Hey blijf jij eens in je iglo!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, begin dan ook eens een echte!! Is echt veel te lang geleden hoor
Heel harde woei. Bij m'n moeder een stukje het binnenland in is de buiteneettafel al aan gort gegaan.quote:
En een omgewaaide tuinstoel?quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel harde woei. Bij m'n moeder een stukje het binnenland in is de buiteneettafel al aan gort gegaan.
Komt daar je haat tegen Noren vandaan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:20 schreef Strani het volgende:
Tevens ben ik er zojuist achtergekomen dat ik voor in elk geval zo'n vier procent Deens ben. Kan ik eindelijk claimen dat ik een viking ben.
En de overige 96% is zo beschamend dat je die niet kenbaar durft te maken hier?quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:20 schreef Strani het volgende:
Tevens ben ik er zojuist achtergekomen dat ik voor in elk geval zo'n vier procent Deens ben. Kan ik eindelijk claimen dat ik een viking ben.
Dat verklaart een hoop hè!quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt daar je haat tegen Noren vandaan?
Dat zal wel voor 96% uit Ossenaar bestaan. Dan snap je wel dat die dat niet durft te zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de overige 96% is zo beschamend dat je die niet kenbaar durft te maken hier?
quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de overige 96% is zo beschamend dat je die niet kenbaar durft te maken hier?
Jij bestaat uit andere dingetjesquote:Op woensdag 28 januari 2026 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]Nee valt mee. Dit is alleen m'n moeder's kant maar die is 80 procent Nederland, 8 procent Deens, 5 procent Engels en dan nog wat andere dingetjes.
Leuk weetje. Heb je zo’n speciale test gedaan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:20 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder jaquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leuk weetje. Heb je zo’n speciale test gedaan?
Wat leuk. Staat al best lang op mijn lijstje om ook zoiets te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn moeder jaMaar ik ga zelf ook nog een test doen voor de volledige cijfers.
Houd maar lekker daar. Ik hoef het niet.quote:
Daarnaast duplo en knex of zo?quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bestaat uit andere dingetjesIs die vier procent Deens Lego?
Bij mijn sportschool was het ook opvallend druk vanmorgen. Nog veel mensen die hun goede voornemens nog volhouden, denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was druk bij de sportschool. En toen ik weg wilde was het ook druk bij het zwembad.Het leek wel alsof het gratis zwemmen was.
Oh, dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool was het ook opvallend druk vanmorgen. Nog veel mensen die hun goede voornemens nog volhouden, denk ik
Het is dan ook nog stééds januari. De maand die een kwartaal lijkt te duren.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |