abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219943750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Waarom in godsnaam moet "immigratiepoliti"e de atleten beschermen in Milaan

Dat is toch pure provocatie van Trump

Kan iemand mij dat uitleggen.
Mijn uitleg bleek tegen de regels van dit forum te zijn, dus....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219943874
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mijn uitleg bleek tegen de regels van dit forum te zijn, dus....
Die blijft lollig wanneer je terugkijkt naar de afgelopen jaren (hier).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219944031
https://edition.cnn.com/2(...)ers-minneapolis-invs

quote:
Alex Pretti broke rib in confrontation with federal agents a week before death, sources say

The earlier incident started when he stopped his car after observing ICE agents chasing what he described as a family on foot, and began shouting and blowing his whistle, according to a source who asked not to be named out of fear of retribution.

Pretti later told the source that five agents tackled him and one leaned on his back – an encounter that left him with a broken rib. The agents quickly released him at the scene.

“That day, he thought he was going to die,” said the source.

Nou.. een recidivist dus zoals we eigenlijk al wisten. Hij wilde gewoon als matyr sterven. En de democraten zijn verantwoordelijk voor het ophitsen en brainwashen van deze kerel. Duidelijk psychische hulp nodig gehad.

"That day he thought he was going to die" en dan toch door blijven gaan met agiteren en de democratie ondermijnen. :{w
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219944044
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. een recidivist dus zoals we eigenlijk al wisten. Hij wilde gewoon als matyr sterven. En de democraten zijn verantwoordelijk voor het ophitsen en brainwashen van deze kerel. Duidelijk psychische hulp nodig gehad.
Ik vind dat wel heel gedreven van hem. Binnen een week van de gebroken rib weer op straat actievoeren, rennen, vrij bewegen.
Doet niet iedereen hem na.
pi_219944062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hij is goed hè die Scott Jennings, die man zou een prima persvoorlichter kunnen zijn onder een volgende president.
Dat is genuanceerd de waarheid brengen en toch zeggen dat die extreem linkse observers agitators op moeten rotten en hun hypocriete bek moeten houden.

Hulde wel.
Breng jezelf niet in die risicovolle situatie met die ongetrainde triggerhappy domme ice-boa's.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219944082
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit is een recept voor escalatie. Zonder probable cause betekent dus gewoon naar eigen inzicht en gezien hun inzicht en werkwijze betekent dat gewoon dat het hek nu helemaal van de dam is.

De beroepsdemonstranten gaan dit nu in stelling brengen, de escalaties op beeld zetten en dan krijg je dat er ineens heel veel boze, verontwaardigde mensen mee willen doen in een land waarin je vuurwapens mag bezitten.

Prettige wedstrijd...
Extreem links en antifa gebruikt het wel weer voor hun eigen gewin.
Die angel moet echt uit de samenleving. Dan verdwijnt het andere extreme ook vanzelf. Dan is er namelijk niet zo veel meer om boos op te zijn.
1947-2016
pi_219944099
quote:
[..]

"That day he thought he was going to die" en dan toch door blijven gaan met agiteren en de democratie ondermijnen. :{w
De tering. Sommigen zoeken het ook echt wel zelf op hoor.
Inmiddels 5 keuzes die hij had kunnen maken om niet daar te zijn waar hij was en niet dat te doen wat hij deed.

Die domme ongetrainde triggerhappy ice-boa's heb ik een teringhekel aan. Aan het gedrag nog meer. Maar echt, geen medelijden met die 2 dwazen die nu dood zijn. Zoveel keuzes gekregen, zoveel kansen gehad. En allemaal 1 kantje op bewust gemaakt.
1947-2016
pi_219944104
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:56 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik vind dat wel heel gedreven van hem. Binnen een week van de gebroken rib weer op straat actievoeren, rennen, vrij bewegen.
Doet niet iedereen hem na.
Rib kneuzen is erger dan breken heb ik me laten vertellen door 2 naasten.
Toen ben ik maar niet meer links half gaan spelen ipv op doel.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 27 januari 2026 @ 23:26:26 #84
485843 crew  Jippie
pi_219944146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Extreem links en antifa gebruikt het wel weer voor hun eigen gewin.
Die angel moet echt uit de samenleving. Dan verdwijnt het andere extreme ook vanzelf. Dan is er namelijk niet zo veel meer om boos op te zijn.
Welke angel?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 januari 2026 @ 23:35:07 #85
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219944169
quote:

Vrijheid van demonstratie, vloeit voort uit de vrijheid van meningsuiting en behoort tot de pijlers van een democratie.
Hoezo was dit democratie ondermijnen?

Weet je wat democratie ondermijnen was? 6 januari 2021
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 23:39:42 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219944190
quote:
[..]

Had het hele artikel al eerder geplaatst. ;)

AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw en man dood in Minneapolis.#30 FCK ICE
pi_219944204
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Welke angel?
Ja, vraag ik mij ook af, welke angel?
pi_219944208
quote:
[..]

Zou jij bukken voor een onderdrukkende overheid, als het zover komt? Even onafhankelijk van "links" of "rechts".
pi_219944210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Rib kneuzen is erger dan breken heb ik me laten vertellen door 2 naasten.
Toen ben ik maar niet meer links half gaan spelen ipv op doel.
Rib kneuzen is hel. I know.

Maar met gebroken ribben binnen 7 dagen weer rond gaan rennen, zie ik mezelf niet doen.
"Een gebroken rib herstelt doorgaans in ongeveer 4 tot 6 weken. Hoewel je vaak na 1 à 2 weken de dagelijkse, lichte activiteiten weer kunt oppakken, kan volledige pijnvrijheid langer duren. "

Echt wel een bikkel zeg. Als je dan binnen 7 dagen weer bij die demonstraties bezig bent. Hij stond ook verkeer de weg te wijzen op straat en rende naar die vrouw enzo.
Wouw.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 23:48:56 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219944222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zou jij bukken voor een onderdrukkende overheid, als het zover komt? Even onafhankelijk van "links" of "rechts".
Kun je dan tenminste even uitleggen wat jij "bukken" vindt voor een "onderdrukkende overheid"?

En dan het liefst zodat me direct duidelijk is dat Alex Pretti deze hinder als VS staatsburger ook ondervond.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219944225
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Kun je dan tenminste even uitleggen wat jij "bukken" vindt voor een "onderdrukkende overheid"?

En dan het liefst zodat me direct duidelijk is dat Alex Pretti deze hinder als VS staatsburger ook ondervond.
Die kerel was duidelijk niet helemaal honderd procent in orde in zijn bovenkamer.
pi_219944232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
99% wel.
En de rest noemden we nog niet zo lang geleden wappies.
pi_219944234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die kerel was duidelijk niet helemaal honderd procent in orde in zijn bovenkamer.
Die ICE-agent spoorde nog veel duidelijker niet.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 23:53:23 #94
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219944235
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat vergoedt natuurlijk niet zijn dood. Maar als het niveau is afgezakt tot wat ongefundeerde populistische oneliners dan is het einde zoek. Vandaar mijn vraag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219944236
twitter

Hoe durf je ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219944241
twitter

Rare uitspraak van Trump
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219944247
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom, waarom zou je jezelf druk maken om twee sjappies in een ver land.

Gewoon hard aan het werk om onafhankelijk te worden van China, de VS en Rusland, samen met India hebben we nu meer kans dat ons piepstemmetje wat sterker gaat klinken in de toekomst.
pi_219944252
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik lees zojuist op nu.nl dat ICE en de grenspolitie twee verschillende federale organisaties zijn.
En dat die Pretti dus door de grenspolitie doodgeschoten is. En niet door ICE.

quote:
Zowel de Amerikaanse immigratiedienst ICE als de grenspolitie heeft deze maand in Minneapolis een persoon om het leven gebracht. Hoewel de federale organisaties samenwerken, hebben ze andere taken en bevoegdheden. Dit is het verschil.
[..]
quote:
Zaterdag kwam het tot een tweede incident met dodelijke afloop, waarbij de 37-jarige Alex Pretti werd doodgeschoten door een agent van de grenspolitie.
https://www.nu.nl/buitenl(...)is-het-verschil.html

Dus het was geen ICE agent?
pi_219944257
quote:
[..]

Dan had ICE nog steeds geen reden om hem neer te knallen.
pi_219944262
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 23:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
De tering. Sommigen zoeken het ook echt wel zelf op hoor.
Inmiddels 5 keuzes die hij had kunnen maken om niet daar te zijn waar hij was en niet dat te doen wat hij deed.

Die domme ongetrainde triggerhappy ice-boa's heb ik een teringhekel aan. Aan het gedrag nog meer. Maar echt, geen medelijden met die 2 dwazen die nu dood zijn. Zoveel keuzes gekregen, zoveel kansen gehad. En allemaal 1 kantje op bewust gemaakt.
Die Alex heeft, voor zover we konden lezen en zien op beelden, niks verkeerds gedaan dus rare opmerking van je. Die Renee Good is een ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')