel ernstig.
Maar dat maakt nog niet een moslim als geheel een gevaar voor de landsveiligheid.

Rusland pleegt momenteel terreur in Oekraine.
Rusland heeft via spionnen al meermaals grapjes uitgehaald in het buitenland.
En omvolking kan een complot zijn, zeker. Maar Rusland heeft al vaker veel Russen in een gebied gedumpt en dan het excuus gebruikt om oorlog te voeren. Niets complot aan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:16 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Ontvolking/omvolking is toch een complottheorie? :P

Waar is straatcommando! :(
Kan een complot zijn, zeker.
Maar Rusland heeft dit al vaak genoeg gebruikt.
pi_220015804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:22 schreef bianconeri het volgende:
Een enkele moslims die zelfstandig of vanuit een terroristische groep iets doen is heel ernstig.
Maar dat maakt nog niet een moslim als geheel een gevaar voor de landsveiligheid.

En omvolking kan een complot zijn, zeker. Maar Rusland heeft al vaker veel Russen in een gebied gedumpt en dan het excuus gebruikt om oorlog te voeren. Niets complot aan.

Wat een staat doet zegt niets over de mensen uit die staat die hier zijn. Of zijn alle Iraniërs ineens verdacht? Of meer in jouw straatje: alle Israeliërs?

Verder is er helemaal geen sprake van dumpen van Russen in Letland. En als dat al zo is: wat zou hen ontslaan dan helpen? Zet ze dan uit als ze net gedumpt zijn daar.

Jouw argumentatie is gewoon verzonnen ten behoeve van het door jouw gewenste narratief om racisme goed te praten.
pi_220015814
Zoals verwacht zijn sommige opeens ontzettend ontdaan van het onrecht deze Russische onderdanen wordt aangedaan, en zijn er als de kippen bij om dit duidelijk te maken.

Jammer dat je deze mensen nooit hoort of hebt gehoord over hoe in dit geval Rusland graag Russificeert (nu in Oekraïne) als de mogelijkheid zich aanbiedt. En hoe? Dan pakt Letland het nog met fluwelen handschoentjes aan, als je gaat vergelijken. Letland heeft gewoon geen zin in gezeik wat dit betreft, snap het wel.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 13:42:10 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220015844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die over racisme spreekt... Dat doet VEM.

Dat iemand andere standaarden heeft maakt ze nog geen veiligheidsrisico. Moslims niet, christenen niet, joden niet.

Er zijn genoeg die het niet met mij eens zijn, die niets met geweld hebben.
Het gaat specifiek over een kleine groep die geweld tegen de ene groep wel goed vinden en tegen de ander niet.
[..]

[..]
Kan een complot zijn, zeker.
Maar Rusland heeft dit al vaak genoeg gebruikt.
Wie zijn dat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220015845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een staat doet zegt niets over de mensen uit die staat die hier zijn. Of zijn alle Iraniërs ineens verdacht? Of meer in jouw straatje: alle Israeliërs?

Verder is er helemaal geen sprake van dumpen van Russen in Letland. En als dat al zo is: wat zou hen ontslaan dan helpen? Zet ze dan uit als ze net gedumpt zijn daar.

Jouw argumentatie is gewoon verzonnen ten behoeve van het door jouw gewenste narratief om racisme goed te praten.
Dus jij ontkent alles wat er in Oekraine gebeurt?
Volgens jou is er daar zeker geen oorlog of wel dan?
Of bv Georgie.

Bestaat allemaal zeker niet?

En nee dat hebben moslims nog nooit gedaan. Plus dat ze niet voor 1 land staan, maar overal vandaan kunnen komen.
Maakt dat elke burger uit zo´n land slecht? Nee, dat zeg ik ook nergens. Ik geef duidelijk aan dat het individueel anders kan zijn.

Alleen dat je burgers uit vijandelijke landen niet in een gevoelige plek wilt hebben is heel logisch.
Of denk jij dat er ineens een Rus als generaal in het NL leger gaat zitten?
Of een Chinees bij de AIVD?

Dus nee dat houdt niet in dat elke Rus of elke Israelier verantwoordelijk is voor de genocide gepleegd door hun land.
pi_220015850
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wie zijn dat?
Namen noemen mag op FOK! niet.
Maar jij weet ook heel goed wie dit zijn.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 13:43:48 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220015855
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Namen noemen mag op FOK! niet.
Maar jij weet ook heel goed wie dit zijn.
Nou nee, ik zou zo geen namen kunnen bedenken die geweld jegens anderen puur vanwege wie ze zijn hebben verkondigd. Lijkt me ook lastig aangezien je daar terecht voor geband wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220016042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dus jij ontkent alles wat er in Oekraine gebeurt?
Volgens jou is er daar zeker geen oorlog of wel dan?
Of bv Georgie.

Bestaat allemaal zeker niet?

En nee dat hebben moslims nog nooit gedaan. Plus dat ze niet voor 1 land staan, maar overal vandaan kunnen komen.
Maakt dat elke burger uit zo´n land slecht? Nee, dat zeg ik ook nergens. Ik geef duidelijk aan dat het individueel anders kan zijn.

Alleen dat je burgers uit vijandelijke landen niet in een gevoelige plek wilt hebben is heel logisch.
Of denk jij dat er ineens een Rus als generaal in het NL leger gaat zitten?
Of een Chinees bij de AIVD?

Dus nee dat houdt niet in dat elke Rus of elke Israelier verantwoordelijk is voor de genocide gepleegd door hun land.
Je draait er mooi omheen (met een laffe frame dat ik de oorlog in Oekraïne zou ontkennen als kers op de taart).

Ga eens gewoon in op wat ik schreef.

En dat het leger en de AIVD wat anders zijn had ik al aangegeven. Stom vergelijk. Weet je zelf best, maar grasping at straws inmiddels.

Nogmaals: de mensen waar het om gaat zijn helemaal niet gedumpt in Letland door de Russen (laat staan om als excuus voor oorlogsvoering te dienen) en zelfs als dat zou was, dan nog helpt het ontslaan van hen in het geheel niet.

Slap verzonnen argument om racisme goed te praten derhalve.
pi_220016043
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou nee, ik zou zo geen namen kunnen bedenken die geweld jegens anderen puur vanwege wie ze zijn hebben verkondigd. Lijkt me ook lastig aangezien je daar terecht voor geband wordt.
Wederom een verzonnen argument, met het doel om iedereen verdacht te maken die niet meegaat met racisme.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:21:22 #175
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220016159
Tjah, die Russen moeten hier toch vooral het Kremlin aankijken i.p.v. huilie doen. Het Kremlin-beleid is een directe aanleiding voor dit soort stappen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220016203
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef The-BFG het volgende:
Tjah, die Russen moeten hier toch vooral het Kremlin aankijken i.p.v. huilie doen. Het Kremlin-beleid is een directe aanleiding voor dit soort stappen.
Ah! Dus moeten moslims die gediscrimineerd worden bij sollicitaties daar hun mede moslims die zich misdragen hebben op aankijken en niet degene die de wet overtreedt?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:29:05 #177
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220016218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ah! Dus moeten moslims die gediscrimineerd worden bij sollicitaties daar hun mede moslims die zich misdragen hebben op aankijken en niet degene die de wet overtreedt?
Dat is totaal iets anders dan wat Rusland doet. Iets met eerst Russificatie (afdwingen) en dan claimen dat de Russen het zo slecht hebben; om vervolgens binnen te vallen.

Maar blijf jij lekker in de Russische propaganda geloven, zelfs als de Russen dit zo'n beetje openlijk doen.
pi_220016334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:29 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dat is totaal iets anders dan wat Rusland doet. Iets met eerst Russificatie (afdwingen) en dan claimen dat de Russen het zo slecht hebben; om vervolgens binnen te vallen.

Maar blijf jij lekker in de Russische propaganda geloven, zelfs als de Russen dit zo'n beetje openlijk doen.
Ik heb het al meerderen gevraagd wanneer ze in dezen aan Russificatie hebben gedaan (bij mijn weten was het alleen in de Sovjet tijd en dan ook nog onder leiding van de Georgiër).

En voorts de vraag: hoe helpt dit ontslag dan?

Geef daar maar eens een antwoord op. Want vooralsnog lijk je met dit soort teksten in Westerse propaganda te zijn getrapt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:12:30 #179
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220016512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het al meerderen gevraagd wanneer ze in dezen aan Russificatie hebben gedaan (bij mijn weten was het alleen in de Sovjet tijd en dan ook nog onder leiding van de Georgiër).

Geef daar maar eens een antwoord op. Want vooralsnog lijk je met dit soort teksten in Westerse propaganda te zijn getrapt.
Die Russen verschenen daar zomaar, ineens waren ze daar gewoon. Een wonder wel..

Maar ahum: "bij mijn weten was het alleen in de Sovjet tijd" Zolang geleden was dat ook weer niet, chef. En dan is er nog die KGB-jongen die zich elke avond zit af te beren bij de gedachte aan een nieuwe Sovjet-unie.
pi_220016666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:12 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Die Russen verschenen daar zomaar, ineens waren ze daar gewoon. Een wonder wel..

Maar ahum: "bij mijn weten was het alleen in de Sovjet tijd" Zolang geleden was dat ook weer niet, chef. En dan is er nog die KGB-jongen die zich elke avond zit af te beren bij de gedachte aan een nieuwe Sovjet-unie.
Dat laatste is zonder meer Westerse propaganda. En omdat Dzhugashvili, een Georgiër, het heeft gedaan, is het nu ineens typisch Russisch?

Bijzonder wel...

Kortom: het is een beschuldiging van het niveau natte scheet.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:38:58 #181
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220016765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat laatste is zonder meer Westerse propaganda. En omdat Dzhugashvili, een Georgiër, het heeft gedaan, is het nu ineens typisch Russisch?

Bijzonder wel...

Kortom: het is een beschuldiging van het niveau natte scheet.
Hitler was ook een Oostenrijker, maar het was toch echt het Duitse volk dat hem geen strobreedte in de weg legde. Daarnaast heeft toch vooral het Russische volk (met name in de grote steden) het meest geprofiteerd van de Sovjet-unie. Onder andere ten koste van zo'n 3,5 miljoen Oekraïners. Maar dat is wss ook westerse propaganda _O-

Kortom, je moet weer met zielige termen komen om de keiharde waarheid te ontkennen.
pi_220016829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Hitler was ook een Oostenrijker, maar het was toch echt het Duitse volk dat hem geen strobreedte in de weg legde. Daarnaast heeft toch vooral het Russische volk (met name in de grote steden) het meest geprofiteerd van de Sovjet-unie. Onder andere ten koste van zo'n 3,5 miljoen Oekraïners. Maar dat is wss ook westerse propaganda _O-

Kortom, je moet weer met zielige termen komen om de keiharde waarheid te ontkennen.
Geboren uit Oostenrijkse ouders, maar hij was weidegelijk een Duitser en was staatshoofd van Duitsland.

Toch even wat anders dan een Georgiër die later Sovjet burger werd en de Sovjet-Unie leidde.

Verder is er niemand die beweert dat Duitsers er een hobby van maken om Joden uit te moorden. Dat is een beetje het niveau dat jij bezigt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:03:02 #183
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220016925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geboren uit Oostenrijkse ouders, maar hij was weidegelijk een Duitser en was staatshoofd van Duitsland.

Toch even wat anders dan een Georgiër die later Sovjet burger werd en de Sovjet-Unie leidde.

Verder is er niemand die beweert dat Duitsers er een hobby van maken om Joden uit te moorden. Dat is een beetje het niveau dat jij bezigt.
Tip voor je, kijk de Final Account. Waarin onder andere gewone burgers aangeven wel degelijk te weten wat er gebeurde met al die Joden. Maar er geen fuck om gaven of simpelweg te bang waren. Want tjah ze hadden het zelf wel goed nu.

Dat gebeurde ook gewoon in Rusland tijdens de Sovjet-unie, waar de Russen het gewoon wel goed hadden, ten koste van de andere staten. Met de Holodomor in Oekraïne als absoluut dieptepunt. Dat Stalin zelf een Georgiër was, betekent verder niets voor deze feiten.

Of denk je nou echt zelf dat die haat in bijna heel Oost-Europa tegenover de Russen op los zand gebaseerd is? Blijf jij lekker het Kremlin napraten. Ik volg liever de verhalen van ooggetuigen. Ook van de ooggetuigen aan de "verkeerde" kant van de historie. Je weet de normale burger zonder (geo)politieke agenda.

Maar check die docu, en vooral het einde.. Mss maakt de waarschuwing van de betraande Duitser tegenover studenten; je een beetje wakker.
pi_220016977
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:03 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Tip voor je, kijk de Final Account. Waarin onder andere gewone burgers aangeven wel degelijk te weten wat er gebeurde met al die Joden. Maar er geen fuck om gaven of simpelweg te bang waren. Want tjah ze hadden het zelf wel goed nu.

Dat gebeurde ook gewoon in Rusland tijdens de Sovjet-unie, waar de Russen het gewoon wel goed hadden, ten koste van de andere staten. Met de Holodomor in Oekraïne als absoluut dieptepunt. Dat Stalin zelf een Georgiër was, betekent verder niets voor deze feiten.

Of denk je nou echt zelf dat die haat in bijna heel Oost-Europa tegenover de Russen op los zand gebaseerd is? Blijf jij lekker het Kremlin napraten. Ik volg liever de verhalen van ooggetuigen. Ook van de ooggetuigen aan de "verkeerde" kant van de historie. Je weet de normale burger zonder (geo)politieke agenda.

Maar check die docu, en vooral het einde.. Mss maakt de waarschuwing van de betraande Duitser tegenover studenten; je een beetje wakker.
Alsof de Georgiër alleen maar Oekraïners de dood in heeft gejaagd. Een nog grotere massamoordenaar dan Hitler.

Maar goed, nu weer terug naar de vragen waar je maar omheen blijft draaien:

Lastig, niet? Want het antwoord past niet in jouw narratief. Er is helemaal geen periode geweest dat Rusland naar die regio Russen stuurde, laat staan dat ze dat gedaan hebben om straks aan te vallen. Dus het goedpraten van racisme doe je met verzinsels.

Of niet, maar dan moet je gewoon met onderbouwing komen. En niet met een donkere pagina van de geschiedenis die bekend staat als Josef Stalin. Net als dat we niet Duitsers (meer) aankijken op Hitler en Chinezen niet op Mao. En het ook onzin is als er mensen zijn die Nederlanders willen dwingen excuses te maken voor het slavernijverleden.

Niet relevant in het hier en nu.
pi_220016982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:22 schreef Haags het volgende:
Heel goed, optyfen met dat pleurisvolk!
De main stream media doet rare dingen met mensen...
pi_220017306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Weet je wel.
En nee krijg je geen ban voor, zo lang het maar gaat om anti-moslim dingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je draait er mooi omheen (met een laffe frame dat ik de oorlog in Oekraïne zou ontkennen als kers op de taart).

Ga eens gewoon in op wat ik schreef.

En dat het leger en de AIVD wat anders zijn had ik al aangegeven. Stom vergelijk. Weet je zelf best, maar grasping at straws inmiddels.

Nogmaals: de mensen waar het om gaat zijn helemaal niet gedumpt in Letland door de Russen (laat staan om als excuus voor oorlogsvoering te dienen) en zelfs als dat zou was, dan nog helpt het ontslaan van hen in het geheel niet.

Slap verzonnen argument om racisme goed te praten derhalve.
Zal wel joh. Je negeert toch alles wat iedereen hier zegt.
pi_220017313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En ik heb je al meermaals aangegeven wanneer.....
Of bestond de Sovjet unie nog toen Rusland Oekraine binnen viel......
Nee toch??
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:08:19 #188
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220017356
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alsof de Georgiër alleen maar Oekraïners de dood in heeft gejaagd. Een nog grotere massamoordenaar dan Hitler.

Maar goed, nu weer terug naar de vragen waar je maar omheen blijft draaien:

Lastig, niet? Want het antwoord past niet in jouw narratief. Er is helemaal geen periode geweest dat Rusland naar die regio Russen stuurde, laat staan dat ze dat gedaan hebben om straks aan te vallen. Dus het goedpraten van racisme doe je met verzinsels.

Of niet, maar dan moet je gewoon met onderbouwing komen. En niet met een donkere pagina van de geschiedenis die bekend staat als Josef Stalin. Net als dat we niet Duitsers (meer) aankijken op Hitler en Chinezen niet op Mao. En het ook onzin is als er mensen zijn die Nederlanders willen dwingen excuses te maken voor het slavernijverleden.

Niet relevant in het hier en nu.
Dat heb ik je eerder al uitgelegd; ik kom met onderbouwing en feiten. Het enige wat jij doet, is loze termen de lucht inslingeren om de discussie dood te slaan en degene met wie je een discussie hebt als zwakzinnig neer te zetten; wat de tactiek van iemand is die weet dat 'ie gewoon geen gelijk heeft.

Elke keer weer... je bent voorspelbaarder dan je denkt, jongen.
pi_220017714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:00 schreef bianconeri het volgende:

Zal wel joh. Je negeert toch alles wat iedereen hier zegt.
Lekkere omdraaiing weer.
pi_220017728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En ik heb je al meermaals aangegeven wanneer.....
Of bestond de Sovjet unie nog toen Rusland Oekraine binnen viel......
Nee toch??
Heb je een bron dat er toen Russen zijn gedumpt in Letland en hoeveel het er waren?
pi_220017744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:08 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dat heb ik je eerder al uitgelegd; ik kom met onderbouwing en feiten. Het enige wat jij doet, is loze termen de lucht inslingeren om de discussie dood te slaan en degene met wie je een discussie hebt als zwakzinnig neer te zetten; wat de tactiek van iemand is die weet dat 'ie gewoon geen gelijk heeft.

Elke keer weer... je bent voorspelbaarder dan je denkt, jongen.
Aldus degene die mijn vragen niet wenst te beantwoorden en door blijft zagen over de misdaden van een Georgiër ten tijde van de Sovjet Unie om daarvan te beweren dat Russen dat altijd doen.

Echt, jij en @bianconeri zijn op dit moment heel erg aan het bewijzen dat er een verband is tussen racisme en het hebben van een laag IQ.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:41:07 #192
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220018069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aldus degene die mijn vragen niet wenst te beantwoorden en door blijft zagen over de misdaden van een Georgiër ten tijde van de Sovjet Unie om daarvan te beweren dat Russen dat altijd doen.

Echt, jij en @:bianconeri zijn op dit moment heel erg aan het bewijzen dat er een verband is tussen racisme en het hebben van een laag IQ.
Bedankt voor het bevestigen van mijn gelijk.
pi_220018515
Ik weet niet wie er nu precies gelijk heeft in dit topic, maar ik weet inmiddels wel dat als je bijvoorbeeld in de Baltische Staten woont, dat je daar enorm twistziek van wordt.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:27:42 #194
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220021375
De realiteit van Putin pijpers.

- Er zijn niet in de Sovjet tijd opzettelijk Russen in andere gebieden gebracht.
- Er was echt heus geen demografische politiek
- Putin wil echt niet het groot Russische rijk in ere herstellen.

Zo voorspelbaar Putin pijpers, liegen en bedriegen zoals de baas beveelt
pi_220025891
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het laatste is onzin.

OekraIene ligt in Europa. Er zijn heel wat Oekraïeners aangevallen en vermoord. Dan heb ik het alleen over de huidige Russisch-Oekraïense oorlog die begon met de inname van de Krim.
pi_220025983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:57 schreef Teslynd het volgende:

[..]
OekraIene ligt in Europa. Er zijn heel wat Oekraïeners aangevallen en vermoord. Dan heb ik het alleen over de huidige Russisch-Oekraïense oorlog die begon met de inname van de Krim.
Ben je echt zo dom dat je niet het verschil kan zien tussen de Russische staat en mensen met de Russische nationaliteit?
pi_220026022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ben je echt zo dom dat je niet het verschil kan zien tussen de Russische staat en mensen met de Russische nationaliteit?
In jouw ogen blijkbaar wel. Geen idee hoe jouw leescapaciteit werkt, met de her en der uit de lucht redenen om aan te vallen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 15:35:40 #198
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220026410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:27 schreef mcmlxiv het volgende:
De realiteit van Putin pijpers.

- Er zijn niet in de Sovjet tijd opzettelijk Russen in andere gebieden gebracht.
- Er was echt heus geen demografische politiek
- Putin wil echt niet het groot Russische rijk in ere herstellen.

Zo voorspelbaar Putin pijpers, liegen en bedriegen zoals de baas beveelt
Dit dus. Terwijl die Russen en Putin zelf het ook niet echt verbergen wat ze hebben uitgesprookt en wat ze precies willen.
pi_220042909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Echt, jij en @:bianconeri zijn op dit moment heel erg aan het bewijzen dat er een verband is tussen racisme en het hebben van een laag IQ.
Lol....
Lekker weer wat onzin rondspuwen en alles negeren wat anderen tegen je zeggen.
En ook de oorlog in Oekraine ontkennen, ongehoord.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef BennieButtfuck het volgende:maar ik weet inmiddels wel dat als je bijvoorbeeld in de Baltische Staten woont, dat je daar enorm twistziek van wordt.
Huh?
pi_220043161
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lol....
Lekker weer wat onzin rondspuwen en alles negeren wat anderen tegen je zeggen.
En ook de oorlog in Oekraine ontkennen, ongehoord.
[..]

Jij moet echt niet meer zo dicht langs draaiende windmolens lopen… met die domme leugen van je over oorlog ontkennen.

Wat is dat toch met figuren zoals jij dat ze denken dat de hele boel bij elkaar liegen een goede strategie is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')