Ze zat eerst te grinniken samen met die Bente, achter hun hand, toen Jetten weer iets naar zijn hoofd kreeg. En verder zit ze met een ongeinteresseerd gezicht op haar telefoon te kijken en kijkt ze soms even een keer rond.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tv staat achter me, dus ik kan dat gelukkig niet zien. Hoe zit ze erbij dan?
Dankquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zat eerst te grinniken samen met die Bente, achter hun hand, toen Jetten weer iets naar zijn hoofd kreeg. En verder zit ze met een ongeinteresseerd gezicht op haar telefoon te kijken en kijkt ze soms even een keer rond.
Ik had gehoopt dat ze wat minder irritant zou worden in onderhandeling met Jetten en Bontebal, maar niets is minder waar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Zij zit bij jou al een tijdje in je irritatie-zone, denk ik?
Alleen de kauwgom mist nog inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zat eerst te grinniken samen met die Bente, achter hun hand, toen Jetten weer iets naar zijn hoofd kreeg. En verder zit ze met een ongeinteresseerd gezicht op haar telefoon te kijken en kijkt ze soms even een keer rond.
Bente, de mislukte rechtsbuiten van de VVDquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die billboard ook ja ... En dat is niet goedkoop. Om daar nu je geld aan uit te geven?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze wat minder irritant zou worden in onderhandeling met Jetten en Bontebal, maar niets is minder waar.
De hele VVD overigens. De billboards langs de weg vind ik ook van een niveau dat ik me afvraag waar de echte, oude VVD gebleven is. VVD'ers die dat een goed idee vinden, kan ik echtn iet begrijpen.
Bij veel mensen vrees ikquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Die billboard ook ja ... En dat is niet goedkoop. Om daar nu je geld aan uit te geven?
En Yeşilgöz lijkt een speciaal plekje in je hart te hebben.
en dan liep die Yesilgoz nog wel het hardste te roepen dat andere partijen uit de campagnestand moesten komen....quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze wat minder irritant zou worden in onderhandeling met Jetten en Bontebal, maar niets is minder waar.
De hele VVD overigens. De billboards langs de weg vind ik ook van een niveau dat ik me afvraag waar de echte, oude VVD gebleven is. VVD'ers die dat een goed idee vinden, kan ik echtn iet begrijpen.
Stond ook in het programma van D66 en VVD, uit mijn geheugen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef Hanca het volgende:
Uitleg van Jetten met het verlagen van het eigen risico per keer naar 150 euro was trouwens wel een belangrijke nuance.
Sympathiek idee maar het zou me niet verbazen als je juist daar per jaar minder geld door ophaalt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef Hanca het volgende:
Uitleg van Jetten met het verlagen van het eigen risico per keer naar 150 euro was trouwens wel een belangrijke nuance.
Stond zelfs in het regeerakkoord van Rutte IV, per 2025. Heeft Schoof geschrapt om het eigen risico op een later moment te kunnen verlagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Stond ook in het programma van D66 en VVD, uit mijn geheugen.
Ik heb ook wel eens op de VVD gestemd in het verleden. En toen Yesilgoz net begon, dacht ik nog dat het wel iets kon worden. Maar dat is gewoon niet zo. Ze is volledig door het ijs gezakt. Het is een onbetrouwbaar, drammend kind en het ergste is dat ze er maar mee weg blijft komen. Ze is bepaald geen goed voorbeeld voor de politiek, en ze past wat mij betreft helemaal niet bij het fatsoen en beschaving van Jetten en Bontenbal en hoe zij dat weer willen terugbrengen in de politiek. De billboards zijn daarvan een heel goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Die billboard ook ja ... En dat is niet goedkoop. Om daar nu je geld aan uit te geven?
En Yeşilgöz lijkt een speciaal plekje in je hart te hebben.
Doel van het eigen risico was ook niet alleen het ophalen van geld, maar ook dat mensen nadenken voor ze van zorg gebruik maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Sympathiek idee maar het zou me niet verbazen als je juist daar per jaar minder geld door ophaalt.
Hij doet het gewoon zeer clean. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:56 schreef Mrmime het volgende:
Schakel nu in. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Kamervoorzitter, hoe doet
ie het tot nu toe?
Deze van @PzKpfw had ik in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stond zelfs in het regeerakkoord van Rutte IV, per 2025. Heeft Schoof geschrapt om het eigen risico op een later moment te kunnen verlagen.
Kende die billboards niet, dus ik ging even online zoeken. En toen vond ik dit: https://www.telegraaf.nl/(...)elang/128547036.htmlquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens op de VVD gestemd in het verleden. En toen Yesilgoz net begon, dacht ik nog dat het wel iets kon worden. Maar dat is gewoon niet zo. Ze is volledig door het ijs gezakt. Het is een onbetrouwbaar, drammend kind en het ergste is dat ze er maar mee weg blijft komen. Ze is bepaald geen goed voorbeeld voor de politiek, en ze past wat mij betreft helemaal niet bij het fatsoen en beschaving van Jetten en Bontenbal en hoe zij dat weer willen terugbrengen in de politiek. De billboards zijn daarvan een heel goed voorbeeld.
Wat een rare beredenering is omdat de huisarts niet onder het eigen risico valt, en mocht je worden doorverwezen dan mag je aannemen dat daar een goede reden voor is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Doel van het eigen risico was ook niet alleen het ophalen van geld, maar ook dat mensen nadenken voor ze van zorg gebruik maken.
Ja, dat kondigde hij gisteren al aan in zijn programma. Geniaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kende die billboards niet, dus ik ging even online zoeken. En toen vond ik dit: https://www.telegraaf.nl/(...)elang/128547036.html
Klopt, eerst viel de huisarts er wel onder en dat was eigenlijk veel logischer. Maar ook meer een risico op zorgmijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een rare beredenering is omdat de huisarts niet onder het eigen risico valt, en mocht je worden doorverwezen dan mag je aannemen dat daar een goede reden voor is.
Maar vanwege o.a. onderbezetting somsquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een rare beredenering is omdat de huisarts niet onder het eigen risico valt, en mocht je worden doorverwezen dan mag je aannemen dat daar een goede reden voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |