Dat is natuurlijk bij meer toernooien zo.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:29 schreef Gretzl het volgende:
IJshockey op de Spelen heeft eigenlijk wel een beetje hetzelfde euvel als het WK voetbal hè? De wedstrijden worden normaliter pas interessant in de knock-out fase, terwijl de poulefase wat aan de lange kant is. Die tussenronde oogt ook een beetje overbodig.
Gewoon bekijken als (eventuele) bonuspotjes. Hehe.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:30 schreef sp3c het volgende:
Ik heb toch al wel wat toffe wedstrijden gezien anders
Die tussenronde is wel bleh
Nou ja... het is maar een fractie in oppervlak en aantal volk van wat zij hebben.quote:
Ledecka, Malinin.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja... het is maar een fractie in oppervlak en aantal volk van wat zij hebben.
Maar dit is wel de grootste verrassing in wording van de hele OS 2026
3-2quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan iemand de stand voor mij doorgeven?
Wie schaft dat af?quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef The_Playmaker het volgende:
De Canadezen spelen echt met een instelling van “dit doen we wel eventjes”. Dat word gelukkig nog afgeschaft ook.
McDavid wor nie zenuwachtig, MacKinnon en Binnington ook nietquote:
Canada DUEquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan iemand de stand voor mij doorgeven?
Puur genieten dit.quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 18 februari 2026 18:59 schreef Zorro het volgende:
Heb ik het al over mijn godenteam gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |