Ik vind dat format een parodie op serieus ijshockey. Met 3x3 is er veel te veel ruimte, dan is het vaak een crapshoot wie de eerste goal maakt.quote:
Begin tenminste met 4x4. Misschien in een 2e periode 3x3quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind dat format een parodie op serieus ijshockey. Met 3x3 is er veel te veel ruimte, dan is het vaak een crapshoot wie de eerste goal maakt.
Ja, mee eens. Als het dan nog langere tijd gelijk blijft kun je een volgende periode verder afbouwen of toch naar shout-outs gaan. Met de Golden Goalregel die sowieso al van kracht is de geluksfactor al behoorlijk hoog in OT.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Begin tenminste met 4x4. Misschien in een 2e periode 3x3
3x3 is awesome, zeker nu ze weten hoe het werktquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind dat format een parodie op serieus ijshockey. Met 3x3 is er veel te veel ruimte, dan is het vaak een crapshoot wie de eerste goal maakt.
Was dat niet de fout van die verdediger die vol naast de puck zwaait?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:16 schreef sp3c het volgende:
Staat zo goed te keepen, krijg je zon doelpunt tegen![]()
Hadtie 100% moeten hebben
Maar zelfs op een lager niveau vind ik het eigenlijk nog altijd leuker dan voetbal.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Vooral als het op dit niveau gespeeld word. Amerika tegen Zweden moet op papier ook een goede wedstrijd worden, ook al zijn de Zweden dit toernooi wel erg wisselvallig.
Zoals wel vaak ontploft dit toernooi pas echt tijdens de knock-out fase.
De grote landen zijn met 40% minder veldspelers overduidelijk in het voordeel. Dat vind ik er juist niet leuk aan, al die 1 op 1s met de goalie die direct beslissend kunnen zijn. Een Tsjechië dat een veel kleiner arsenaal aan goede spelers en 60 minuten lang stunt zou in OT eerder een voordeeltje moeten hebben imo. Direct naar shout-outs voelt eerlijker dan 10 minuten lang 3x3 spelen...quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
3x3 is awesome, zeker nu ze weten hoe het werkt
Leuk voor Marner, na al dat gezeik bij Toronto. Hij viel vaak tegen in de playoffs, maar dat doen wel meer spelers bij de Maple Leafs.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:14 schreef Toby56 het volgende:
Bijzonder sneu voor de dappere Tsjechen.
Maar het sterrenteam doet het dan toch. Met een verdraaid knappe goal.
Ik snap je punt, maar in de aanval daarvoor had Tsjechië ook een hele goeie scoringskans. Dat had ook einde wedstrijd kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De grote landen zijn met 40% minder veldspelers overduidelijk in het voordeel. Dat vind ik er juist niet leuk aan. Een Tsjechië dat een veel kleiner arsenaal aan goede spelers en 60 minuten lang stunt zou in OT eerder een voordeeltje moeten hebben imo. Direct naar shout-outs voelt eerlijker dan 10 minuten lang 3x3 spelen...
Lol.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Leuk voor Marner, na al dat gezeik bij Toronto. Hij viel vaak tegen in de playoffs, maar dat doen wel meer spelers bij de Maple Leafs.
Frankrijk is een aanraderquote:Op woensdag 18 februari [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2752700/5/50#p220135631]woensdag 18 februari 2026 19:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar zelfs op een lager niveau vind ik het eigenlijk nog altijd leuker dan voetbal.
Er zijn buiten de NHL nog zat competities die heel spectaculaire wedstrijden opleveren.
Ook in de lagere leagues in Noord-Amerika zelf.
Soms haal ik de 'schade' een beetje in door wat samenvattingen te bekijken op Youtube. Daar zit meer dan genoeg smakelijk spul tussen. Het is een snelle contactsport, en dat vind ik een leuke combinatie.
Het was wel een gave wedstrijd:)quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Tsjechen ooit hadden kunnen winnen. Dit gaat nog lang pijn doen….
2 man zelfs, lolquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjechen stonden blijkbaar met een man te veel bij de 3-2
Jammer dat ze niet gewonnen hebben dan, dat was een mooie rel geweestquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren ze aan het wisselen?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.reddit.com/r/olympics/s/Rep1GklV2Dquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waren ze aan het wisselen?
quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/olympics/s/Rep1GklV2D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |