abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 14:50:41 #226
5428 crew  miss_sly
pi_219993421
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tv staat achter me, dus ik kan dat gelukkig niet zien. Hoe zit ze erbij dan?
Ze zat eerst te grinniken samen met die Bente, achter hun hand, toen Jetten weer iets naar zijn hoofd kreeg. En verder zit ze met een ongeinteresseerd gezicht op haar telefoon te kijken en kijkt ze soms even een keer rond.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:51:35 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219993427
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze zat eerst te grinniken samen met die Bente, achter hun hand, toen Jetten weer iets naar zijn hoofd kreeg. En verder zit ze met een ongeinteresseerd gezicht op haar telefoon te kijken en kijkt ze soms even een keer rond.
Dank ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 14:51:55 #228
5428 crew  miss_sly
pi_219993431
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Zij zit bij jou al een tijdje in je irritatie-zone, denk ik? :D
Ik had gehoopt dat ze wat minder irritant zou worden in onderhandeling met Jetten en Bontebal, maar niets is minder waar.
De hele VVD overigens. De billboards langs de weg vind ik ook van een niveau dat ik me afvraag waar de echte, oude VVD gebleven is. VVD'ers die dat een goed idee vinden, kan ik echtn iet begrijpen.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:52:14 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219993433
quote:

[..]
Alleen de kauwgom mist nog inderdaad.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219993435
quote:

[..]
Bente, de mislukte rechtsbuiten van de VVD :r
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 14:55:20 #231
236264 crew  capricia
pi_219993449
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik had gehoopt dat ze wat minder irritant zou worden in onderhandeling met Jetten en Bontebal, maar niets is minder waar.
De hele VVD overigens. De billboards langs de weg vind ik ook van een niveau dat ik me afvraag waar de echte, oude VVD gebleven is. VVD'ers die dat een goed idee vinden, kan ik echtn iet begrijpen.
Die billboard ook ja ... En dat is niet goedkoop. Om daar nu je geld aan uit te geven?

En Yeşilgöz lijkt een speciaal plekje in je hart te hebben. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219993459
Jimmy Dijk wil wel heel geforceerd grappig doen in de hoop de media te halen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 14:56:42 #233
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219993460
Jimmy dijk: WAARSCHUWING VOOR DE Shoppositie 🤣🤣
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219993463
Schakel nu in. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Kamervoorzitter, hoe doet
ie het tot nu toe?
Alius aliud dicit
  dinsdag 3 februari 2026 @ 14:56:55 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219993464
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Die billboard ook ja ... En dat is niet goedkoop. Om daar nu je geld aan uit te geven?

En Yeşilgöz lijkt een speciaal plekje in je hart te hebben.
_O-
Bij veel mensen vrees ik :P
Alhoewel bij sommigen vast ook in positieve zin.
pi_219993470
Uitleg van Jetten met het verlagen van het eigen risico per keer naar 150 euro was trouwens wel een belangrijke nuance.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219993473
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
en dan liep die Yesilgoz nog wel het hardste te roepen dat andere partijen uit de campagnestand moesten komen.... :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 14:58:38 #238
236264 crew  capricia
pi_219993476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef Hanca het volgende:
Uitleg van Jetten met het verlagen van het eigen risico per keer naar 150 euro was trouwens wel een belangrijke nuance.
Stond ook in het programma van D66 en VVD, uit mijn geheugen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219993477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef Hanca het volgende:
Sympathiek idee maar het zou me niet verbazen als je juist daar per jaar minder geld door ophaalt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219993481
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Stond ook in het programma van D66 en VVD, uit mijn geheugen.
Stond zelfs in het regeerakkoord van Rutte IV, per 2025. Heeft Schoof geschrapt om het eigen risico op een later moment te kunnen verlagen.
pi_219993490
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:50 schreef GezondRechts het volgende:
Die grijns van Jetten :r
Wat een schijnheilige narrenbek heeft die gozer. :r
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 15:01:16 #242
5428 crew  miss_sly
pi_219993499
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:55 schreef capricia het volgende:

[..]

En Yeşilgöz lijkt een speciaal plekje in je hart te hebben. _O-
Ik heb ook wel eens op de VVD gestemd in het verleden. En toen Yesilgoz net begon, dacht ik nog dat het wel iets kon worden. Maar dat is gewoon niet zo. Ze is volledig door het ijs gezakt. Het is een onbetrouwbaar, drammend kind en het ergste is dat ze er maar mee weg blijft komen. Ze is bepaald geen goed voorbeeld voor de politiek, en ze past wat mij betreft helemaal niet bij het fatsoen en beschaving van Jetten en Bontenbal en hoe zij dat weer willen terugbrengen in de politiek. De billboards zijn daarvan een heel goed voorbeeld.
pi_219993514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:58 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Sympathiek idee maar het zou me niet verbazen als je juist daar per jaar minder geld door ophaalt.
Doel van het eigen risico was ook niet alleen het ophalen van geld, maar ook dat mensen nadenken voor ze van zorg gebruik maken.

Nu had iemand die in januari zijn arm brak verder geen prikkel wat dat betreft de rest van het jaar.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 15:03:25 #244
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219993515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:56 schreef Mrmime het volgende:
Schakel nu in. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Kamervoorzitter, hoe doet
ie het tot nu toe?
Hij doet het gewoon zeer clean. Vind ik dan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 15:03:26 #245
236264 crew  capricia
pi_219993516
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Stond zelfs in het regeerakkoord van Rutte IV, per 2025. Heeft Schoof geschrapt om het eigen risico op een later moment te kunnen verlagen.
Deze van @PzKpfw had ik in mijn hoofd:

There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 februari 2026 @ 15:04:06 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219993520
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens op de VVD gestemd in het verleden. En toen Yesilgoz net begon, dacht ik nog dat het wel iets kon worden. Maar dat is gewoon niet zo. Ze is volledig door het ijs gezakt. Het is een onbetrouwbaar, drammend kind en het ergste is dat ze er maar mee weg blijft komen. Ze is bepaald geen goed voorbeeld voor de politiek, en ze past wat mij betreft helemaal niet bij het fatsoen en beschaving van Jetten en Bontenbal en hoe zij dat weer willen terugbrengen in de politiek. De billboards zijn daarvan een heel goed voorbeeld.
Kende die billboards niet, dus ik ging even online zoeken. En toen vond ik dit: https://www.telegraaf.nl/(...)elang/128547036.html :D
pi_219993530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Doel van het eigen risico was ook niet alleen het ophalen van geld, maar ook dat mensen nadenken voor ze van zorg gebruik maken.
Wat een rare beredenering is omdat de huisarts niet onder het eigen risico valt, en mocht je worden doorverwezen dan mag je aannemen dat daar een goede reden voor is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 15:05:13 #248
5428 crew  miss_sly
pi_219993534
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kende die billboards niet, dus ik ging even online zoeken. En toen vond ik dit: https://www.telegraaf.nl/(...)elang/128547036.html :D
Ja, dat kondigde hij gisteren al aan in zijn programma. Geniaal.
pi_219993539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat een rare beredenering is omdat de huisarts niet onder het eigen risico valt, en mocht je worden doorverwezen dan mag je aannemen dat daar een goede reden voor is.
Klopt, eerst viel de huisarts er wel onder en dat was eigenlijk veel logischer. Maar ook meer een risico op zorgmijden.
pi_219993545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar vanwege o.a. onderbezetting soms
snel doorverwijst naar tweedelijnszorg.
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')