Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit klinkt duidelijker en gematigder.
Als daar meer realisme in komt, denk ik dat er geen trump en dei/woke/blm meer is die de boel continu op stookt. Dan is er een rustige samenleving met een grote silent majority die gewoon wil leven.quote:Maar geloof niet dat Trump of de illegale toestroom tot VS veranderen als Antifa, Extreem Links ophouden te bestaan.
Dream onquote:Op woensdag 28 januari 2026 01:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
[..]
Als daar meer realisme in komt, denk ik dat er geen trump en dei/woke/blm meer is die de boel continu op stookt. Dan is er een rustige samenleving met een grote silent majority die gewoon wil leven.
Ik denk het wel, we kunnen hier Trump een eikel vinden vanwege ICE, maar ik hoop wel dat ze gaan ingrijpen in Iran.quote:
En een president die diverse zakken wil vullen. Machtswellustelingen hebben baat bij chaos tot ze hun doel hebben bereikt. Verdeel en heers.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
[..]
Als daar meer realisme in komt, denk ik dat er geen trump en dei/woke/blm meer is die de boel continu op stookt. Dan is er een rustige samenleving met een grote silent majority die gewoon wil leven.
Met extreem links nog meer. Maar laten we die piemolmeting van een eeuw dodelijk geweld en genocides niet starten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan kan ik weer een vooroordeel gaan noemen, communicatie met (extreem)rechts is een doodlopende weg en dan letterlijk.
Ik las iets van Tom Hofman en the Voice en dacht 'Huh?'quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, we kunnen hier Trump een eikel vinden vanwege ICE, maar ik hoop wel dat ze gaan ingrijpen in Iran.
30000 doden binnen 48 uur, en hier gaat de discussie erom of Renee en Alex iets verkeerds hebben gedaan. Tigs topics over Gaza, vergelijkingen met Nazi Duitsland hier, genocide!!!
Op 8 en 9 januari 2026 hebben 34000 mensen het leven gelaten om überhaupt vrij te kunnen zijn om te kunnen posten op x en op Reddit. En daar schijt iedereen hier overheen. Dat doet er niet toe.
Ik vind er wat van.
Dat is deze ook ja. Uit op geld. Hetzij uit de samenleving, of met voorkennis 'investeringen' doenquote:Op woensdag 28 januari 2026 01:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
En een president die diverse zakken wil vullen. Machtswellustelingen hebben baat bij chaos tot ze hun doel hebben bereikt. Verdeel en heers.
Ik ben een dame.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:06 schreef Jippie het volgende:
Heren, het is niet erg om te concluderen dat jullie het nooit eens zullen worden op dit punt?
Ik ben niet degene die zit te vingerwijzen naar links of rechts, jij framed mij nu in het 'linkse' kamp. Lees je je eigen posts wel? Volgens jou ligt het probleem bij extreem links toch?quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met extreem links nog meer. Maar laten we die piemolmeting van een eeuw dodelijk geweld en genocides niet starten.
En dit bedoel ik precies met waarom ik die conversatie niet wil aangaan. Jij bent het oneens met mij en ik ben daarom in jouw ogen direct rechts en misschien wel extreem rechts, gezien je '()'. Gelijk dat geframe weer.
Kijk daarom eens naar je zelf en je gedrag. Die frames gaan echt niet helpen hoor in discussies naast je kekke one-liners.
Dat weet ik toch, de opmerking was ook niet voor jou bedoeldquote:
Ik ben gewoon klaar met dat gezeik over een dode Kut Alex, terwijl er een genocide geweest is en niemand vind dat erg. Das 3/4 van de Vierdaagse lopers die zijn afgeknald binnen 48 uur..quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las iets van Tom Hofman en the Voice en dacht 'Huh?'
Nee, weet ik. En dat gezeik in FB moet ook stoppen. Wat een gedoe om niks allemaal.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, de opmerking was ook niet voor jou bedoeld. Had de heren moeten mentionen. Sorry voor de onduidelijkheid.
Ik zou het probleem en de angel bij alle vormen van extremen en extremisme leggen. Links&rechts.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zit te vingerwijzen naar links of rechts, jij framed mij nu in het 'linkse' kamp. Lees je je eigen posts wel? Volgens jou ligt het probleem bij extreem links toch?
Dan ga je in dat topic informatie en je mening plaatsen. Of misschien in het Soedan topic, ook veel doden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met dat gezeik over een dode Kut Alex, terwijl er een genocide geweest is en niemand vind dat erg. Das 3/4 van de Vierdaagse lopers die zijn afgeknald binnen 48 uur..
quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met extreem links nog meer. Maar laten we die piemolmeting van een eeuw dodelijk geweld en genocides niet starten.
En dit bedoel ik precies met waarom ik die conversatie niet wil aangaan. Jij bent het oneens met mij en ik ben daarom in jouw ogen direct rechts en misschien wel extreem rechts, gezien je '()'. Gelijk dat geframe weer.
Kijk daarom eens naar je zelf en je gedrag. Die frames gaan echt niet helpen hoor in discussies naast je kekke one-liners.
Heren, jullie kunnen gewoon concluderen het nooit eens te zullen worden op dit punt voordat er irritatie en persoonlijke aanvallen ontstaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zit te vingerwijzen naar links of rechts, jij framed mij nu in het 'linkse' kamp. Lees je je eigen posts wel? Volgens jou ligt het probleem bij extreem links toch?
Niet zo narrig tegen Ootje!quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan ga je in dat topic informatie en je mening plaatsen. Of misschien in het Soedan topic, ook veel doden.
Jep. En dat maak ik op uit de huidige samenleving waar in ik leef. En jij.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Het is vreselijk wat er in Minneapolis gaande is, maar elders op de wereld vallen mensen bij bosjes door een nog megalomaner regime.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met dat gezeik over een dode Kut Alex, terwijl er een genocide geweest is en niemand vind dat erg. Das 3/4 van de Vierdaagse lopers die zijn afgeknald binnen 48 uur..
Laat ze lekker, het is maar geld.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is deze ook ja. Uit op geld. Hetzij uit de samenleving, of met voorkennis 'investeringen' doen
Ja, maar die vluchtelingen willen we niet hier..quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Het is vreselijk wat er in Minneapolis gaande is, maar elders op de wereld vallen mensen bij bosjes door een nog megalomaner regime.
Daarom juist ook aandacht voor dat wespennest.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, maar die vluchtelingen willen we niet hier..
Nee, juist hier. Om de dood van René en Alex in perspectief te zetten. Ze worden getoond als helden Met vleugeltjes met George de junk en crimineel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan ga je in dat topic informatie en je mening plaatsen. Of misschien in het Soedan topic, ook veel doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |