Het zou een perfecte oplossing zijn voor het Noorse koningshuis als zij het aardse leven gaat verlatenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Al die toestanden rond Epstein en haar zoon doen haar natuurlijk ook geen goed.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zou een perfecte oplossing zijn voor het Noorse koningshuis als zij het aardse leven gaat verlaten
Ik moest lachen,quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zou een perfecte oplossing zijn voor het Noorse koningshuis als zij het aardse leven gaat verlaten
Wie kent Tampongate nog?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Randy Andy,
zit helaas achter een paywall, dus even het trucje uithalen om te kunnen lezen.
https://www.hln.be/royalt(...)domineerde~aca2de15/
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Randy Andy,
De naam doet me een belletje rinkelen maar nog een verdere hint?quote:
Ik gok dat haar familie echt wel van haar houdt, maar voor het instituut zou het beter zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat het beter is als haar zoon gaat hemelen. Beetje cru om te zeggen over een jongvolwassene, maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik gok dat haar familie echt wel van haar houdt, maar voor het instituut zou het beter zijn.
Samen in een vliegtuig van de Make A Wish Foundation en dan krijgen ze ineens een elektrische storing in de luchtquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Denk dat het beter is als haar zoon gaat hemelen. Beetje cru om te zeggen over een jongvolwassene, maar het is wat het is.
Hehehequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Samen in een vliegtuig van de Make A Wish Foundation en dan krijgen ze ineens een elektrische storing in de lucht![]()
Tragisch
Charles die nog getrouwd met Diana was en tegen zijn buitenechtelijke vriendin Camilla Parker Bowles over de telefoon vertelde dat hij voor altijd in haar zou willen zitten, zoals een tampon. In zijn volgende leven wilde hij terug komen als haar (Camilla's) tampon.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De naam doet me een belletje rinkelen maar nog een verdere hint?
En het was in zijn hele jonge jaren helemaal geen lelijke gast om te zien maar die is flink verknipt geraakt zeg. Wat een ziek figuurquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Randy Andy,
Ja ok okquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hehehe
Doe eens lief tegen die piloten en mensen van die stichting
Oh dit inderdaad,quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Charles die nog getrouwd met Diana was en tegen zijn buitenechtelijke vriendin Camilla Parker Bowles over de telefoon vertelde dat hij voor altijd in haar zou willen zitten, zoals een tampon. In zijn volgende leven wilde hij terug komen als haar (Camilla's) tampon.
Het is eigenlijk gewoon best wel een ranzige familie.
Ze zit er niet om van het weer te genieten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moesten ze Petra Urban daarvoor naar Oslo sturen
quote:Marius Borg Høiby heeft vrijdag in de rechtbank van Oslo toegegeven dat hij schuldig is aan het vervoeren van 3,5 kilo marihuana in 2020. De zoon van de Noorse kroonprinses Mette-Marit deed dat omdat hij destijds verslaafd was aan wiet.
3.5 kilo, dat is wel genoeg voor een paar maanden.quote:
quote:Ruim zeven jaar cel geëist tegen zoon van Noorse kroonprinses in grote strafzaak
Het Noorse openbaar ministerie heeft woensdag in de rechtbank in Oslo een celstraf van zeven jaar en zeven maanden geëist tegen Marius Borg Høiby. De zoon van kroonprinses Mette-Marit wordt verdacht van onder meer verkrachtingen en mishandeling.
De officier van justitie omschreef Borg Høiby maandag als iemand die "een gebrek aan respect" heeft en "denkt dat de regels niet op hem van toepassing zijn". Hij zou een persoon zijn die "als hij jaloers is, en vooral als hij onder invloed is" volledig uit de bocht kan vliegen.
De 29-jarige Noor staat terecht voor veertig strafbare feiten, waaronder verkrachting en mishandeling. Daarnaast draait de rechtszaak, die op 3 februari startte, om onder meer aanklachten van bedreiging, vervoer van drugs, verkeersovertredingen en schending van een contactverbod. Borg Høiby bekende schuldig te zijn aan een aantal van deze aanklachten, maar ontkende de zwaarste beschuldigingen.
Wat veel brood voor 2 personen.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:54 schreef Jojoke het volgende:
Amalia was op bezoek in Amsterdam vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel borden en glazen ook.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat veel brood voor 2 personen.
Femke heeft het goed op met de armen in de stad en doneert graag aan de voedselbank…quote:Op donderdag 16 april 2026 20:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat veel brood voor 2 personen.
Geweldig filmpje!quote:Op woensdag 15 april 2026 08:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze hebben het wel naar hun zin daar
Bekijk deze YouTube-video
Ja, ik denk niet dat Alexia hier nou echt voor warm looptquote:Op maandag 27 april 2026 10:51 schreef Eightyone het volgende:
Alexia slaakt nog even een diepe innerlijke zucht, voor het festijn weer begint.
Even een paar uurtjes door de zure appel heen bijten.
Zag net een foto van haar waar ze toch breed op lachte.quote:Op maandag 27 april 2026 10:51 schreef Eightyone het volgende:
Alexia slaakt nog even een diepe innerlijke zucht, voor het festijn weer begint.
Je doet net of dat mens 85 is.quote:Op maandag 27 april 2026 13:45 schreef Leandra het volgende:
Maxima op Noren ook echt gewoon!!![]()
Een groot deel van de Nederlandse vrouwen van haar leeftijd doet haar dat niet na.
Alles is bekendquote:Op maandag 27 april 2026 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
Was dit programma-onderdeel van te voren bekend?
Toen ik lagere school deed lag er elk jaar ijs. Het is gewoon niet voor mijquote:Op maandag 27 april 2026 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben wat ouder maar met noren kwam ik niet eens overeind, laat staan dat ik er een meter op vooruit kwam
Op noren is een ander verhaal.quote:Op maandag 27 april 2026 13:52 schreef vosss het volgende:
En ik ben een generatie jonfer dan haar.
Onze ouders schaatste allemaal vroeger.
Elk jaar weet ik niet zeker maar wel vaak. Wel schaatsen naast een kasteel ipv gymquote:Op maandag 27 april 2026 14:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Toen ik lagere school deed lag er elk jaar ijs. Het is gewoon niet voor mij
Hier schaatste bijna iedereen op noren.quote:Op maandag 27 april 2026 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op noren is een ander verhaal.
Ik ben helemaal niet verbaasd dat ze kan schaatsen, dat was gewoon bekend, gezien hun huwelijksaanzoek, dat ze op noren kan schaatsen is echter minder vanzelfsprekend.
Is echt lastiger. Ik ben opgegroeid in waterrijk gebied. Daar werden dan elk jaar tochten georganiseerd. Die kon je echt niet op je kunstschaatsen of hockeyschaatsenquote:Op maandag 27 april 2026 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verbaasd dat ze kan schaatsen, dat was gewoon bekend, gezien hun huwelijksaanzoek, dat ze op noren kan schaatsen is echter minder vanzelfsprekend.
Ik denk dat ze het op noren heeft geleerd, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 april 2026 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Prinses Ariane gaat Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek studeren in Delft
Prinses Ariane is toegelaten tot de opleiding Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft, maakte ze bekend tijdens het bezoek aan Dokkum. Ze noemt het een "enorme kans".
Ook zus Amalia kwam een het woord over haar opleiding bij Defensity College. Op dit moment zit de prinses bij de luchtmacht, "maar daar zal het niet bij blijven", zei ze. "Het zijn heel leerzame dagen. Het is een heel mooie manier om defensie te leren kennen."
Prinses Alexia switchte in 2024 van opleiding en studeert nu Civiele Techniek in Londen. "Het is best pittig, maar ik vind het vooral heel leuk."
Ariane is niet de eerste, ook haar oom prins Friso deed die studie. En ook haar nichtje Zaria studeert aan de TU Delft.quote:
Hier idem, menig leuke herinneringen aan schaatstochten met familie, m'n vrienden, en zelfs met schoolquote:Op maandag 27 april 2026 14:27 schreef deedeetee het volgende:
Schaatsen kon vroeger idd iedereen. Een van de weinige leuke dingen die je buiten kon doen in de koude winter. Binnen bij de kachel zitten was ook niet alles.Friese doorlopers leerde ik jong al schaatsen op.
Wat een leuke Koninklijke familie hebben wij !
Die van 85 kunnen waarschijnlijk beter schaatsen op noren (of doorlopers) dan die van 25.quote:Op maandag 27 april 2026 13:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Je doet net of dat mens 85 is.
Ik denk dat een groot deel van de mannen en vrouwen van haar leeftijd haar dat na doet.
Ik zou exact hetzelfde hebben. Ik vind het leuk om te kijken, maar je zal maar verplicht dit tochtje moeten doen. Beetje op je 20e kijken naar accordeonspelers en een insectenpaleis proberen te winnen en doen alsof dat allemaal interessant is,quote:Op maandag 27 april 2026 10:51 schreef Eightyone het volgende:
Wel een prachtige vrouw Alexiaquote:Op maandag 27 april 2026 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zou exact hetzelfde hebben. Ik vind het leuk om te kijken, maar je zal maar verplicht dit tochtje moeten doen. Beetje op je 20e kijken naar accordeonspelers en een insectenpaleis proberen te winnen en doen alsof dat allemaal interessant is,![]()
.
Het straalt er wel altijd vanaf bij d’r inderdaad, lol. Ik moet er daarom altijd wel om lachen. Ze zal vast wat op haar kop hebben gekregen toen ze vorige keer zichtbaar zat te mekkeren in de koets (en men dit door liplezen dus kon herkennen).
En misschien nog wel meer toen ze na Prinsjesdag direct zichtbaar zat te appen in de koets en een half uur later bij een terras werd opgepikt door Antoon,. Ze heeft er toen eigenhandig voor gezorgd dat Privé besloot de mediacode te schenden door foto’s hiervan te publiceren,
. Dat zal onze Willem niet fijn hebben gevonden. Volgens mij is vooral hij degene die direct extreem zuur wordt bij ook maar iets dat lijkt op een mogelijke schending van de mediacode.
Omdat je mij en een heleboel anderen niet kent.quote:Op maandag 27 april 2026 13:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Je doet net of dat mens 85 is.
Ik denk dat een groot deel van de mannen en vrouwen van haar leeftijd haar dat na doet.
Vroeger waren de winters vaak strenger, er waren geen hondermiljoenmiljard streams, geen internet, geen sociale media en je had Hilversum 1 en 2.
Iedereen en zijn moeder schaatste vroeger. Ik ken niemand die NIET kan schaatsen.
Vroeger waren de winters vaak strenger, er waren geen hondermiljoenmiljard streams, geen internet, geen sociale media en je had Hilversum 1 en 2.
Iedereen en zijn moeder schaatste vroeger. Ik ken niemand die NIET kan schaatsen.
Exact dit, Gerda in Benidorm vibes, maar misschien past het juist wel bij de nerd die ze innerlijk is. Phehehequote:Op woensdag 29 april 2026 07:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond de kleding van Ariane niet echt denderend maar ik hoor niemand hierover dus misschien ben ik de enige,.
De ‘fit’ zat een beetje raar en het was een outfit die Gerda ook naar het strand aan had kunnen doen.
Ze hebben de kleuren van Dokkum aangetrokkenquote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef Zana het volgende:
Ik vond verrassend dat de twee zussen rood droegen en Maxima zo'n onopvallende kleur mantel...en dan op die hakken...maar Ariane had volgens mij platte schoenen aan... Ben benieuwd of ze de kledingskeuze op elkaar afstemmen of gewoon aantrekken, wat ze zelfs leuk vinden.
Kijk eens naar de vlag.....quote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef Zana het volgende:
Ik vond verrassend dat de twee zussen rood droegen en Maxima zo'n onopvallende kleur mantel...en dan op die hakken...maar Ariane had volgens mij platte schoenen aan... Ben benieuwd of ze de kledingskeuze op elkaar afstemmen of gewoon aantrekken, wat ze zelfs leuk vinden.
#272quote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef Zana het volgende:
Ze mag blij zijn als die William-trekjes nog wat meer wegtrekken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Jeetje... Zij is duidelijk een mix van William en Elizabeth.
Die cameltoe was me niet eens opgevallen,quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef Burdie het volgende:
Wat een vrolijk gezin, leuke foto's.
Alleen vind ik Amalia als enige in jeans met cameltoe wel een bijzondere keuze.
Alexia,quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die top is hartstikke leuk, geweldige uitstraling maar die broek negeren we gewoon even.
Oh kak.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alexia,. Niet Ariane of Maxima,
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Alsof het nèt niet bij elkaar kleurt ...quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Ariane haar broek leuk. Alleen de combi met haar blouse niet.
Precies dat. Het klopt niet ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Alsof het nèt niet bij elkaar kleurt ...
Is bekend wie haar stylist is? Of heeft ze een hele collectie stylisten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef vencodark het volgende:
De jumpsuit van Maxima vind ik geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |