Ja, de maand duurt wel lang.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is dan ook nog stééds januari. De maand die een kwartaal lijkt te duren.
Zo oud ben je toch niet?quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En deze eeuwige grijsheid helpt ook niet mee.
Mijn knie doet wel pijn als een eeuwige....quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet?
Je was okayquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knie doet wel pijn als een eeuwige....
Dat wilde ik niet typenquote:
Playmobil.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarnaast duplo en knex of zo?
Best oud al.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat hebben we ook nog.
Het zou me niet verbazen als de Benelux klaar is na vanavond.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat denken we ervan vanavond? Hoe gaan PSV en Ajax het doen in de Champions League vanavond?
Geen idee. Ik ga wel voor het eerst dit jaar kijken (naar de Switch).quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat denken we ervan vanavond? Hoe gaan PSV en Ajax het doen in de Champions League vanavond?
Veel plezier.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga wel voor het eerst dit jaar kijken (naar de Switch).
De avond is nog jong, beste Luctor.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de huidige tussenstanden is winnen niet voldoende voor Ajax om door te gaan.
Dat is in elk geval ruim op tijdquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader haalde iets uit de kast en vroeg aan mijn moeder of dat ergens voor was. Antwoord mijn moeder dat het eigenlijk voor kerst was.
Ja, ik zei ook al. Dan moet je nog even wachten.quote:
Lekker morgen een paddestoelrollade eten dusquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader haalde iets uit de kast en vroeg aan mijn moeder of dat ergens voor was. Antwoord mijn moeder dat het eigenlijk voor kerst was.
Wat ga je nu kijken dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Mwa ik heb eigenlijk alweer genoeg voetbal gezien. Ik ga wat anders kijken.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ga je nu kijken dan?
Ja, fijn dat het even uitgelegd werd. Het voelt nog steeds niet terecht, maar goed, dat zal dan wel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, bij onkunde is het geen penalty. Nou, dan kunnen ze nog wel een paar gegeven penalties terugdraaien.
Eens. Het voelt nog steeds willekeur.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, fijn dat het even uitgelegd werd. Het voelt nog steeds niet terecht, maar goed, dat zal dan wel.
Ja, dat is ook balen. Niet per se het belangrijkst, maar ik gun het ze wel dat ze wel die top 24 halen.quote:
Een goal tegen krijgen, is ook niet gunstig voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ook balen. Niet per se het belangrijkst, maar ik gun het ze wel dat ze wel die top 24 halen.
Dan maar voor Club gaan juichen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we hier getuige van het totale demasqué van het Nederlandse clubvoetbal?
Eens. Ik vind dit minder een penalty dan die eerste handsbal.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
Nu wel penalty? Ik zou em hier niet voor geven denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |