Lijkt erop dat dit toch Canada - Tsjechië wordtquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Welke ijshockey kwartfinale is op papier het spannendst om te kijken?
Gezien hun spel in dit toernooi waren ze dat misschien stiekem toch wel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:02 schreef Gretzl het volgende:
Eclatante zege van de Slowaken. Waren niet eens favoriet in deze kwartfinale
Zo goed vond ik ze tegen Italië dan weer nietquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gezien hun spel in dit toernooi waren ze dat misschien stiekem toch wel.
Bliksemsnelle counterploeg.
Waarmee ze eerder al de Finnen hadden verrast.
Ze zijn volgens mij het gevaarlijkst tegen sterke(re) tegenstanders.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo goed vond ik ze tegen Italië dan weer niet
Sukkel. Beetje beuken uitdelen op iemand zn rug.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:59 schreef Toby56 het volgende:
Wat een zinloze penalty was dat.
De Tsjechen waren juist tijd aan het winnen.
Prefereren jullie het commentaar van Grueter of die van de Eurosport Goden bij het ijshockey? Ik twijfelquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
Met z'n freet vol bloed
speelt Pasternak pas echt goed.
Ik kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Prefereren jullie het commentaar van Grueter of die van de Eurosport Goden bij het ijshockey? Ik twijfel
Ja, ik ben nu ook weer even geswitcht van ES naar de NOS. Hou wel van deze Grueter, die 3x 20 minuten aan het watertanden blijft over alle grote spelers die hij in actie ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kan niet vergelijken.
Maar ik kan Grueter bij het ijshockey altijd goed hebben omdat hij lekker lijkt te genieten. Net als ik.
Dan mogen er best wat foutjes worden gemaakt.
Ik heb op Youtube wel wat hele korte samenvattingen gezien van TNT Sports.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:14 schreef sp3c het volgende:
Kijk nu Eurosport maar dat commentaar vind ik niet geweldig iig
Berteling als co-commentator is doorgaans prima inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu ook weer even geswitcht van ES naar de NOS. Hou wel van deze Grueter, die 3x 20 minuten aan het watertanden blijft over alle grote spelers die hij in actie ziet.
ES wanneer Ron Berteling co-commentaar geeft ook wel goed. De Messi van het Nederlandse IJshockey die bij de NHL-finales op ESPN ook co-commentator is.
In de pauze geswitched naar hboquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb op Youtube wel wat hele korte samenvattingen gezien van TNT Sports.
Daar zit een Noord-Amerikaan bij de commentatoren die het een strafexercitie lijkt te vinden als hij wedstrijden moet doen waar Canada of de USA niet aan meedoen. Geen enkel enthousiasme. Bah.
Dat is natuurlijk bij meer toernooien zo.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:29 schreef Gretzl het volgende:
IJshockey op de Spelen heeft eigenlijk wel een beetje hetzelfde euvel als het WK voetbal hè? De wedstrijden worden normaliter pas interessant in de knock-out fase, terwijl de poulefase wat aan de lange kant is. Die tussenronde oogt ook een beetje overbodig.
Gewoon bekijken als (eventuele) bonuspotjes. Hehe.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:30 schreef sp3c het volgende:
Ik heb toch al wel wat toffe wedstrijden gezien anders
Die tussenronde is wel bleh
Nou ja... het is maar een fractie in oppervlak en aantal volk van wat zij hebben.quote:
Ledecka, Malinin.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja... het is maar een fractie in oppervlak en aantal volk van wat zij hebben.
Maar dit is wel de grootste verrassing in wording van de hele OS 2026
3-2quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan iemand de stand voor mij doorgeven?
Wie schaft dat af?quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef The_Playmaker het volgende:
De Canadezen spelen echt met een instelling van “dit doen we wel eventjes”. Dat word gelukkig nog afgeschaft ook.
McDavid wor nie zenuwachtig, MacKinnon en Binnington ook nietquote:
Canada DUEquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan iemand de stand voor mij doorgeven?
Puur genieten dit.quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 18 februari 2026 18:59 schreef Zorro het volgende:
Heb ik het al over mijn godenteam gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |