Kijk eens naar de vlag.....quote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef Zana het volgende:
Ik vond verrassend dat de twee zussen rood droegen en Maxima zo'n onopvallende kleur mantel...en dan op die hakken...maar Ariane had volgens mij platte schoenen aan... Ben benieuwd of ze de kledingskeuze op elkaar afstemmen of gewoon aantrekken, wat ze zelfs leuk vinden.
#272quote:Op woensdag 29 april 2026 13:58 schreef Zana het volgende:
Ik vond verrassend dat de twee zussen rood droegen en Maxima zo'n onopvallende kleur mantel...en dan op die hakken...maar Ariane had volgens mij platte schoenen aan... Ben benieuwd of ze de kledingskeuze op elkaar afstemmen of gewoon aantrekken, wat ze zelfs leuk vinden.
Ze mag blij zijn als die William-trekjes nog wat meer wegtrekken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Jeetje... Zij is duidelijk een mix van William en Elizabeth.
Die cameltoe was me niet eens opgevallen,quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:18 schreef Burdie het volgende:
Wat een vrolijk gezin, leuke foto's.
Alleen vind ik Amalia als enige in jeans met cameltoe wel een bijzondere keuze.
Alexia,quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die top is hartstikke leuk, geweldige uitstraling maar die broek negeren we gewoon even.
Oh kak.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alexia,. Niet Ariane of Maxima,
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Alsof het nèt niet bij elkaar kleurt ...quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Ariane haar broek leuk. Alleen de combi met haar blouse niet.
Precies dat. Het klopt niet ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Alsof het nèt niet bij elkaar kleurt ...
Is bekend wie haar stylist is? Of heeft ze een hele collectie stylisten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:38 schreef vencodark het volgende:
De jumpsuit van Maxima vind ik geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |