Bij de bereden wapens hier in Nederland nog steeds onderdeel van het CT.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Is een BDSM riempje.
"Sam Browne belt held in place by a leather strap slung diagonally across the shoulder, an accessory of historical officer uniforms, but now mainly used in the BDSM scene"
Maar na zoveel objectief zichtbare beschaamdheid van deze rechts conservatieve extremisten in hun regering blijf jij nog steeds vertrouwen hebben dat er nog een functionerende rechtsstaat in dat land is. De beleidsmakers gedragen zich al 1 jaar zo, waarom zouden deze nu opeens tot inkeer komen en wel een normale rechtsgang laten plaatsvinden.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:22 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Voortzetting van bestaand beleid is het gewoon.
Daarnaast is niet niet louter het aantal dodelijke slachtoffers dat het huidige ICE kenmerkt, alhoewel dat natuurlijk wel veelzeggend is.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
56 in 8 jaar vergelijken met 32 in 1 jaar…
Heb ik vanaf het begin onderkend. Klaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Gewoon kappen met doelpalen verschuiven.
Hier stonden de doelpalen: 'bewijs maar dat het onder Obama ook gebeurde'
Wanneer je geen onderscheid meer kan maken tussen de overheid en "gewoon bezorgde burgers"...quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niks vinden over gemaskerde ice agenten in casual kleding tijdens de Obama periode? Ook niet tijdens Trumps eerste termijn maar ik zie je bronnen graag tegemoet. Thanks
Ritterhouse stond met zijn handen in de lucht om zich over te geven toen de politie arriveerde, dat lijkt me toch wel een saillant detail.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Daarom zie ik niet in waarom Pretti een probleem zijn met dat wapen als Ritterhouse dat ook niet was.
AKKOORDquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Misschien kunnen die ICE agenten meteen doorreizen naar Nederland om eens echt werk te maken van het tuig dat hulpverleners belaagt of snelwegen blokkeert met hun zelfbenoemde demonstraties, scherp schieten op dat soort asociaal tuig mag van mij best.
Lekker Iran nadoen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Misschien kunnen die ICE agenten meteen doorreizen naar Nederland om eens echt werk te maken van het tuig dat hulpverleners belaagt of snelwegen blokkeert met hun zelfbenoemde demonstraties, scherp schieten op dat soort asociaal tuig mag van mij best.
Kun jij ook anders communiceren dan met tweets?quote:
Bijzonder hè hoe dit werkt, ik hoop dat Frey en Walz alsnog gearresteerd worden. Niet alleen hebben ze willens en wetens hun plicht verzaakt als het gaat om het handhaven van de wet, ze hebben onnodig veel levens op het spel gezet met hun roekeloos gedrag dat heeft geresulteerd in 2 doden en een aantal gewonden.quote:
Maskers zijn vanwege doxing.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niks vinden over gemaskerde ice agenten in casual kleding tijdens de Obama periode? Ook niet tijdens Trumps eerste termijn maar ik zie je bronnen graag tegemoet. Thanks
Het was vrij moeilijk voor Pretti om zich met de armen omhoog over te geven, aangezien hij, terwijl hij een gevallen vrouw wilde helpen opstaan, gepeppersprayed en tegen de grond gewerkt werd en daar op knieën en handen leunden in zijn rug en nek werd geschoten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ritterhouse stond met zijn handen in de lucht om zich over te geven toen de politie arriveerde, dat lijkt me toch wel een saillant detail.
#verzuilingquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:30 schreef Ali_boo het volgende:
Must read
[ x ]
The complex far-left network that helped put Alex Pretti in harm’s way — including encrypted chats, street alerts
https://nypost.com/2026/0(...)r#Echobox=1769442361
Waarom had ice tijdens de Biden regering 585.000 migranten gedeporteerd heeft dit toen niet nodig?quote:
De DNC heeft duidelijk een pot betaalde demonstranten geopend om af te leiden van alle Somalische fraude die daar plaatsvindt onder Tim/Frey en Ilhan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bijzonder hè hoe dit werkt, ik hoop dat Frey en Walz alsnog gearresteerd worden. Niet alleen hebben ze willens en wetens hun plicht verzaakt als het gaat om het handhaven van de wet, ze hebben onnodig veel levens op het spel gezet met hun roekeloos gedrag dat heeft geresulteerd in 2 doden en een aantal gewonden.
Werd ook daadwerkelijk aangevallen. De vraag daar was meer of zijn reactie geoorloofd was en volgens usa wetgeving was dat blijkbaar zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ritterhouse stond met zijn handen in de lucht om zich over te geven toen de politie arriveerde, dat lijkt me toch wel een saillant detail.
Ik waag een poging.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom had ice tijdens de Biden regering 585.000 migranten gedeporteerd heeft dit toen niet nodig?
Omdat er toen geen sprake was van doxing.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom had ice tijdens de Biden regering 585.000 migranten gedeporteerd heeft dit toen niet nodig?
Ja, wat dat betreft zijn beide kampen idioot.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:51 schreef Black_Baron het volgende:
Amerika is altijd al zo geweest. Kinderen at gun point wegrukken bij hun families om ze te deporteren.
Al werden vroeger de Republieken er boos om.
[ afbeelding ]
April 2000: de jonge Elián, die zich vasthoudt aan Donato Dalrymple (r), wordt weggehaald bij zijn familie in Miami. De beelden leidden tot woedende reacties in het Republikeinse kamp.Bron AFP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |