Nog nooit gezien, maar dat kan aan jouw wijk en de plaatsen waar jij naar toe gaat liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:14 schreef SpecialK het volgende:
Je ziet het nu ook gewoon buiten op straat liggen overal.
Jij bent toch die vent die zo enorm op de VS loopt te geilen elke keer? Jeetje, dit is echt een deuk in mijn zelfvertrouwen!quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mensen moet gewoon eens kappen met die troep kopen. Maar nee hoor, ik moet mijn neus vol met poeder hebben, mijn bek vol pillen en mijn aderen vol vergif, anders kan ik niet genieten
Zijn mede verantwoordelijk voor alle criminaliteit en slachtoffers die daar uit voortvloeien.
Ik ben ook wel voor een laissez faire aanpak, maar het probleem hierbij is dat de onderkant van de samenleving, die het al zo moeilijk heeft, het hierdoor nog moeilijker krijgt. Zij hebben minder te verliezen en zijn vaak niet zo bijdehand dat ze snappen dat er ook consequenties zijn aan onverantwoord gebruik.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat probleem is te verhelpen door alle drugs te legaliseren.
War on Drugs: The drugs won
Hoe analyseerde je dat hij niet van de marihuana kon afblijven ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een laissez faire aanpak, maar het probleem hierbij is dat de onderkant van de samenleving, die het al zo moeilijk heeft, het hierdoor nog moeilijker krijgt. Zij hebben minder te verliezen en zijn vaak niet zo bijdehand dat ze snappen dat er ook consequenties zijn aan onverantwoord gebruik.
Zo hoorde ik laatst iemand klagen hoe moeilijk het was om een nieuwe baan te vinden, terwijl zijn stem verraadde dat hij niet van de marihuana af kon blijven.
De rekening voor onverantwoord gedrag komt helaas bij de samenleving te liggen.
Of we legaliseren drugs en we laten iedereen verrotten die er niet mee om kan gaan, of we pakken dit eens serieus aan, met gevangenisstraffen voor misbruikers.
In Zuid-Korea en Japan speelt dit soort problematiek nauwelijks. Maar ja, daar geven ouders ook iets om hun kinderen. Het kan blijkbaar wel.
Dat is nogal een waardeoordeel. Zwakbegaafd populistisch bezig zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:20 schreef machtpen het volgende:
[..]
Hoe analyseerde je dat hij niet van de marihuana kon afblijven ?
Je bent nu zwakbegaafd populistisch bezig.
vaonchtend zag ik anders nog iemand met de fiets er over uitglijdenquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:42 schreef Prego het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar dat kan aan jouw wijk en de plaatsen waar jij naar toe gaat liggen.
De hele zuid-as opsluiten!quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
Het is tijd om de gebruikers aan te pakken
Natuurlijk niet. Geen enkele gebruiker is voor het drugs verbod.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens kappen met die troep kopen. Maar nee hoor, ik moet mijn neus vol met poeder hebben, mijn bek vol pillen en mijn aderen vol vergif, anders kan ik niet genieten
Zijn mede verantwoordelijk voor alle criminaliteit en slachtoffers die daar uit voortvloeien.
iedere gebruiker is een verslaafde , anders dan zou je die zooi niet gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een gebruiker staat niet gelijk aan een verslaafde. Je doet er goed aan dat in jouw oren te knopen.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Geen enkele gebruiker is voor het drugs verbod.
dat komt de drugs duivel wel doen , wacht maarquote:
Laat dat al die alcohol verslaafden maar niet horenquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedere gebruiker is een verslaafde , anders dan zou je die zooi niet gebruiken
simpel he
al krijg ik het gratis nee dank je, ik rook ook niet
Kijk 'ns dom. Ja, hó maar!quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedere gebruiker is een verslaafde , anders dan zou je die zooi niet gebruiken
simpel he
al krijg ik het gratis nee dank je, ik rook ook niet
In VS is drugs dan ook verboden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent toch die vent die zo enorm op de VS loopt te geilen elke keer? Jeetje, dit is echt een deuk in mijn zelfvertrouwen!
Bwooooooh woooooh neeeeeeee, wat doe je me aan. Nick motherfucking Sanders . Wat weet jij wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
In VS is drugs dan ook verboden.
Dat drugs slecht voor je is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwooooooh woooooh neeeeeeee, wat doe je me aan. Nick motherfucking Sanders . Wat weet jij wat ik niet weet?
Want drugs doet dat ja. Vertel dat maar maar aan jouw heilige grond.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:51 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dat drugs slecht voor je is.
Had je echter ook kunnen weten als je het niet genomen had en je jezelf hersenschade had toegebracht.
Is dat dat land waar iedereen aan de ocycodon zit?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
In VS is drugs dan ook verboden.
Dus de vrouw die in jouw bed beland maar zegt xtc op te hebben trap je er onmiddellijk uit?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens kappen met die troep kopen. Maar nee hoor, ik moet mijn neus vol met poeder hebben, mijn bek vol pillen en mijn aderen vol vergif, anders kan ik niet genieten
Dat klopt ja, maar dat zijn medicijnen gemaakt door big pharma en dan is het ineens geen probleem. Dan zijn het niet de "criminelen" die geld verdienen, maar de "hardwerkende ondernemers" die geld verdienen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat dat land waar iedereen aan de ocycodon zit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |